Oldal: 13 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.16. 20:08
Szerző: asr27

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.11. 21:10
Szerző: RatFM
Kár ezen habzó szájjal görcsölni, a NAV úgyis átvágja a torkát ennek a mutyinak.
Romániában már fél éve betiltották azt a uber mutyit, tehát itt se lesz másképp.
http://www.origo.hu/gazdasag/20150603-b ... st-is.html

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.11. 19:15
Szerző: Glenn
https://sg.hu/cikkek/117410/nagyszabasu ... uber-ellen
8000 taxi a londoni belvárosban! Kíváncsi lennék, hogy ott is sírtak-e az agyhalottak, mint itt a "brutális taxisblokád" miatt (mindössze 20 taxi 50 méteren két sávon ácsorgott)! Esetleg egy-két odaszakadt szegény magyar vendégmunkás...
:gülü2:

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.10. 20:26
Szerző: Glenn
Na végre:
http://www.mon.hu/nfm-levehetik-a-szaba ... 3%A1gos%29

Ez meg egy tanulmány, hogyan is működik az UBER és a hozzá hasonló cégek:
http://m.mandiner.hu/cikk/20160128_kard ... uz_az_uber

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.02. 22:35
Szerző: Csongii
Jó mondjuk a számos dologgal eddig nem volt probléma. Napi szinten jövök-megyek itt, ezen a szakaszon.
Viszont ma pont láttam egy 56-ost, amin csak az volt kiírva, hogy hova megy, de a viszonylat száma nem.... :D

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.02. 21:10
Szerző: mlaszlo
Csongii írta: Számomra az a megdöbbentő, hogy az emberek mennyire figyelmetlenek. Képtelenek rengetegen tanulni. Sokan a mai napig képtelen megkülönböztetni azt, hogy a felújított Tatra-k mikor zárják az ajtót a vezető utasítására és mikor csak automatikusan maguktól. Utóbbi esetben ugyanis még ki lehet nyitni a gombot megnyomva. De annyiszor láttam már, hogy az ajtó becsukódik az emberke meg kissé elszontyolodva távozik az ajtótól. :yuno:
Pedig baromi jól megkülönböztethető a 2 hang. Az automatikusnál egy jó mély búgó hang jelzi a záródást, a vezető általi csukást meg egy szinte visító.

A másik kedvencem, amikor meglepődnek, hogy ja ez nem is az a villamos és leugrik..... könyörgöm, az oldalára van írva, hogy mi az. De az emberek nagy része semmit nem néz. :gülü2: :gülü2:
Amíg a villamosvezetők nem használják következetesen, addig nem lehet elvárni, hogy az utasok megtanulják használni. Az egyik vezető összes ajtót nyit, a másik egyedit engedélyez, de a visszazárást már nem, van aki sürgetésre használja az indítás jelzőt. A Combino-nál be lett vezetve egységesen a rendszer, ott meg is szokták az utasok, de a Tátra villamosoknál nem történt ilyen. Egyébként kívülről nem minden esetben hallani normálisan az ajtózárást jelző hangot.

A viszonylatjelzésre nem mindig lehet adni, pl. a futár előszeretettel elfelejti a viszonylatszámot átírni a külső kijelzőkön. A körtéren így előfordul simán 56-osnak jelzett 61-es is, majd menet közben írja csak át a külső kijelzőket. Táblára pedig nem tudsz adni, mert már csak olyan van, hogy budai fonódó villamoshálózat, nincs viszonylatjelzés rajta.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.02. 06:44
Szerző: Csongii
mlaszlo írta:Ilyenkor kész élmény ha a CAF jön, mert a tömegben nem tudja zárni az ajtót, perceket áll a megállóban, tovább borítva a budai oldal villamosközlekedését.
Számomra az a megdöbbentő, hogy az emberek mennyire figyelmetlenek. Képtelenek rengetegen tanulni. Sokan a mai napig képtelen megkülönböztetni azt, hogy a felújított Tatra-k mikor zárják az ajtót a vezető utasítására és mikor csak automatikusan maguktól. Utóbbi esetben ugyanis még ki lehet nyitni a gombot megnyomva. De annyiszor láttam már, hogy az ajtó becsukódik az emberke meg kissé elszontyolodva távozik az ajtótól. :yuno:
Pedig baromi jól megkülönböztethető a 2 hang. Az automatikusnál egy jó mély búgó hang jelzi a záródást, a vezető általi csukást meg egy szinte visító.

A másik kedvencem, amikor meglepődnek, hogy ja ez nem is az a villamos és leugrik..... könyörgöm, az oldalára van írva, hogy mi az. De az emberek nagy része semmit nem néz. :gülü2: :gülü2:

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.02. 05:59
Szerző: mlaszlo
Ivoa írta:
admin írta:A Fonódó egy rémálom. Főleg ha dolgod van, és sietsz.
Alapból az a jó, hogy a régi 17-es (Bécsi út-Margit híd) legfőbb baját, a Frankel Leó és a Bécsi út Nagyszombat utcáig való dugulását most rá akarják Kamaraerdőre (!) is ereszteni, meg a szűkös Móricz végállomással meg kb. fél Budára.

Elengedhetetlen a fonódó normális üzemeléséhez a sétálósítás és a célforgalom sorompókkal. Ez van. Máskülönben hatalmas bukta lesz.
A lámpa hangolások is borzasztóak, a 19-es a rakparton a Bécsi út felé pirosat kap a Halász utcánál, majd a Margit-hídnál is. A 17-es perceket áll a Lukács fürdőnél, mire el tud kanyarodni. Jelenleg úgy tűnik a 160-260-as buszok, valamint a 86-os is gyorsabban haladt, mint a villamos. A komfortot pedig tovább rontja, hogy a 19-esen a legszakadtabb Ganz villamosok vannak, amik hangosak, koszosak és zakatolnak.
A végállomási kapacitást mindenhol alulbecsülték, a kiskörúttól meg a 47-es ritkításával jelentős kapacitást vettek el.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.01. 21:52
Szerző: Ivoa
admin írta:A Fonódó egy rémálom. Főleg ha dolgod van, és sietsz.
Alapból az a jó, hogy a régi 17-es (Bécsi út-Margit híd) legfőbb baját, a Frankel Leó és a Bécsi út Nagyszombat utcáig való dugulását most rá akarják Kamaraerdőre (!) is ereszteni, meg a szűkös Móricz végállomással meg kb. fél Budára.

Elengedhetetlen a fonódó normális üzemeléséhez a sétálósítás és a célforgalom sorompókkal. Ez van. Máskülönben hatalmas bukta lesz.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2016.02.01. 07:33
Szerző: markfelt
A Fonódó egy rémálom. Főleg ha dolgod van, és sietsz.