Re: K
HozzászólásElküldve:2011.12.13. 22:53
Admin, a hozzászólásod egy az egyben felkerült a BKVfigyelő oldalra:
http://bkvfigyelo.postr.hu/sokkal-tobb- ... -vezetoire
http://bkvfigyelo.postr.hu/sokkal-tobb- ... -vezetoire
rmihaly76 írta:1995-ig (az ipari elvegzeseig) Budapesten eltem es kizarolag tomegkozlekedessel utaztam be a fovarost szelteben-hosszaban (csaladilag eves berletunk volt).. Nyolcadikos voltam, amikor kikialtottak a Koztartasagot.Az a baj, hogy az utóbbi években nem odafolyt a pénz, ahova kellett volna, hanem kis telefonos dobozokban felsőbb szinteken dolgozók zsebeibe. Most is több mint 50 millió forint jutalmat osztogatnak szét, miközben a járművek szétesnek, mondhatni némelyik már életveszélyes és az alkalmazottak bérét is csökkentik. És akkor jönnek és megmagyarázzák, hogy a jegy nélkül utazók miatt van rossz helyzetben a BKV. Érdekes módon amióta szerintük csökkent a bliccelések száma, szigorúbb az ellenőrzés, nőtt a bevétel, azóta még megbízhatatlanabbul közlekednek a járatok, még több a műszaki hiba...
Kimondottan megbizhato jarmuparkja volt a BKV-nak, lehetett szamitani a jaratokra. Valamikor Europa legjobban megszervezett tomegkozlekedesu varosa volt Budapest!
Lehet szidni a "regi rendszer"-t, azonban masfel evtizednyi, BKV jaratokkal (busz, villamos, metro, troli vegyesen..) leutazott idotartambolt sem birok felidezni annyi muszaki hibat a BKV jarataival kapcsolatban, mint amennyi az utobbi evekben van.
Nem kellett volna leepiteni a szervizhatteret...
djlacee írta:Addigra az új szerelvények üzembe állnakA 3-as vonalra meg ki sem irtak a palyazatot!!! Es a technikai hibak 95%-a ott van.