Re: Neo FM
HozzászólásElküldve:2012.11.14. 23:18
MR SPORT kéne helyettük!
djlacee írta:Szerintem még Pesten készülő műsor sem lesz. Most őszintén, ezek az adók 1-2%-ot sem érnek el, a leggagyibb kereskedelmi adók is rommá verik őket.mikrofonos írta:Most hallom a debreceni forrasbol, hogy rövidesen bezarja az MTVA az MR6 videki studioit. Szeged es Pecs a nemzetisegiek miatt marad. Az emberek zömet szelnek eresztik, 1-1 fö marad tudositonak, es allitolag valami Pesten keszülö müsor kerül majd az adokra.Na ez becseszne
Na erröl ki mit tud?
mikrofonos írta:Most hallom a debreceni forrasbol, hogy rövidesen bezarja az MTVA az MR6 videki studioit. Szeged es Pecs a nemzetisegiek miatt marad. Az emberek zömet szelnek eresztik, 1-1 fö marad tudositonak, es allitolag valami Pesten keszülö müsor kerül majd az adokra.Na ez becseszne
Na erröl ki mit tud?
mikrofonos írta:Most hallom a debreceni forrasbol, hogy rövidesen bezarja az MTVA az MR6 videki studioit. Szeged es Pecs a nemzetisegiek miatt marad. Az emberek zömet szelnek eresztik, 1-1 fö marad tudositonak, es allitolag valami Pesten keszülö müsor kerül majd az adokra.a regionális tévéket is így építették le...pl. Debrecenben is.
Na erröl ki mit tud?
mikrofonos írta:Most hallom a debreceni forrasbol, hogy rövidesen bezarja az MTVA az MR6 videki studioit. Szeged es Pecs a nemzetisegiek miatt marad. Az emberek zömet szelnek eresztik, 1-1 fö marad tudositonak, es allitolag valami Pesten keszülö müsor kerül majd az adokra.Bakker - vidéken a sajtósok mind-mind ismerik egymást sztem ez máshol is így van nem csak nálunk (nyomtatott, online, vagy elektronikus sajtó is légyen az), és most jó pár kolléga eszembe jutott, akiket tisztelek, becsülök, és sajnálnám ha...
Na erröl ki mit tud?
cucurbia írta:De, de... A rádió terméket árul! A termék neve az, hogy : ILLUZIÓ!!!mimi írta:Elnézést,hogy belekontárkodok,de a rádiok reklámjait,már rég nem a rádio végzi,hanem szerződött sales ügynökségek,és sokszor a vevőt nem az érdekli,hogy mi megy a rádioban,hanem csak a hallgatottsági adatok,vagy hogy a rádio milyen közönséget céloz meg(Gazdasági rádio,Jazzy stb.).Magyarul egy érzést egy illuziot adnak el a hirdetőknek.Ha ez az illúzió egybevág a vevő elképzeléseivel akkor jó,nem firtatják,hogy miért hirdetnek ott,ha az illuzio fals vagy nem vág össze a vevők elképzeléseivel akkor viszont nem,de az nem a rádio hanem a salesügynökség hibája is.A rádio egy illuziogyár.Érzéseket és illuziokat árul.!!Nem terméket.JoNeS írta:NEM! A bevétel a sales eredményességét igazolja!!!!Nem mindegy, mit adnak el.
JoNeS írta: A lényeg! Nincs apró vagy hatalmas ilyen szempontból! RÁDIÓ VAN! Mi az egyik oldalán, és jó esetben többen a másik oldalán. Attól hogy eldöntöd az adott zene tetszik e, a szubjektivitásnak nem szabad uralkodni a választásodnál. De befejeztem a szakmázást... Évek alatt nem írtam ennyit ide.
Sziasztok!
mimi írta:Elnézést,hogy belekontárkodok,de a rádiok reklámjait,már rég nem a rádio végzi,hanem szerződött sales ügynökségek,és sokszor a vevőt nem az érdekli,hogy mi megy a rádioban,hanem csak a hallgatottsági adatok,vagy hogy a rádio milyen közönséget céloz meg(Gazdasági rádio,Jazzy stb.).Magyarul egy érzést egy illuziot adnak el a hirdetőknek.Ha ez az illúzió egybevág a vevő elképzeléseivel akkor jó,nem firtatják,hogy miért hirdetnek ott,ha az illuzio fals vagy nem vág össze a vevők elképzeléseivel akkor viszont nem,de az nem a rádio hanem a salesügynökség hibája is.A rádio egy illuziogyár.Érzéseket és illuziokat árul.!!Nem terméket.JoNeS írta:NEM! A bevétel a sales eredményességét igazolja!!!!Nem mindegy, mit adnak el.
JoNeS írta:Én is hallottam már 97-98 környékén is rádioprogramigazgato szájábol azt viták esetén,hogy őt igazábol nem érdekli,mit akar a hallgato csak azt,hogy mit szeretne a tulaj.És ebben sokszor nem csak a pénzügyi elvárások vannak benne,hanem a tulaj zenei izlése(vagy izléstelensége is).mimi írta:JoNeS írta:NEM! A bevétel a sales eredményességét igazolja!!!!Nem mindegy, mit adnak el.
Ez sem igaz a gyakorlatban. Főleg hogy a pénzhez igazítanak műsorokat. A bank büdzséjét kezelő ügynökség konkrétan kéri hogy ilyen jellegű legyen a műsor amit támogat. Miről beszélünk?
Gondold már végig, hogy lehet műsorelem egy pl "hogyan spóroljunk a pénzünkkel" rovat? Amit pont xy bank támogat?
Adott az összeg, erre húzzatok valamit és utalunk...
Már maga a hallgatottság felmérése is pont olyan mint a zenei tesztek... De hányan esküsznek a statisztikára... Eredménye?
A hallgatók statisztikai adatok lettek és megtanultak úgy is viselkedni!
A kereskedelmi rádió akkor működik jól, ha úgy hozza az elvárt számadatokat (nem Emberi hanem pénzügyi), hogy a lehető legnagyobb hallgatószámot éri el az általa célzott rétegben és a legmagasabb szinten végzi a rádiózás írott és íratlan szabályainak megfelelően a tevékenységét! Függetlenül kereskedelmi besorolásától szöveges és zenei értéket képvisel. (panel megszólalások, dalismétlések)
Persze szoktam tévedni is