RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #77170  Szerző: djlacee
 
nálunk ez az alap (vagy a halberstadti kocsik), klíma mondjuk ezekben sincs :)
http://www.youtube.com/watch?v=gKXgZKQl-j4

BZMOT helyett meg ez:
http://www.youtube.com/watch?v=zgViIQ-wM9Q
 #77169  Szerző: Zoey
 
DWC írta:Felénk ilyen vonatok járnak.
Reggel, iskolaidőben 3 db kocsival (pedig annak idején a 8 kocsit se Kelebia és Kunszentmiklós között töltötték meg az utasok, de ez senkit nem érdekel). Dunaharasztin általában már nem szinte nem is lehetett felszállni a vonatra. A helyzet délután sem jobb, mikor mindenki hazafelé igyekezne, akkor szintén. Ha nagy ritkán 4 kocsis a vonat, már összetesszük a kezünket. Klíma? Ugyan már..
Igen, az ilyen és ehhez hasonló szerelvényekben általában úgy oldják meg felénk a klímát, hogy az utasok "intelligensebb" része nyitva hagyja maga után az ajtókat. Mind a felszállót, mind az utastérbe nyílót.
Az más kérdés, hogy majd kizuhan rajta az ember, főleg, amikor este utazik, és természetesen áram sincs a kocsiban, így véletlenül sem tudja észrevenni a veszélyforrást...

MÁV - Miért Állunk Vazze??!?? (ahogy némelyek hívják)
 #77165  Szerző: DWC
 
Felénk ilyen vonatok járnak. Kép
Reggel, iskolaidőben 3 db kocsival (pedig annak idején a 8 kocsit se Kelebia és Kunszentmiklós között töltötték meg az utasok, de ez senkit nem érdekel). Dunaharasztin általában már nem szinte nem is lehetett felszállni a vonatra. A helyzet délután sem jobb, mikor mindenki hazafelé igyekezne, akkor szintén. Ha nagy ritkán 4 kocsis a vonat, már összetesszük a kezünket. Klíma? Ugyan már..
 #77107  Szerző: tomee87
 
admin írta:Ezek a Desiro kocsik elég gázosak, szép, modern, dizájnos kívül-belül, de kitakarítva amióta megvan, még nem volt. Az ülések k*rva kényelmetlenek, a vonat meg úgy rázkódik a csudálatos vasúti pályán, hogy néhány szakaszon halálfélelmed van.
80-as vonalon a Desiro kocsik, hétvégente InterCity-ként vannak közlekedtetve, 400Ft-os kötelező pótjeggyel.
 #77106  Szerző: markfelt
 
Ezek a Desiro kocsik elég gázosak, szép, modern, dizájnos kívül-belül, de kitakarítva amióta megvan, még nem volt. Az ülések k*rva kényelmetlenek, a vonat meg úgy rázkódik a csudálatos vasúti pályán, hogy néhány szakaszon halálfélelmed van.

Továbbá az utastájékoztató hang elég viccesen van összevágva, de ez a legkisebb gond.

Persze azért jobb, mint főni egy klímátlan orosz, vagy használtan beszerzett német kocsin.
 #77105  Szerző: djlacee
 
valahogy éreztem hogy ide be fogsz írni
 #77104  Szerző: tomee87
 
mlaszlo írta:Horror volt vonattal utazni a hétvégén

Nincs vízosztás, embertelen a tömeg, óriási késésekkel járnak a vonatok és még a klímával rendelkező vonatokon sem működik igazán a légkondi. Ezek a legfőbb problémák melyeket a hétvégi hőségriadó alatt a MÁV vonataival utazók összegyűjtöttek. A MÁV Start kommunikációs osztálya szerint ők mindent megtesznek utasaik komfortérzetének emeléséért, a felsorolt problémák pedig a legtöbb esetben nem is igazán problémák.
Hallgathattam is hétvégén a kedves utasok panaszkodását a "MÁV-Start direkt vonalán" :D Meg is értem őket, még minket sem tájékoztatnak "ott" bent arról, hogy pontosan mi történik a kritikus szakaszokon. Ezért sokszor csak találgatunk és úgy próbáljuk lenyugtatni a kedves utasokat. A jegyvizsgálókat sem tájékoztatják, azért nem tudnak mit mondani, őket is meg lehet érteni.
Na mind1, én megoldottam a gondot, kb. 2 éve vonattal csak a Sátoraljaújhely-Miskolc viszonylaton utazom, távolsági utazásaimat ha tehetem autóval teszem meg, ha nem akkor pedig (ha kell átszállásokkal is) távolsági Volán buszokkal. Azokban még nem csalódtam, mindig volt klíma benne, fűtés, sőt még ingyen (WiFi) internet is :D
 #77095  Szerző: mlaszlo
 
PooLee írta:A Budapest-Hatvan vonalon Flirt-ök járnak, Tapolca felé azonban Desiro-k (ahogyan pl. Bp-Esztergom között is). Ez persze nem változtat a lényegen. A félreértés szerintem a cikk írói illetve a vasúttársaság között annyi csupán, hogy ilyenek jellemzően Székesfehérvár és Tapolca között közlekednek (valóban 2-3 van összecsatolva). A főváros és a Balaton északi partja között közvetlenül azonban "hagyományos" kocsikból állítják ki. Ennyi.
Valóban van egy kis félreértés is, de hiába hagyományos kocsival mennek a közvetlen vonatok, ha csak néhány helyen állnak meg. Hagyományos kocsiból kiállított személy vonat csak 3 van naponta a főváros felé, kettő délelőtt és egy késő délután, ami szinte senkinek sem jó, így az utasok rá vannak kényszerítve ezekre a kétkocsis desirokra és a Székesfehérvári átszállásra.
 #77094  Szerző: Zoey
 
PooLee írta:A Budapest-Hatvan vonalon Flirt-ök járnak.
Bocs, így ránézésre nekem tök ugyanolyanok, típust pedig nem tudtam, ezért gondoltam a képek alapján, hogy arra is Desiro-k járnak. A Flirt amúgy milyen gyártmány és miben különbözik a Desiro-tól?
 #77093  Szerző: PooLee
 
A Budapest-Hatvan vonalon Flirt-ök járnak, Tapolca felé azonban Desiro-k (ahogyan pl. Bp-Esztergom között is). Ez persze nem változtat a lényegen. A félreértés szerintem a cikk írói illetve a vasúttársaság között annyi csupán, hogy ilyenek jellemzően Székesfehérvár és Tapolca között közlekednek (valóban 2-3 van összecsatolva). A főváros és a Balaton északi partja között közvetlenül azonban "hagyományos" kocsikból állítják ki. Ennyi.
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 219