Oldal: 150 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.05.01. 10:44
Szerző: Ghee
Nagyon ott van az az oldal.

Pébégáz:
Ha fényképezel, akkor, hogy bírod elviselni a honlapod kinézetét és kuszaságát. Még funkcionálisan is nehezen használható.

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.30. 10:24
Szerző: Máté
Azt az oldalt én is ismerem :D .

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.30. 08:34
Szerző: pébégáz
Igen, ez volt az első villamosos honlap, amit olvastam, és ennek hatására kezdtem el fényképezni. A 43-as története volt az első, amit olvastam, és azért volt érdekes nekem, mert az a járat Nagytéténybe közlekedett, és ott lakom. 1983-ban szüntették meg. Néztem a régi képeket, és meglepődtem, hogy azóta szinte semmit nem változott a budafoki szakasz, épp csak a sínek tűntek el. Gyerekkoromból még én is emlékszem a vonal maradványaira. A Campona helyén egy üres mező volt, mellette még ott volt néhány méter rozsdás vágány. De a Nagytétényi út melletti kerékpárút építése (2006.) előtt az útátjárókban is ott voltak még a sínek. Akkor viszont a vonal maradékait is eltüntették. Ma már csak egy-két levágott oszlop emlékeztet arra, hogy itt valamikor villamos járt.

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.30. 08:12
Szerző: Pasa

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.29. 11:44
Szerző: pébégáz
Főleg megszüntetett villamosvonalak történetével foglalkozom, fényképezek és van egy honlapom is, aminek a címe: http://villamosmania.hu .
Ezen képek, hangok és videók találhatók főleg Budapestről (mert ott lakom), de vannak képek Szegedről és Debrecenről is.
A honlapomról ami hiányzik, az a vonalak története, de csak azért, mert azt már többen is részletesen megírták.

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.28. 21:37
Szerző: LuciFerko
pébégáz írta:Örömmel látom, hogy ilyen topik is van itt. A rádiózás mellett másik hobbim a városi közlekedés.
ez mit fed, hogy hobbi? Csak úgy buszozgatsz?:) Amúgy fehérváron szoktam én is :D

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.28. 19:11
Szerző: pébégáz
Örömmel látom, hogy ilyen topik is van itt. A rádiózás mellett másik hobbim a városi közlekedés.

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.23. 09:11
Szerző: Ghee
Pasa írta:Tudnám, miért nem veszik itthon a közlekedési vállalatok az új Ikarus buszokat. Szépek, magyarok és - talán - jók is.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/0 ... s_acelbol/
http://mc-bubu.atw.hu/lapjaim/ikarus/ik_hb_122l.php
Gondolom a rozsdamentes verzió drága nekik. Adhatnák versenyképes áron, legalább belföldre, úgy biztos többet vásárolna eleve a BKV - mindenki jobban járna.

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.21. 21:54
Szerző: Pasa
Tudnám, miért nem veszik itthon a közlekedési vállalatok az új Ikarus buszokat. Szépek, magyarok és - talán - jók is.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/0 ... s_acelbol/
http://mc-bubu.atw.hu/lapjaim/ikarus/ik_hb_122l.php

Re: K

HozzászólásElküldve:2010.04.09. 16:00
Szerző: Mauro
mlaszlo írta:
Mauro írta:Állítólag jó Credo. Gondolom nem fog venni mocskos BKV belőle.
Hová gondolsz? Akkor kulturált körülmények között utazhatnának az utasok, ez ellenkezik a BKV elveivel :(
Abba bele se akarok menni, hová mennek el a milliók ennél a cégnél ...
Egyébként az utóbbi időben szerintem egyre kevesebb járművet adnak ki, ugyanis mostanában nem ritka, hogy 10-15 percet is kell várni valamelyik 7-es buszra csúcsidőben, pedig menetrend szerint 3-4 percenként kellene valamelyiknek jönnie. Ha pedig végre jön valami busz, az is leírhatatlan állapotban van.
Tegnap kénytelen voltam a 28-as villamossal is utazni, már maga az egy élmény, az már csak a hab volt a tortán, hogy napközben két villamos kimaradt, így csak röpke 30 percet kellett várni rá.
Hát igen ez álom marad csak. BKV mindig késik. Benne is van a cég nevébe hogy mindig késik. BKV=Biztos Késünk Várjon.
Így ezen meg se lepődj már.