Oldal: 16 / 93

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 19:06
Szerző: drkotasz
Csoda történt, elértem a telefonos ügyfélszolgálatot, kábé három perc gombnyomogatás, kiválasztottam a menüből a lemondást és három perc várakozás után tudtam beszélni ügyintézővel. Elmondtam neki, hogy le szeretném mondani a szolgáltatást, a korlátozásfeloldást már nem kérjük, azt mondta, érti, esetleg érdekelne-e minket egy kedvezőbb ajánlat. Mondom, az kizárt, mennénk innen nagyon. Megkérdezte, mi a lemondás oka, akkor beértem azzal, hogy elmondjam a panaszaim egytizedét, hogy drága meg szar. Erre -

dobpergés

- elmondta, hogy hát akkor írásban jelezzük lemondási szándékunkat, vagy fáradjunk el egy ügyfélszolgálati irodába, telefonon nem lehet lemondást intézni.

Tehát a lemondás menüpont az konkrétan annyiról szól, hogy maraggyá' nálunk, amiért 5600-at fizettél, azt lehet 3600-ért is, csak maraggyá'.

Hát maradjon, akinek hat anyja van...

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 18:51
Szerző: mlaszlo
csokie írta: Halom TV minősége még mindig retek! Sőt valamivel interferál is esténként 9 után, nem tudom hogy kábelen vagy az éterből zavarja-e valami. De a minősége 0-24-ben egy nagy kalap szar. Érd TV meg túl van erősítve a központban, az meg átlósan csíkozik.
Köszönöm az infót, akkor ezen a téren nem változtak semmit.

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 17:41
Szerző: csokie
mlaszlo írta:Nálunk az Érd TV előtt a 154 MHz-en a Zenit TV volt. A DW valahol a 70 MHz körül ment, de borzasztóan gyenge minőségben, aztán egyszer csak el is tűnt. Ha már minőség, nem tudom mostanában milyen, de régebben a Halom TV borzasztó minőségben volt elosztva, szobaantennával jobban jött, mint kábelen.
Halom TV minősége még mindig retek! Sőt valamivel interferál is esténként 9 után, nem tudom hogy kábelen vagy az éterből zavarja-e valami. De a minősége 0-24-ben egy nagy kalap szar. Érd TV meg túl van erősítve a központban, az meg átlósan csíkozik.

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 12:52
Szerző: mlaszlo
Ghee írta: Nálam is így volt anno. Az ügyfélszolgálatot és a hibabejelentést is tudtam mindig is intézni MT azonosítóval is és "emberi hangon" keresztül is. Úgy látszik eddig mindig szerencsém volt. Azt amit írtatok az tényleg felháborító és nem kellene, hogy így maradjon - lehet náluk is megy még az ügyfélszolgálat átszervezése a "gazdaságosság" szempontjából. Nekem is az a véleményem, hogy az ilyen átszervezések (emberek elküldése után, cégcsoportok összevonásánál) inkább negatív hatással vannak az ügyfelekre, főleg, ha ilyen "bug"-os a rendszer, hogy egy MT azonosító megadása után elvérzik a telefonos ügyintézés.

Nem emlékszem pl. arra, hogy amikor a Westel-t a T-hez csatolták milyen megpróbáltatások érték az ügyfeleket és arra sem, hogy ha voltak azok mikor rendeződtek, remélem ez átmeneti most is s T-Home-os idők elején.
A Westel - T-Mobile átálláskor nem voltak ilyen gondok, mert ott tulajdonképpen a név változott, de az ügyfélszolgálat maradt, esetleg csak a csomagelnevezések változtak.
Most az a gond, hogy egy ügyfélszolgálatra túl sok mindent terheltek (IPTV, Sat TV, Kábel TV, Kábelnet, ADSL, normál telefon, digitális telefon, kábeltelefon, mobiltelefon), ez így már sok, ennyi szolgáltatásban képben lenni nem könnyű, valamint a számlázási rendszer is elég bonyolult lett. Amikor nekünk megjött az első összevont számla (telefon+net), akkor nekem is beletelt egy kis időbe, amíg úgy ahogy átláttam az egészet, mert eléggé össze-vissza vonogatnak. A UPC-é ennyiből sokkal egyszerűbb, mert ha ott megegyezünk, hogy pl. a családi csomag 4000.-Ft, akkor azt számlázzák. A T-nél ez nem így van, ott kiszámlázzák teljes áron és valahol a tételek között vonogatják le a kedvezményeket. Egy szolgáltatásnál még rendben van, de tv+net+telefon esetén már kissé zavaros lehet kiszámolgatni, hogy vajon azt számlázzák-e, amiben megállapodtunk.

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 12:41
Szerző: mlaszlo
LuciFerko írta:Akkor miért van bent a hivatalos csatornakiosztásban? :punch:
Nem tudom miért nem javítják ki, ez a helyi tv-s rész a csatornakiosztásban már hosszú évek óta kissé megtévesztően szerepel, bár úgy látom most már legalább megcsillagozták és alulra odaírták, hogy *** ahol van helyi TV, ott annak a műsora látható az adott frekvencián .

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 12:38
Szerző: mlaszlo
csokie írta:TV5 analógon abszolut nincs. De már évek óta. DW német csatorna volt a 154 MHz-en, míg el nem indult az Érd TV.
Nálunk az Érd TV előtt a 154 MHz-en a Zenit TV volt. A DW valahol a 70 MHz körül ment, de borzasztóan gyenge minőségben, aztán egyszer csak el is tűnt. Ha már minőség, nem tudom mostanában milyen, de régebben a Halom TV borzasztó minőségben volt elosztva, szobaantennával jobban jött, mint kábelen.

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 09:54
Szerző: Ghee
Ja még egy történet a T-ről. Volt egy olyan esetem is, hogy a forgalomszámláló nem működött az online ügyfélszolgálatra bejelentkezve - nem mutatott semmit, ill. fals adatokat. Bejelentkezett állapotban küldtem egy mailt az online form-ról, hogy "Nem működik és fontos lenne, hogy működjön, mert 1GB-os korlátos a NET-ünk Dunakeszin", mellékeltem egy másik e-mail válaszcímet és válaszoltak, hogy továbbították a problémámat, majd 1 héten belül megcsinálták. Ez is pozitív tapasztalat volt a T-vel kapcsolatban.

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 09:49
Szerző: Ghee
Attis írta:Csak a T-Mobile-t tudom. Ott úgy van, h 30 nap késés után 30 napod marad fizetni. De van felszólítás. SMS, és automata is hív.
A többi T szolgáltatást nem ismerem személyesen.
Nálam is így volt anno. Az ügyfélszolgálatot és a hibabejelentést is tudtam mindig is intézni MT azonosítóval is és "emberi hangon" keresztül is. Úgy látszik eddig mindig szerencsém volt. Azt amit írtatok az tényleg felháborító és nem kellene, hogy így maradjon - lehet náluk is megy még az ügyfélszolgálat átszervezése a "gazdaságosság" szempontjából. Nekem is az a véleményem, hogy az ilyen átszervezések (emberek elküldése után, cégcsoportok összevonásánál) inkább negatív hatással vannak az ügyfelekre, főleg, ha ilyen "bug"-os a rendszer, hogy egy MT azonosító megadása után elvérzik a telefonos ügyintézés.

Nem emlékszem pl. arra, hogy amikor a Westel-t a T-hez csatolták milyen megpróbáltatások érték az ügyfeleket és arra sem, hogy ha voltak azok mikor rendeződtek, remélem ez átmeneti most is s T-Home-os idők elején.

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 09:32
Szerző: LuciFerko
Akkor miért van bent a hivatalos csatornakiosztásban? :punch:

Re: Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 09:13
Szerző: csokie
TV5 analógon abszolut nincs. De már évek óta. DW német csatorna volt a 154 MHz-en, míg el nem indult az Érd TV.