Re: Class FM
HozzászólásElküldve:2014.07.11. 09:32
kukac írta:Queen - Bycicle race (release: 1978) - ez bizony nem hot ac format.bicycle
kukac írta:Queen - Bycicle race (release: 1978) - ez bizony nem hot ac format.bicycle
hd írta:Főleg,hogy már nincs NEo igy a Class jobban mer kísérletezni a zenékkel. Ami nem baj.kukac írta:egyrészt honnan veszed hogy ez egy hot ac-format akar lenni, miért kellene annak lennie, ha az is akar lenni, akkor mennyiben kell hasonlítania egy külföldi formatrádióhoz, miből gondolod hogy a hazai közönség elfogadja azt amit a külföldi format játszik és miért feltételezed hogy te jobban tudod hogy mi kell a classfm közönségének mint maga a classfm?!Ahhoz hasonlít a legjobban. Egyrészt a térségben az AC/Hot AC rádiók a legsikeresebbek, másrészt ez egyike azon formátumoknak, amivel tömegeket lehet elérni. Egyáltalán nem feltételezek ilyesmit, azért is írtam, hogy ha ezek a zenék tesztelnek jól, akkor nem szóltam semmit. Egyszerűen furcsának tartom, hogy hasonló célközönségnek Európa nagy részén x-et játszanak, itthon meg csak azért is y-t.kukac írta:professzorúr' még egyszer kérdezem: miért feltételezed hogy egy országos kereskedelmi rádiónak fingja nincs a célcsoportja elvárásairól és miért feltételezed hogy neked viszont van? te valami zenei látnok-féle vagy? mert akkor ebből bizonyára jól megélsz, de akkor meg miért nem te csinálod?Kérdezd meg még vagy százszor, ugyanazt tudom mondani: nem feltételezem, hogy én jobban tudnám. Egyébként elnézést, hogy létezem, mea culpa.kukac írta:bullshit, feltételezés, képzelgés, tévhitek.
kukac írta:hallgass bele a spanyol kerrádióba, eladhatatlan lenne itthon!Például a piacvezető Los 40 Principalesbe, ami egy remek CHR rádió, és a világ bármelyik részén megállná a helyét? Vagy a Cadena 100-ba, amit pár éve egy angol tanácsadó hozott helyre, illetve növelt jelentősen a hallgatottságán azzal, hogy kizárólag már bizonyított és ismert spanyol, és szintén népszerű, a világ más részein is az AC rádiók által játszott külföldi zenéket kezdtek el játszani?kukac írta:miért feltételezed hogy "feleslegesen újít" (már magát a problémát sem értem)Gondolj arra, hogy mit csinált 2009-ben a Class és a Neo. Utóbbi egy év után ráébredt, hogy ez így nem vezet sehova, és visszatértek a slágerekhez. A Class is sokat finomodott azóta, de még maradt egy kicsi a kezdeti lendületből.
kukac írta:egyrészt honnan veszed hogy ez egy hot ac-format akar lenni, miért kellene annak lennie, ha az is akar lenni, akkor mennyiben kell hasonlítania egy külföldi formatrádióhoz, miből gondolod hogy a hazai közönség elfogadja azt amit a külföldi format játszik és miért feltételezed hogy te jobban tudod hogy mi kell a classfm közönségének mint maga a classfm?!Ahhoz hasonlít a legjobban. Egyrészt a térségben az AC/Hot AC rádiók a legsikeresebbek, másrészt ez egyike azon formátumoknak, amivel tömegeket lehet elérni. Egyáltalán nem feltételezek ilyesmit, azért is írtam, hogy ha ezek a zenék tesztelnek jól, akkor nem szóltam semmit. Egyszerűen furcsának tartom, hogy hasonló célközönségnek Európa nagy részén x-et játszanak, itthon meg csak azért is y-t.
kukac írta:professzorúr' még egyszer kérdezem: miért feltételezed hogy egy országos kereskedelmi rádiónak fingja nincs a célcsoportja elvárásairól és miért feltételezed hogy neked viszont van? te valami zenei látnok-féle vagy? mert akkor ebből bizonyára jól megélsz, de akkor meg miért nem te csinálod?Kérdezd meg még vagy százszor, ugyanazt tudom mondani: nem feltételezem, hogy én jobban tudnám. Egyébként elnézést, hogy létezem, mea culpa.
kukac írta:bullshit, feltételezés, képzelgés, tévhitek.
kukac írta:hallgass bele a spanyol kerrádióba, eladhatatlan lenne itthon!Például a piacvezető Los 40 Principalesbe, ami egy remek CHR rádió, és a világ bármelyik részén megállná a helyét? Vagy a Cadena 100-ba, amit pár éve egy angol tanácsadó hozott helyre, illetve növelt jelentősen a hallgatottságán azzal, hogy kizárólag már bizonyított és ismert spanyol, és szintén népszerű, a világ más részein is az AC rádiók által játszott külföldi zenéket kezdtek el játszani?
kukac írta:miért feltételezed hogy "feleslegesen újít" (már magát a problémát sem értem)Gondolj arra, hogy mit csinált 2009-ben a Class és a Neo. Utóbbi egy év után ráébredt, hogy ez így nem vezet sehova, és visszatértek a slágerekhez. A Class is sokat finomodott azóta, de még maradt egy kicsi a kezdeti lendületből.
hd írta:- és tegyük hozzá hogy kellemetlenek is (pl. a rádió1 ma)Attis írta:Miért elvontabb? Nekem csak az Intim Torna Illegal lóg ki egy picit a sorból. A többivel nem tudom, mi a gond.Onmagaban semmi. Igazabol mar evek ota toljak ezeket a B-listas es kevesbe mainstream dalokat, szoval akar ismerosnek is tunhetnek, es a hallgatok is megszokhattak mar oket (kenytelenek, mivel sok helyen nincs más, nincs jobb). De az biztos, hogy szinte egy altalam ismert vezeto kulfoldi AC/Hot AC radio sem jatssza ezeket a Lissie, Stooshe, Alle Farben, Foxes, Boyce Avenue notakat. Valoszinuleg okkal.
- egyrészt honnan veszed hogy ez egy hot ac-format akar lenni, miért kellene annak lennie, ha az is akar lenni, akkor mennyiben kell hasonlítania egy külföldi formatrádióhoz, miből gondolod hogy a hazai közönség elfogadja azt amit a külföldi format játszik és miért feltételezed hogy te jobban tudod hogy mi kell a classfm közönségének mint maga a classfm?!
kukac írta:én pedig ezt nem tudom megítélni (szerintem egyébként te se, csak mondasz valamit...)Engem erdekel a dolog, mar csak azert is, mert a hallgatok izlesvilaganak ismerete nelkul eleg nehez egy sikeres zenei arculatot felepiteni. Ha a Slagerbol, Radio 1-bol vagy a Danubiusbol indulok ki, nem vagyok biztos benne, hogy ezt a vonalat kell vinni, es hogy ezek a nem tul ismert, mashol csak alter iranyzatu radiok altal jatszott zenek kielegitik-e az atlag magyar radiohallgato igenyeit.
- professzorúr' még egyszer kérdezem: miért feltételezed hogy egy országos kereskedelmi rádiónak fingja nincs a célcsoportja elvárásairól és miért feltételezed hogy neked viszont van? te valami zenei látnok-féle vagy? mert akkor ebből bizonyára jól megélsz, de akkor meg miért nem te csinálod?
kukac írta:mindig is fenntartással kezeltem azon vélemények szakmaiságát, amik a hazai rádiózásból a nyugati mintákat hiányolták, más országok ízlésvilágát vették alapul amikor egy hazai igényre alakított rádióprogramról alkottak véleményt.Alapvetoen (még) a nyugati kulturkorhoz tartozunk, es reszben hasonlo kulturalis hatasok ernek minket is, mint oket, szoval szerintem nem alaptalan az osszehasonlitas. Ők az elmult evtizedekben kikiserleteztek es felmertek, hogy mik azok a formatumok, koncepciok, programok, zenek, amik a leginkabb bevalnak es sikeresek tudnak lenni. Szerintem celravezetobb ezeket a minktakat atultetni a magyar piaci viszonyok koze, mint feleslegesen ujitani, eroszakosan izlest formalni.
- bullshit, feltételezés, képzelgés, tévhitek. te felméretted? mert ez az egy dolog számít, nem a kultúrkör, és az ízlésvilág pedig pláne nem! hallgass bele a spanyol kerrádióba, eladhatatlan lenne itthon! miért feltételezed hogy "feleslegesen újít" (már magát a problémát sem értem), hogy erőszakosan ízlést formál? ilyen a világon nincs, ha nem tetszik, nem hallgatják. ha tetszik hallgatják - ez ilyen egyszerű.
adminisztrator írta:ez csak kis részben ízlés, a listát nézve formátumidegen zenéket, a magyar piacon hagyományok nélküli, szedett-vedett masszát látok a szóban forgó playlistben, a clock meg simán fos. bár a class fm formátuma se teljesen egyértelmű számomra...
de örülök, hogy ők a leghallgatottabbak, a siker elismerésre méltó.adminisztrator írta:ebben joggal kritizálható mind a class fm, mind a music fm, mind a petőfi. a juventus és az ozone fm már valami, tökéletes és etalon pedig eddig magyarországon egyedül a 103.9 rádió 1 és a sláger rádió volt, valamint a maga nemében a risefm is, amíg szólt budapesten. és ebben én nem látok szubjektivitást.Igy van.
a Bazsa-Fly és Bolla-Kalácska csapat értett és ért hozzá úgy, ahogy kell. most tkp. nincs verseny, ez mindennek az oka, de ezt tudjuk ugye, szeressük ami van, bla, bla, bla és bla.
még az a mázli, hogy helyi szinten vannak elég kellemes csalódások.