Sajnos vannak ilyenek is, de jómagam (és egyébként a munkaadóm is) cégektől kizárólag futárszolgálatos kiszállítással vásárolunk (havi 4...8 db. rendelés), mert egy-egy ilyen eset ellenére a futáros szállítás jól működő eljárás azzal együtt is, hogy a M. Posta általában olcsóbb.
A rossz villamos motorokat javításra elszállító futárunk időre megjön, "felszerelve" táblagéppel, öntapadós, előrenyomott vonalkódos átvételi elismervényekkel, vonalkód leolvasóval, stb. és az ügyintézés rövidebb ideig tart, mint amíg én gyalog megteszek 7 lépcsőfokot és kb 12 métert.
Az italszállító régóta táblagéppel jár és azzal kezdi, hogy a táblagépével leolvastatja az adott italhütő egyedi vonalkódját.. és azonnal látja az adott hütő "forgalmát" visszamenőlegesen, a hűtő adatait, stb. A szervizesük szintén táblagéppel jön és vonalkód leolvasás után látja az adott hűtő "kórlapját" a kezdetektől fogva.
Ehhez képest... a tisztelt Posta-val -előzetes telefonos egyeztetés után- egyszer akartunk helyszini (tehát kiszállásos) átadással csomagokat feladni, aztán a kiérkező kézbesítőnél se hitelesített mérleg, se bankkártya olvasó, se számlatömb... később, már a postá meg ment az egymásra mutogatás (ügyintéző <>kézbesítő)... az egész szituáció egy vicc volt.
Mindez 2012-ben.
Jani98 írta:Hihetetlen,hogy egy futárszolgálat a mai világban megengedheti magának,hogy a megbeszélt időpont helyett 3 órával korábban hozná a csomagot,majd amikor hazaesek,és felhívom az értesítőre kanyi betűkkel felírt telefonszámot,egy bunkó p.raszt "lesz.rom" emberke veszi fel a telefont,aki leközli,hogy "ez az én dolgom,nem az övé,oldjam meg ahogy akarom,de ő csak délelőtt tud jönni".
persze iszonyatosan undorító hangnemben.
Ez csak a kisebb probléma.A nagyobb az,hogy előzőleg elkavarták a csomagot,és egy hetet csúszott a kiszállítás,most meg nem tudták kihozni.
Olyan jó,hogy a házimozim már hetek óta várom,és nem-ér-ide.Soha többet!Inkább elautózok 150km-re. 