Oldal: 160 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.09.04. 21:00
Szerző: tomee87
:o :o :o :o
Teljes mértékben ARC 127 koppintás, de nem csak kivülről, hanem belülről is, még a motor elhelyezése is, meg az utastér kialakítása, durva :o

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.09.04. 20:53
Szerző: djlacee
Credo Citadell néven saját fejlesztésű, alacsonypadlós városi autóbuszt mutatott be a Kravtex cégcsoport pénteken Győrött
http://www.kisalfold.hu/gazdasag/credo- ... n/2113508/

Kép

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.27. 22:01
Szerző: djlacee
Kép

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.25. 20:24
Szerző: LuciFerko
ropi21 írta:évről évre eljátszák, felhívódik a figyelem, kapnak is talán pénzt, de érdemi változtatás nem történik; ami történik az csak tovább rontja a jelenleg sem logikus felépítést
csupán azt csodálom, hogy nem fröcsög 2napja mindenhonnan gaskóék sztrájkfenyegetése
már megunták.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.25. 20:21
Szerző: ropi21
évről évre eljátszák, felhívódik a figyelem, kapnak is talán pénzt, de érdemi változtatás nem történik; ami történik az csak tovább rontja a jelenleg sem logikus felépítést
csupán azt csodálom, hogy nem fröcsög 2napja mindenhonnan gaskóék sztrájkfenyegetése

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.24. 18:23
Szerző: rsite1
jeek írta:
MikySoft írta:közröhej, botrány. válságkezelő kormány? faszomat...
Egy közlekedés mérnök szavait idézem aki nem is olyan régen az m1-en nyilatkozott:
" Egy mellékvonalon közlekedő BzMotorvonat (ami átlagosan 20-40 utast szállít) 1700Ft/km áron végzi el ezt a tevékenységet. Míg egy Ikarus260-as típusú autóbusz ami szintén elszállít kényelmesen 20-40 utast 300Ft/km áron."
Mi ez ha nem takarékossági intézkedés??
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....
idézgethetsz, attól még ugyan olyan hülye maradsz. :)

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.24. 17:42
Szerző: mlaszlo
jeek írta: Mi ez ha nem takarékossági intézkedés??
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....
Lehet, hogy van olyan vonal, amit tényleg érdemes bezárni, mert minimális az utas, de nagyon sok olyan vonal van, amely mellett nincs közvetlenül főút, így egy busz adott esetben csak kerülőúton, jóval hosszabb idő alatt juthat el A pontból B pontba. Aki pedig munkába, iskolába jár naponta, annak nem mindegy, hogy zakatol 40-el 50 percet egy BZ-vel vagy utazik 60-70-el egy Ikarus busszal, de kerülőúton másfél órát.
Arról nem is beszélve, hogy ha átadnak egy vonalat a volánnak, akkor az egy ideig tartja a járatszámot, majd szépen lassan elkezd ritkítani, mert nincs kitömve a busz és a végén már a buszközlekedés is használhatatlan lesz.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.24. 17:30
Szerző: centerweb
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....
elképzelhető hogy nem éri meg, de az én esetemben nekem jobb a vonat mind a busz. inkább megyek 40-el, minthogy egy tömött buszon, 4 izzadtság szagú utassal a seggemben szűk helyen, 2:13 alatt érjek ide. ráadásul naponta max. csak kétszer lehetne. így meg egész nap mehetek-jöhetek, 1:43 menetidővel. azért nem mindegy. és a vonat nem áll meg minden bokorban idáig.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.24. 17:13
Szerző: tomee87
MikySoft írta:közröhej, botrány. válságkezelő kormány? faszomat...
Egy közlekedés mérnök szavait idézem aki nem is olyan régen az m1-en nyilatkozott:
" Egy mellékvonalon közlekedő BzMotorvonat (ami átlagosan 20-40 utast szállít) 1700Ft/km áron végzi el ezt a tevékenységet. Míg egy Ikarus260-as típusú autóbusz ami szintén elszállít kényelmesen 20-40 utast 300Ft/km áron."
Mi ez ha nem takarékossági intézkedés??
Ezzel teljesen egyetértek én is, olyan vonalakat ahol utazik vasúton 20 utas fölösleges fenntartani azért, mert az a 20 utas arra élvez, h 40-el zakatol alatta a BZ....

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.08.24. 17:06
Szerző: centerweb
franc egye meg azt a nagy fejüket! nem fogok tudni Göncre vonattal jönni :gülü2: a legvicesebb a Kiskunhalas-Baja vonal megszüntetése. aki a Dél-Dunántúlra akar eljutni az Alföldről, annak 50 perc helyett 4 órát (vagy többet) kellesz utaznia. nagyszerű. egyébként az előbb azt mondták az MR1-en hogy a minisztérium mindent cáfol.