RADIOSITE Fórum

  • Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

 #48468  Szerző: mlaszlo
 
LuciFerko írta:mlaszlo: Érden hol jön a Tv5 és a HBO analóg kábelen? Mondjuk lehet HBO nincs, de a Tv5-öt nem találom sehol.
A TV5 az S9 (161,25 MHz) frekvenciára van kiírva, a Helyi TV-vel osztottan, de a Halom TV 24 órás, így szerintem a TV5 nincs analógon. Digitálison még megy, kérdés meddig, mert a T eléggé leépítette az idegen nyelvű kínálatot, a TV5-ön kívül csak a német RTL és a CNN maradt.
HBO év eleje óta nincs már analógon, a FEM3 került a helyére.
 #48466  Szerző: LuciFerko
 
mlaszlo: Érden hol jön a Tv5 és a HBO analóg kábelen? Mondjuk lehet HBO nincs, de a Tv5-öt nem találom sehol.
 #48454  Szerző: Attis
 
Csak a T-Mobile-t tudom. Ott úgy van, h 30 nap késés után 30 napod marad fizetni. De van felszólítás. SMS, és automata is hív.
A többi T szolgáltatást nem ismerem személyesen.
 #48450  Szerző: LuciFerko
 
Régebben 2-3 hónap elmaradás után korlátozták, de most már egy hónap csúszás után EGYBŐL.
 #48448  Szerző: drkotasz
 
Ghee írta:Szerintem nincs tökéletes szolgáltató, mindegyiknek van valamilyen betegsége. Ezen nem lepődök meg, hiszen emberek dolgoznak ott is és emberek alkotják a menedzsmentet is...
Csak tudod, az előfizetők is emberek, a T meg egy világmárka, amibe nem fér bele az, hogy X. Y. nem figyelt oda, bal lábbal kelt, tévedett, stb., mert mindennek kialakult eljárásrendje van, a német anyacég tapasztalataival együtt. Az, hogy az ügyfelek nem tudnak telefonos kapcsolatba lépni a céggel, egyenesen megengedhetetlen. Meg tudnák fizetni a megfelelő ügyfélszolgálati kapacitást, az nem jelentős összeg ahhoz képest, hogy sok szolgáltatásuk nem éppen olcsó.
Az a menedzsment, amelyik elfelejti, hogy kiktől is jönnek a bevételek, és nem tesznek meg mindent a lehető legjobb kiszolgálásukért, azok nem "jaj, hát ők is csak emberek", hanem inkompetens barmok, de hát valószínű, hogy még egy-két évig tudnak úgy lavírozni, hogy szépen mutassanak a végösszegek, ki tudnak állni, hogy jaj, de jók vagyunk, megspóroltunk ötvenmilliót az ügyfélszolgálat átszervezésén, csak hosszabb távon aztán ennek esetleg szopás lesz a vége, mert nem lesznek elkötelezett ügyfelek.
Most képzeld el azt, hogy hozzájuk viszed a villanyt meg a gázt, télen majd megfagysz, mert nem tudod elérni a hibabejelentőt? Vagy lekapcsolnak, mert öt napot csúsztál a számlával, hogy egyél is valamit fizuig?
 #48447  Szerző: mlaszlo
 
Ghee írta:Szerintem nincs tökéletes szolgáltató, mindegyiknek van valamilyen betegsége. Ezen nem lepődök meg, hiszen emberek dolgoznak ott is és emberek alkotják a menedzsmentet is...
Ebben igazad van, de az ügyfélkezelésben jelentős különbségek vannak. Pl. a UPC-nél elég sokat kell csúszni a befizetéssel, hogy korlátozzanak, a T viszont simán lekorlátoz néhány hetes csúszás esetén is. Ismerősöm platina kártyás T-Mobile előfizető, mindig időben rendezett számlával, hosszú évek óta, tavaly egy számláról megfeledkezett és emiatt néhány hét után már rögtön korlátozták is, mindenféle figyelmeztetés nélkül. Ha valaki rendszeresen csúszik a befizetésekkel, akkor megértem ezt a lépést, de ha valaki általában rendesen fizet, annak elnézhetnének egyszer-egyszer egy kis csúszást. Ha nekem tekintettel kell lenni rájuk, hogy ott is emberek dolgoznak és tévedhetnek, akkor nekik is emberként kellene tekinteni az előfizetőre, hogy bizony Ő is ember, tévedhet és egy-egy alkalommal megfeledkezhet a befizetésekről.
 #48445  Szerző: mlaszlo
 
drkotasz írta:Sat TV-re akartunk mi is váltani, három készülékre az érte volna meg a legjobban, meg mivel az országos szolgáltatás, nem kell központi hibákra számítani (mármint ha hiba történik, azt legalábbis a lehető leggyorsabban kijavítják bejelentés nélkül is), meg a kínálat is jobb. De az eddigi magatartásukkal, főleg azzal, hogy minimális késés miatt azonnal szó nélkül korlátoztak, és hogy láthatóan le vagyunk mi itt szarva, inkább az InviTV-re szavazok, akkor is, ha csak két tévét bír a hálózat (még nem voltak mérni, lehet, hogy bír hármat is).
A Sat TV-vel úgy tudom nincs gond, viharban van csak kiesés, viszont ez a korlátozás ott is fennáll.
 #48443  Szerző: Ghee
 
Szerintem nincs tökéletes szolgáltató, mindegyiknek van valamilyen betegsége. Ezen nem lepődök meg, hiszen emberek dolgoznak ott is és emberek alkotják a menedzsmentet is...
 #48441  Szerző: drkotasz
 
mlaszlo írta:Azóta lett elég gyenge, amióta összevonták az összes szolgáltatást és bevezették a T-Home márkát. Korábban is voltak hibáik, de a jelenleginél sokkal jobb volt az ügyfélszolgálat. Biztos olcsóbb így fenntartani, de be kellene látniuk, hogy túl sok ez az egész így egy ügyfélszolgálat számára.
Abban igazad van, hogy az újaknak azonnal felveszik, de ha bármi miatt a jelenlegi ügyfél is beszél velük, akkor bepróbálkoznak mindig valamilyen ajánlattal (pl. nekünk állandóan a Sat TV-t ajánlják). :D
T-Pontnál olyanba menjetek, amelyik ügyfélszolgálat is, nem tudom hogy ez még így van-e, de régebben nem mindegyik T-Pont látott el ügyfélszolgálati feladatokat, sok csak értékesített.
Sat TV-re akartunk mi is váltani, három készülékre az érte volna meg a legjobban, meg mivel az országos szolgáltatás, nem kell központi hibákra számítani (mármint ha hiba történik, azt legalábbis a lehető leggyorsabban kijavítják bejelentés nélkül is), meg a kínálat is jobb. De az eddigi magatartásukkal, főleg azzal, hogy minimális késés miatt azonnal szó nélkül korlátoztak, és hogy láthatóan le vagyunk mi itt szarva, inkább az InviTV-re szavazok, akkor is, ha csak két tévét bír a hálózat (még nem voltak mérni, lehet, hogy bír hármat is).
 #48438  Szerző: mlaszlo
 
drkotasz írta: Hogy lehet egy szolgáltató ennyire szutyok szar? Nem az lenne az érdekük, hogy a jelenlegi előfizetők megtartásával is minél nagyobb ügyfélszámot érjenek el? Kell ezzel szopatni? Jó az, hogy tele van minden azzal, hogy mennyire szar az ügyfélkezelésük, meg most már az is beszédtéma lett, azoknál is, akit eddig nem érdekelt / nem tájékozódtak, hogy bármilyen DTH szolgáltató olcsóbb, jobb kínálatot nyújt és jobb minőségű, mint amit itt szerencsétlenkednek? Normális dolog az, hogy amíg nekem 17 éve bent van az elcseszett drótjuk, 5600 forintot kell fizetni, aki meg most kötteti be, annak 3600-at? Gondolom, aki köttetni akar, annak a telefont is egyből felveszik, gondoltam rá, hogy megpróbálom oda elmondani a bánatomat, de ott is csak szerencsétlen egyetemisták ülnek diákmunkában (akár én is lehetnék :)), feleslegesen baszogatom őket. Christopher Mattheisenhez meg nincs kint elérhetőség... az is rohadna meg :)

Szépen elballagunk majd T-Pontba faterral (ő nevén van), viszünk hideg élelmet meg olvasnivalót, aztán letáborozunk, amíg nem látok egy papírt arról, hogy fel van bontva a szerződés. Magyar Telekomtól meg többet soha semmit.
Azóta lett elég gyenge, amióta összevonták az összes szolgáltatást és bevezették a T-Home márkát. Korábban is voltak hibáik, de a jelenleginél sokkal jobb volt az ügyfélszolgálat. Biztos olcsóbb így fenntartani, de be kellene látniuk, hogy túl sok ez az egész így egy ügyfélszolgálat számára.
Abban igazad van, hogy az újaknak azonnal felveszik, de ha bármi miatt a jelenlegi ügyfél is beszél velük, akkor bepróbálkoznak mindig valamilyen ajánlattal (pl. nekünk állandóan a Sat TV-t ajánlják). :D
T-Pontnál olyanba menjetek, amelyik ügyfélszolgálat is, nem tudom hogy ez még így van-e, de régebben nem mindegyik T-Pont látott el ügyfélszolgálati feladatokat, sok csak értékesített.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 93