Oldal: 165 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.30. 13:42
Szerző: mlaszlo
Ismét kettétört egy BKV busz :shock:

Kettétört egy csuklós BKV busz alváza még a hétvégén, ezért hétfőn éjszaka az összes IK-435-ös típusú buszon elvégzik a rendkívüli repedésvizsgálatot.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.27. 18:01
Szerző: Pasa
Sajnos ezekben gyárilag klíma sincs (állítólag utólag beszerelteti a BKV), a sárga szín pedig marad (nincs pénz átfestetni). :o

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.26. 12:09
Szerző: mlaszlo
mg írta:jó ez, busz, gurul, elvisz. márványangyalkák kellenének az oldalára? :) átfestéssel emberibb kinézete lesz.
csak ugye, vigyázni is kéne rá
Nem erre gondoltam, a jelenleg forgalomban lévő Ikarus és Volvo buszok sem valami fullextrásak, mégis külsőleg jobban néznek ki.
Ez a Van Hool busz tényleg úgy is néz ki, mintha arra lenne tervezve, hogy elvigyen A pontból B-be, de külsőre és kényelemre nem nagyon adtak a tervezők.
Engem külsőleg arra a régi orosz selejtérett trolikra emlékeztet, amiket a BKV közlekedtet :D

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.26. 11:50
Szerző: mg
jó ez, busz, gurul, elvisz. márványangyalkák kellenének az oldalára? :) átfestéssel emberibb kinézete lesz.
csak ugye, vigyázni is kéne rá

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.26. 11:38
Szerző: mlaszlo
jeek írta: Fúúúha, a 2 legrondább busz, a Credo és a Rába vonásait vélem felfedezni benne, de ha jól látom klímás ez már egy jó pont így a nyári melegben.
De milyen érdekes, 2-3 éve a miskolci MVK is 35 buszt vásárolt, csak annyi különbséggel, hogy ők vadonatújakat, Neoplan Centrolinereket, moderneket és mondhatni full extrásakat. Ezt vajon a BKV miért nem tudja megtenni?
Csak a klímát is karban kellene tartani. Jelenleg több Volvo buszon is hiába van bekapcsolva, nem ér semmit.
A BKV mindenfélére szórja a pénzt, vezetői prémiumok, tanácsadói munkák, csak arra nem, ami fontos lenne.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.26. 11:36
Szerző: mlaszlo
djlacee írta: Ja, hát egy mai darab azért máshogy néz már ki ettől a gyártótól
Egy fokkal jobb, de ez sem valami jaj de szép.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.26. 10:55
Szerző: djlacee
Ezt vajon a BKV miért nem tudja megtenni?
Talán mert nem nyereséges?

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.26. 10:22
Szerző: tomee87
Pasa írta:A BKV Van Hool autóbusza
35-öt vettek ezekből, 8 évesek, 300 ezret futottak és 20 millióba kerültek egyenként... :S
Fúúúha, a 2 legrondább busz, a Credo és a Rába vonásait vélem felfedezni benne, de ha jól látom klímás ez már egy jó pont így a nyári melegben.
De milyen érdekes, 2-3 éve a miskolci MVK is 35 buszt vásárolt, csak annyi különbséggel, hogy ők vadonatújakat, Neoplan Centrolinereket, moderneket és mondhatni full extrásakat. Ezt vajon a BKV miért nem tudja megtenni?

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 20:16
Szerző: djlacee
mlaszlo írta:A jelenlegi IK280-asok és 435-ösök jobban néznek ki.
Kép
Ja, hát egy mai darab azért máshogy néz már ki ettől a gyártótól

Egyébként most készül új CREDO prototípus, amit Budapesten fognak tesztelni
http://credo.blog.hu/

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 18:44
Szerző: mlaszlo
Pasa írta:
mlaszlo írta:Nem tudom hol találták ezeket a buszokat
Belgiumban.
Gondolom akkor ott már leselejtezték őket.
A Volánbusz is vett már jónéhány használt buszt, de azok sokkal jobbak.