Oldal: 166 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 18:33
Szerző: Pasa
mlaszlo írta:Nem tudom hol találták ezeket a buszokat
Belgiumban.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 18:30
Szerző: mlaszlo
Pasa írta:
LuciFerko írta:ez 20 milla? :o :o :shock: :shock:
Jaja. "Van hol" elszórni megint a lét. :hehe:
Nem tudom hol találták ezeket a buszokat, de elég leharcoltaknak tűnnek. A jelenlegi IK280-asok és 435-ösök jobban néznek ki.
Ehhez képest az Alfabuszos használt Volvok sokkal jobbak, bár azok valamivel drágábbak.
Kíváncsi leszek mennyire lesznek ezek üzembiztosak.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 18:21
Szerző: LuciFerko
Pasa írta:
LuciFerko írta:ez 20 milla? :o :o :shock: :shock:
Jaja. "Van hol" elszórni megint a lét. :hehe:
:hehe: :hehe: :hehe:

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 18:19
Szerző: Pasa
LuciFerko írta:ez 20 milla? :o :o :shock: :shock:
Jaja. "Van hol" elszórni megint a lét. :hehe:

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 18:12
Szerző: LuciFerko
mlaszlo írta:
Pasa írta:A BKV Van Hool autóbusza
35-öt vettek ezekből, 8 évesek, 300 ezret futottak és 20 millióba kerültek egyenként... :S
Hát ezek a buszok valami borzalmasak, nagyon rondák. Egy előnyük van, hogy alacsonypadlósak, de a külsejük és a belső elrendezésük borzalmas, nem nagyon adtak a megjelenésre.
Itt van fenn kép a belsejéről is:
http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/06/25/me ... l_autobusz
Kíváncsi leszek kijelzőket szerelnek-e bele, mert ha jól látom jelenleg az sincs.
ez 20 milla? :o :o :shock: :shock:

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 18:09
Szerző: mlaszlo
Pasa írta:A BKV Van Hool autóbusza
35-öt vettek ezekből, 8 évesek, 300 ezret futottak és 20 millióba kerültek egyenként... :S
Hát ezek a buszok valami borzalmasak, nagyon rondák. Egy előnyük van, hogy alacsonypadlósak, de a külsejük és a belső elrendezésük borzalmas, nem nagyon adtak a megjelenésre.
Itt van fenn kép a belsejéről is:
http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/06/25/me ... l_autobusz
Kíváncsi leszek kijelzőket szerelnek-e bele, mert ha jól látom jelenleg az sincs.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 17:49
Szerző: Pasa
Ezt magyarázd el a Demszkynek is. :hit:

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 17:44
Szerző: djlacee
Pasa írta:A BKV Van Hool autóbusza
35-öt vettek ezekből, 8 évesek, 300 ezret futottak és 20 millióba kerültek egyenként... :S
én azt mondom, http://www.kravtex.hu http://www.mjt-zrt.eu http://www.nabi.hu http://www.autorad.hu

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.25. 16:36
Szerző: Pasa
A BKV Van Hool autóbusza
35-öt vettek ezekből, 8 évesek, 300 ezret futottak és 20 millióba kerültek egyenként... :S

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.06.24. 13:06
Szerző: mlaszlo
Városi buszozás kerekesszékkel

Egy kis figyelmesség és jól megszervezett, gondosan tervezett városi közlekedés szükséges ahhoz, hogy a mozgássérültek önállóan is utazhassanak a tömegközlekedési eszközökön. És persze alacsonypadlós, kihajtható rámpájú buszok.

2010. január 1-ig a hazai közlekedési társaságoknak teljesíteniük kell a tömegközlekedés akadálymentesítését. Ez nagy feladat a közlekedési társaságok számára.

A Volánbusz például sajtótájékoztatón adott hírt arról, hogy folyamatosan cserélik a gépkocsiparkot alacsony padlójú buszokra, és minél többet állítanak forgalomba.


Szerintetek ebből lesz nálunk valami? A jelenlegi állapotokat nézve elképzelhetetlennek tartom, hogy valamennyi vonalra kerüljön alacsonypadlós busz és nem csak a BKV-nál, hanem a Volánoknál sem. Felénk jelenleg egyáltalán nem jár menetrend szerint alacsonypadlós busz. Időnként jönnek a régi Neoplanok, de ma már azokat se nagyon látni.