Oldal: 170 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.23. 09:29
Szerző: Mauro
Ez igaz hajléktalanokat, meg aki büdös leszállítatnám. Igen BKV nem sokszor tisztítja az üléseket meg buszokat. Annál felújításnál biztos sok lenyúlás volt. Meg se lepődők, már ha ilyet hallok.
mlaszlo írta:
Mauro írta: Nem szerintem az élmény miatt ennyi a jegy. Beázás kosz, csövesek. De legalább csövesek így nem szálnak fel. Ez az egy jó van benne. De ha lesznek, őrök a többi ajtónál ő nekik miért nem lehet jegyet-bérletet felmutatni?
Akkor éppen azon az úton nem lesznek hajléktalanok a buszon, de mivel kiadják a járműveket más vonalakra is, ahol nincs ellenőrzés, ott ugyanúgy összekoszolhatják a buszokat. Én egyébként BKV-n már soha nem ülök le, akkor sem ha alig vannak a buszon, mert hajléktalanok nélkül is alapból retkesek a buszok. A villamosok tisztaság terén még rendben vannak, de ott meg a sínek állapota kritikán aluli. A kőrutat az új villamosok érkezése előtt újították fel, én nem tudom akkor hogy vehették át így a munkát, mert a kanyarokban nem szabályos az ív, hanem mintha több egyenes darabból lennének összerakva (pl. a 6-os amikor bekanyarodik a Karinthy Frigyes útra), ezért úgy rángatnak rajta ide-oda a villamosok, hogy ha valaki nem kapaszkodik erősen simán eleshet és ez már a felújítás óta így van.

Az őrös dolgot én sem igazán értem, ha már ott vannak nyugodtan ellenőrizhetnének ők is. Itt a Volánbusznál úgy oldják meg a sofőrök, hogy ha több utas van a megállóban (pl. 15 főnél több), akkor előbb megállnak a megálló végében, ott leszállnak az utasok, becsukják az ajtót, majd előregurulnak és akkor felszállhatnak az utasok az első ajtónál.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.23. 09:09
Szerző: mlaszlo
Mauro írta: Nem szerintem az élmény miatt ennyi a jegy. Beázás kosz, csövesek. De legalább csövesek így nem szálnak fel. Ez az egy jó van benne. De ha lesznek, őrök a többi ajtónál ő nekik miért nem lehet jegyet-bérletet felmutatni?
Akkor éppen azon az úton nem lesznek hajléktalanok a buszon, de mivel kiadják a járműveket más vonalakra is, ahol nincs ellenőrzés, ott ugyanúgy összekoszolhatják a buszokat. Én egyébként BKV-n már soha nem ülök le, akkor sem ha alig vannak a buszon, mert hajléktalanok nélkül is alapból retkesek a buszok. A villamosok tisztaság terén még rendben vannak, de ott meg a sínek állapota kritikán aluli. A kőrutat az új villamosok érkezése előtt újították fel, én nem tudom akkor hogy vehették át így a munkát, mert a kanyarokban nem szabályos az ív, hanem mintha több egyenes darabból lennének összerakva (pl. a 6-os amikor bekanyarodik a Karinthy Frigyes útra), ezért úgy rángatnak rajta ide-oda a villamosok, hogy ha valaki nem kapaszkodik erősen simán eleshet és ez már a felújítás óta így van.

Az őrös dolgot én sem igazán értem, ha már ott vannak nyugodtan ellenőrizhetnének ők is. Itt a Volánbusznál úgy oldják meg a sofőrök, hogy ha több utas van a megállóban (pl. 15 főnél több), akkor előbb megállnak a megálló végében, ott leszállnak az utasok, becsukják az ajtót, majd előregurulnak és akkor felszállhatnak az utasok az első ajtónál.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.23. 08:37
Szerző: Mauro
mlaszlo írta:
Mauro írta:Vége a bliccelésnek: A BKV bevezeti az első ajtós rendszert

http://szentkoronaradio.com/belfold/200 ... -rendszert
Kisebb forgalmú vonalakon ez még talán rendben van, de az hogy így 400.-Ft lesz a jegy a vezetőnél megváltva, az elég nagy lehúzás szerintem, mert pont ezeken a kertvárosi vonalakon nehézkes előre buszjegyet vásárolni. Persze megéri ezt a plusz költséget a BKV magas színvonalú szolgáltatása ...

Nem szerintem az élmény miatt ennyi a jegy. Beázás kosz, csövesek. De legalább csövesek így nem szálnak fel. Ez az egy jó van benne. De ha lesznek, őrök a többi ajtónál ő nekik miért nem lehet jegyet-bérletet felmutatni?

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.23. 08:09
Szerző: LuciFerko
"nem marad más, csak üvölteni, dögölj meg bliccmen te rohadt ge*i" :D

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.23. 07:50
Szerző: mlaszlo
Mauro írta:Vége a bliccelésnek: A BKV bevezeti az első ajtós rendszert

http://szentkoronaradio.com/belfold/200 ... -rendszert
Kisebb forgalmú vonalakon ez még talán rendben van, de az hogy így 400.-Ft lesz a jegy a vezetőnél megváltva, az elég nagy lehúzás szerintem, mert pont ezeken a kertvárosi vonalakon nehézkes előre buszjegyet vásárolni. Persze megéri ezt a plusz költséget a BKV magas színvonalú szolgáltatása ...

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.23. 07:22
Szerző: Mauro
Vége a bliccelésnek: A BKV bevezeti az első ajtós rendszert

http://szentkoronaradio.com/belfold/200 ... -rendszert

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.22. 10:33
Szerző: tomee87
mlaszlo írta:
Alig volt hibája ennek a vizsgált busznak :D
Akkor egy kis "keleti kényelem" :D :
Kép

Nem panaszkodhatunk itt Miskolcon, a buszok állapota rendben van, rendszeresen karban van tartva, tisztaság van (mint az a képen is látszik), mostmár gőztisztitóval tisztítják az ülések szöveteit, még a legrégebbi IKARUSban is olyan tiszták az ülések, mintha vadi új lenne :D
A képen egy Neoplan Centroliner látható ami klímás, ebben a nagy melegben öröm felszállni rá :D Ami meglepett, hogy az utasok normálisan állnak a klíma üzemeléséhez, tehát ha megy a klíma, nem nyitják ki az ablakokat, sőt ha valaki mégis kinyitna egyet, akkor figyelmeztetik az utastársak, hogy: "nana, megy a klíma haver, vissza kéne zárni" :D Jah és a képen látható buszok már több mint 3 évesek.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.21. 19:14
Szerző: mlaszlo
Több hibát is talált az NKH a BKV buszán

"A buszon fellelhető hibák az következők voltak: olajfolyás a motortérben, levegőrendszer tömítetlensége miatt nincs kellő nyomás az ajtók működtetéséhez, fordulatszámmérő és a vízhőfokmérő nem működik, sebességmérő időnként kiakad, vezetőülés magasság nem állítható."

Alig volt hibája ennek a vizsgált busznak :D

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.19. 12:03
Szerző: LuciFerko

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.05.19. 11:38
Szerző: mlaszlo
300 forint lesz a BKV-menetjegy

a vonaljegyért 290 helyett 300 forintot, a gyűjtőjegyért 2600 forint helyett 2700 forintot, a metrószakaszjegyért 240 helyett 250 forintot, a havi bérletért 9000 helyett 9400 forintot, míg a tanuló-nyugdíjas bérletért 3550 forint helyett 3700 forintot kellene fizetni.

Csak tudnám hova akarnak emelni, amikor a szolgáltatás színvonala rohamosan csökken. A járművek koszosak, esnek szét, lerobbannak és pontatlanok (sok esetben nem a városi közlekedés sajátosságai miatt). Még nincs is kánikula, de a Volvo-kon már rosszul lehet lenni (4-5 fokkal melegebb van rajtuk, mint kint), a klíma gondolom nincs karbantartva, így hiába kapcsolja be a vezető, nincs semmi hatása. Az "udvarias" ellenőrökről pedig jobb nem is beszélni.
Ezzel az áremeléssel csak azt fogják elérni, hogy még kevesebben vesznek majd jegyet és bérletet.