RADIOSITE Fórum

  • Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

 #48431  Szerző: drkotasz
 
mlaszlo írta:Sajnos ez a helyzet ismerős, ha nem tudod az MT azonosítót és a jelszót, akkor telefonos ügyfélszolgálaton nem vagy alig kapsz ügyintézőt, mert az automata nem enged tovább.
Könyörgöm, háromszor megpróbáltam, két számlán is megnéztem, hogy biztos jó-e az MT azonosító, nem írták-e el, odáig már nem is jutottam, hogy jelszót kérjen, csak az azonosító megadása után egyből szétkapcsolt, azt se mondta, hogy nincs ilyen azonosító vagy bakfitty vagy bármi.

Hogy lehet egy szolgáltató ennyire szutyok szar? Nem az lenne az érdekük, hogy a jelenlegi előfizetők megtartásával is minél nagyobb ügyfélszámot érjenek el? Kell ezzel szopatni? Jó az, hogy tele van minden azzal, hogy mennyire szar az ügyfélkezelésük, meg most már az is beszédtéma lett, azoknál is, akit eddig nem érdekelt / nem tájékozódtak, hogy bármilyen DTH szolgáltató olcsóbb, jobb kínálatot nyújt és jobb minőségű, mint amit itt szerencsétlenkednek? Normális dolog az, hogy amíg nekem 17 éve bent van az elcseszett drótjuk, 5600 forintot kell fizetni, aki meg most kötteti be, annak 3600-at? Gondolom, aki köttetni akar, annak a telefont is egyből felveszik, gondoltam rá, hogy megpróbálom oda elmondani a bánatomat, de ott is csak szerencsétlen egyetemisták ülnek diákmunkában (akár én is lehetnék :)), feleslegesen baszogatom őket. Christopher Mattheisenhez meg nincs kint elérhetőség... az is rohadna meg :)

Szépen elballagunk majd T-Pontba faterral (ő nevén van), viszünk hideg élelmet meg olvasnivalót, aztán letáborozunk, amíg nem látok egy papírt arról, hogy fel van bontva a szerződés. Magyar Telekomtól meg többet soha semmit.
 #48430  Szerző: mlaszlo
 
drkotasz írta:Fel akartam hívni a T-Home-ot, hogy vigyék innen ezt a szutykot, mert letépem az oszlopról :) jött az "Adja meg 9 jegyű ügyfélazonosítóját", megadtam, erre szétkapcsolt.

Azt hiszem, a mobilomat is átviszem most már máshova...
Sajnos ez a helyzet ismerős, ha nem tudod az MT azonosítót és a jelszót, akkor telefonos ügyfélszolgálaton nem vagy alig kapsz ügyintézőt, mert az automata nem enged tovább. Ha mégis sikerül ügyintézőt kapni, akkor sem adnak még felvilágosítást sem :(
Ha minden megvan, még abban az esetben is nem ritka a 20-30 perces várakozási idő sem és jártam már úgy, hogy 20 perc után bontották a vonalat. Mégegyszer megpróbáltam és érdekes módon akkor is pont 20 perc után szakadt meg a hívás.
Én azon is kiakadtam, amikor nagyszüleim nem kapták meg a havi telefonszámlát, elmentem egy T-pontba, hogy befizetem nekik, kb. 40 percet várakoztam, mire sorra kerültem, erre nem tudtam befizetni a számlát, hiába tudtam minden adatot, mert nem vittem meghatalmazást. Meghatalmazás, egy egyszerű számlabefizetéshez ...
 #48429  Szerző: Ghee
 
drkotasz írta:Fel akartam hívni a T-Home-ot, hogy vigyék innen ezt a szutykot, mert letépem az oszlopról :) jött az "Adja meg 9 jegyű ügyfélazonosítóját", megadtam, erre szétkapcsolt.

Azt hiszem, a mobilomat is átviszem most már máshova...
Lehet, hogy abban a pillanatban el is vitték? :hehe:
 #48400  Szerző: drkotasz
 
Fel akartam hívni a T-Home-ot, hogy vigyék innen ezt a szutykot, mert letépem az oszlopról :) jött az "Adja meg 9 jegyű ügyfélazonosítóját", megadtam, erre szétkapcsolt.

Azt hiszem, a mobilomat is átviszem most már máshova...
 #48266  Szerző: Ghee
 
Dunakeszin a sz*r digitális SD-STB-n kívül nincs gond a szolgáltatásokkal. Hibabejelentést is elég hamar sikerül elérni általában 3 napon belül legkésőbb megoldották eddig minden problémánkat, pedig volt elég. Volt mikor egy NET-probléma elhárítása után vissza is hívtak később, hogy működik-e a NET.

Volt tavaly egy nagyobb töketlenség a számlák összevonásával (T-Home-os közös számla), kb. fél év volt mire a DKTV és a NET egy számlán, kedvezményesen, helyesen számlázva jött, természetesen jóváírva a túlszámlázást. Ja és a NET-et is "elfelejtették" átállítani - mivel váltottunk, hogy ne legyen drágább - azt is 3 hónapig "állították át", de válthattunk hamarabb mint egy év a NET esetében. Tehát most zökkenőmentesen vettük igénybe a duplakedvezményes csomagot.
 #48260  Szerző: Mauro
 
LuciFerko írta:Hát itt Enyingen... Egy hete szó nélkül kikapcsolták a netem, holott minden be volt fizetve. Másfél óra után sikerült elérni az ügyfélszolgáltatot, ahol közölték, hogy adminisztrációs hiba történt, nemsokára visszakapcsolják. Másnap délre lett net. Viharos időben vannak több órás mimaradások de az azért van mert fos a hálózat - ezért az IP sem működik itt, haver elő akart rá fizetni majd közölték vele, hogy nem alkalmas rá a helyi hálózat. Ezaz átka annak, hogy minden nagyobb város messze van. Kábeltévé meg... viszonylag jó, helyi maszek cucc. 36 csatorna 3000-ért, csak mikor jön egy vihar akkor órákig szünetelni szokott a szolgáltatás.
Én haverod helyébe valamelyik DTH szolgáltatóra fizetnék inkább elő.
 #48241  Szerző: LuciFerko
 
Hát itt Enyingen... Egy hete szó nélkül kikapcsolták a netem, holott minden be volt fizetve. Másfél óra után sikerült elérni az ügyfélszolgáltatot, ahol közölték, hogy adminisztrációs hiba történt, nemsokára visszakapcsolják. Másnap délre lett net. Viharos időben vannak több órás mimaradások de az azért van mert fos a hálózat - ezért az IP sem működik itt, haver elő akart rá fizetni majd közölték vele, hogy nem alkalmas rá a helyi hálózat. Ezaz átka annak, hogy minden nagyobb város messze van. Kábeltévé meg... viszonylag jó, helyi maszek cucc. 36 csatorna 3000-ért, csak mikor jön egy vihar akkor órákig szünetelni szokott a szolgáltatás.
 #48201  Szerző: drkotasz
 
Attis írta:Egy ismerősöm mesélte (aki szintén vidéken, egy másik megyei faluban él), hogy a T-Home ahol nem nagyon tud nagyot aratni (kevés az előfizető), ott hajlamos arra, h nagy ívben sz**ik a minőségre.
Valószínűleg itt is ez lehet a kábeltévével, csak azt nem értem, hogy akkor miért nem vonulnak ki innen, miért kockáztatják meg ezzel a magatartással azt, hogy veszteségesbe forduljon át az itteni szolgáltatás? Épp most volt még a helyi újságban is cikk arról, hogy bármelyik műholdas szolgáltatás olcsóbb és több csatornát nyújt a kábeltévénél, hogy azoknak is világosan elmagyarázzák, akik amúgy nem jártak utána :) ezzel is borítékolhatnak egy nagy számú ügyfélvesztést. Ha kivonulnának, akkor meg talán jöhetne a helyükre egy kisebb cég. A környékben több is van, ami csak kis falvakban szolgáltat, mégis olcsóbbak, nagyobb és normálisabb kínálatuk van, van digitális szolgáltatásuk, internet, telefon, és emberszámba veszik az ügyfeleiket. Érdekes, ők meg tudják csinálni, az összehasonlíthatatlanul nagyobb háttérrel rendelkező Magyar Telekom meg nem. Mondjuk persze, hogy nem, mert amit lehetett, központosítottak, még egy nyomorult hibabejelentést is országosan kezelnek.
 #48199  Szerző: Attis
 
Érdekes szituk ezek...
Én Kaposvár mellett lakom egy faluban. Az internet + kébeltévé egy cégtől jön, akikkel minőségi problémám nincs. (Internet 2005 óta van, és eddig max. órákban tudnám számolni, amíg nem volt, vagy akadozott a szolgáltatás. Kábeltévénél is csak elvétve vannak gondok, de hibaügyelet van, és eddig bármikor hívtam őket, készségesek voltak.) De azért felmerült bennem, hogyan lehetne csökkenteni a számlát. De műholdas tv?? (UPC elég szegényes kínálatú, Digi nagyon ramaty minőségű, T-Home meg szerintem drága, és nekem nagyon unszimpatikusak) Internet meg csak T-Home-mal helyettesíthető. Egy ismerősöm mesélte (aki szintén vidéken, egy másik megyei faluban él), hogy a T-Home ahol nem nagyon tud nagyot aratni (kevés az előfizető), ott hajlamos arra, h nagy ívben sz**ik a minőségre. Nála rendre a letöltési sebesség felével, harmadával ment a net. És hiába hívta az ügyfélszolgálatot, ott csak azt mondták, a kevés előfizető miatt nem tudnak fejleszteni. Végül nagy nehézségek árán tudtak csak kilépni.
Szóval érdekes egy szitu ez... Egy Digi Kábelnek nagyon örülnék. :yeah:
 #48195  Szerző: csokie
 
Jó neked drkotasz, itt az egyedüli uralkodó a T-home! Esélytelen váltani internetet, alternatíva nincs. (ja van enternet, de az egy héten 4x minimum szar volt; ügyfélszolgálat is szeretett minket :D ).

Azon röhögtem a legnagyobbat: havernál is enternet volt, elcsúszott pár nappal az internetszámlával, majd kikapcsolták neki már másnap, majd felhívta az ügyfélszolgálatot, erre azt mondták neki hogy utalja át akkor a weben a tartozást. Erre mondja haver, hogy dehát hogy utaljak át ha kikapcsolták a netemet? Szóval érdekes helyzetek vannak.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 93