mlaszlo írta:Sajnos ez a helyzet ismerős, ha nem tudod az MT azonosítót és a jelszót, akkor telefonos ügyfélszolgálaton nem vagy alig kapsz ügyintézőt, mert az automata nem enged tovább.Könyörgöm, háromszor megpróbáltam, két számlán is megnéztem, hogy biztos jó-e az MT azonosító, nem írták-e el, odáig már nem is jutottam, hogy jelszót kérjen, csak az azonosító megadása után egyből szétkapcsolt, azt se mondta, hogy nincs ilyen azonosító vagy bakfitty vagy bármi.
Hogy lehet egy szolgáltató ennyire szutyok szar? Nem az lenne az érdekük, hogy a jelenlegi előfizetők megtartásával is minél nagyobb ügyfélszámot érjenek el? Kell ezzel szopatni? Jó az, hogy tele van minden azzal, hogy mennyire szar az ügyfélkezelésük, meg most már az is beszédtéma lett, azoknál is, akit eddig nem érdekelt / nem tájékozódtak, hogy bármilyen DTH szolgáltató olcsóbb, jobb kínálatot nyújt és jobb minőségű, mint amit itt szerencsétlenkednek? Normális dolog az, hogy amíg nekem 17 éve bent van az elcseszett drótjuk, 5600 forintot kell fizetni, aki meg most kötteti be, annak 3600-at? Gondolom, aki köttetni akar, annak a telefont is egyből felveszik, gondoltam rá, hogy megpróbálom oda elmondani a bánatomat, de ott is csak szerencsétlen egyetemisták ülnek diákmunkában (akár én is lehetnék


Szépen elballagunk majd T-Pontba faterral (ő nevén van), viszünk hideg élelmet meg olvasnivalót, aztán letáborozunk, amíg nem látok egy papírt arról, hogy fel van bontva a szerződés. Magyar Telekomtól meg többet soha semmit.