Oldal: 176 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.28. 20:08
Szerző: mlaszlo
Mauro írta: Akkor olyan mint a BKV és a MÁV.
A járműpark valamivel jobb állapotban van, mint a BKV-nál, de a hozzáállásuk sajnos nem nagyon különbözik :(

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.28. 19:52
Szerző: Mauro
mlaszlo írta:
Mauro írta:Akkor vajon miért vártak eddig?
Sajnos a volánbusz magától nem szokta elsietni a változtatásokat, általában valamilyen harmadik fél (általában a VEKE) nyomására szokta a változásokat bevezetni, elképzelhető, hogy most is egy harmadik fél keze van a dologban.
Akkor olyan mint a BKV és a MÁV.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.28. 19:19
Szerző: mlaszlo
Mauro írta:Akkor vajon miért vártak eddig?
Sajnos a volánbusz magától nem szokta elsietni a változtatásokat, általában valamilyen harmadik fél (általában a VEKE) nyomására szokta a változásokat bevezetni, elképzelhető, hogy most is egy harmadik fél keze van a dologban.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.28. 19:10
Szerző: Mauro
Akkor vajon miért vártak eddig?
mlaszlo írta:
Mauro írta:Vajon utasoknak jobb lesz ettől?
Én nagyon jó lépésnek tartom, hogy végre beszámozzák a vonalakat, azoknak, akik nem ismerik az adott környéket és autóbuszvonalakat, nagyon megkönnyíti a tájékozódást. Pl. a Budapest-Diósd-Érd vonalat ha jól tudom 4-5 autóbuszvonal adja ki, ami azt jelenti, hogy ezeknek a buszoknak Érdig azonos az útvonaluk, csak onnan ágaznak el. A jelenlegi rendszerben bizony nehéz megmondani, illetve megjegyezni egy arra ismeretlennek, hogy jöhetsz a Diósd-Érd busszal, a Sasadi-Diósd-Érd busszal, a Sóskút-Pusztazámori vagy a Százhalombattai busszal is, sokkal könnyebb lesz, hogy ezután csak annyit kell mondani, illetve megjegyezni, hogy pl. jöhetsz a 710, 712, 716, 717-es busszal.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.27. 17:42
Szerző: mlaszlo
Mauro írta:Vajon utasoknak jobb lesz ettől?
Én nagyon jó lépésnek tartom, hogy végre beszámozzák a vonalakat, azoknak, akik nem ismerik az adott környéket és autóbuszvonalakat, nagyon megkönnyíti a tájékozódást. Pl. a Budapest-Diósd-Érd vonalat ha jól tudom 4-5 autóbuszvonal adja ki, ami azt jelenti, hogy ezeknek a buszoknak Érdig azonos az útvonaluk, csak onnan ágaznak el. A jelenlegi rendszerben bizony nehéz megmondani, illetve megjegyezni egy arra ismeretlennek, hogy jöhetsz a Diósd-Érd busszal, a Sasadi-Diósd-Érd busszal, a Sóskút-Pusztazámori vagy a Százhalombattai busszal is, sokkal könnyebb lesz, hogy ezután csak annyit kell mondani, illetve megjegyezni, hogy pl. jöhetsz a 710, 712, 716, 717-es busszal.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.27. 16:50
Szerző: Mauro
Vajon utasoknak jobb lesz ettől?
mlaszlo írta:2009. március 1-jétől Érd térségében is bevezetésre kerül az egységes vonalszámozás.

"A Budapesti Közlekedési Szövetség (BKSZ) és a Volánbusz Zrt. együttműködésének köszönhetően 2007. augusztus 1-jétől kísérleti jelleggel indult el a Pilisi-medencében a 10-es út (Bécsi út) mentén közlekedő elővárosi autóbuszok vonalszámozása. Az együttműködés folytatásaként, 2007. december 9-től a Társaság kiterjesztette az elővárosi autóbuszok vonalszámozási rendszerét a Csepel-sziget, illetve Szentendre térségében közlekedő autóbuszjáratokra is. Következő lépésként 2009. március 1-jén elindítja az Érd térségében közlekedő autóbuszjáratok vonalszámozását."

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.27. 14:10
Szerző: mlaszlo
2009. március 1-jétől Érd térségében is bevezetésre kerül az egységes vonalszámozás.

"A Budapesti Közlekedési Szövetség (BKSZ) és a Volánbusz Zrt. együttműködésének köszönhetően 2007. augusztus 1-jétől kísérleti jelleggel indult el a Pilisi-medencében a 10-es út (Bécsi út) mentén közlekedő elővárosi autóbuszok vonalszámozása. Az együttműködés folytatásaként, 2007. december 9-től a Társaság kiterjesztette az elővárosi autóbuszok vonalszámozási rendszerét a Csepel-sziget, illetve Szentendre térségében közlekedő autóbuszjáratokra is. Következő lépésként 2009. március 1-jén elindítja az Érd térségében közlekedő autóbuszjáratok vonalszámozását."

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.23. 12:23
Szerző: Mauro

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.20. 16:55
Szerző: Mauro
mlaszlo írta:
Mauro írta: Ja meg azt hallottam némelyik gumija is kopót már. Ez nem közveszély okozás?
Szerintem a BKV vezetősége ezt letudja azzal, hogy ennyire van pénz és aztán nem is foglalkoznak vele. Néhány hete kettészakadt egy busz, annak se lett semmi következménye, pedig a dolgozók azt mondják, hogy nem azt volt az egyetlen busz, aminek váz repedése van és több veszélyes busz is forgalomban van.
"ennyire van pénz "
De hogy lehet, hogy full extrás Audi A6ra van pénz? Meg milliárdokat kifizetni haveroknak fölösleges tanulmányokra. Ezt meg kérdezném tőlük.
Szemét tolvajok.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.02.20. 16:45
Szerző: mlaszlo
Mauro írta: Ja meg azt hallottam némelyik gumija is kopót már. Ez nem közveszély okozás?
Szerintem a BKV vezetősége ezt letudja azzal, hogy ennyire van pénz és aztán nem is foglalkoznak vele. Néhány hete kettészakadt egy busz, annak se lett semmi következménye, pedig a dolgozók azt mondják, hogy nem azt volt az egyetlen busz, aminek váz repedése van és több veszélyes busz is forgalomban van.