Oldal: 178 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.28. 20:00
Szerző: djlacee
Apropó
http://www.freeweb.hu/metros/images/gal ... zkva19.jpg
Hirdetés jobb oldalt :mrgreen:

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.28. 19:30
Szerző: MrG
djlacee írta:Na, végre leváltják a jól bevált szovjeteket? :lol: mondjuk ideje volt már neki. Egyébként volt egy GANZ-HUNSLET példány is, nem tudjátok hogy az hol van (kiállítva) ?
Kép
A Kőér utcai járműtelepen.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.28. 19:15
Szerző: djlacee
Na, végre leváltják a jól bevált szovjeteket? :lol: mondjuk ideje volt már neki. Egyébként volt egy GANZ-HUNSLET példány is, nem tudjátok hogy az hol van (kiállítva) ?
Kép

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.28. 18:13
Szerző: MrG

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.25. 16:21
Szerző: chab7
sajna nagyon sokat szenvedek én is tőlük, mivel kisvárda nyíregyháza között nap mint nap kell vonatozzak munkába/munkából.
az az egy biztos hogy nagyon sokszor vannak késések.
ha másért nem is de amiatt egy kicsit azért ez csak jó annyiból hogy nem az állomásra rohanva szembesülök hogy van még 40 percem amit ücsörögjek hanem már a munkahelyről tudnám hogy nem kell sietnem.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.25. 11:56
Szerző: mlaszlo
MikySoft írta: Nyilván, csak így jut a haveroknak is.
Ez sajnos biztos így van.
Az mondjuk nem számít, hogy a mozdony lerobban vagy a kocsiban nincs wc vagy fűtés, de azt tudni fogjuk, hogy mennyi késik...

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.25. 11:42
Szerző: rsite1
mlaszlo írta:Most erre tényleg feltétlenül szükség van? Szerintem lett volna jobb helye is most annak a 2,5 milliárd forintnak.
Nyilván, csak így jut a haveroknak is.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.25. 11:39
Szerző: mlaszlo
Űrkorszakba lép a MÁV

" leharcolt vonatok maradnak, de az utastájékoztatás műholdakra vált. Az utazni készülők otthonról, internetes térképen figyelhetik a vasút személyszállító szerelvényeinek mozgását. Ősztől késés nem maradhat titokban.

Mikor jön már a vonat? - a vasútállomások peronjain ácsorgók kétségeinek a MÁV a Vonatinfó-szolgáltatás bevezetésével vetne véget. Az informatikai fejlesztés a vonatok késését nem szünteti meg. A mozdonyok helyzetének műholdas meghatározására és a központi forgalomirányítás adataira alapozó rendszerrel azonban az utasok otthon, munkahelyükön, esetleg egy autóbuszon zötykölődve is megnézhetik, hogy vonatuk időben érkezik, illetve indul-e. Ha pedig a vasút nem hozza a menetrendkönyvekben rögzített papírformát, legalább azzal mindenki előre számolhat, hogy a járata mennyit késik.

A Vonatinfó életre hívásán a MÁV évek óta dolgozik. Az összesen 2,5 milliárd forintos beruházás menetrend szerint március végére készül el. Hivatalos tesztelések lezárása után a rendszer szeptemberre lesz kulcsrakész. Így valószínű, hogy valamennyi szolgáltatásával az utasok is csak a második fél évben ismerkedhetnek meg. Már csak azért is, mert az elérésüket lehetővé tevő informatikai megoldások kialakítása eltarthat még egy ideig."

Most erre tényleg feltétlenül szükség van? Szerintem lett volna jobb helye is most annak a 2,5 milliárd forintnak.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.23. 23:25
Szerző: ropi21
http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/01/23/hi ... meg_a_busz
érdekes látni, hogy mennyire igazolják azokat a dolgokat, amiket említettünk eme környék (budapest délnyugati iránya) közlekedéséről

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.20. 20:05
Szerző: ropi21
[...] cáfolja továbbá az ötezer fős elbocsátásról szóló korábbi híreket is.

francba
bár ennek maximum 2-3 szorosa dolgozhat összesen a cégnél, simán kivitelezhető lenne.. egy alternatív valóságban.
jelen dimenziónkban csupán azt látnánk, hogy az eddig becsületesen dolgozó maréknyi csapat megfogyatkozik, az eddig épphogy kis késéssel összehozott napok botrányosra sikerednek. mert bizony borítékolható lenne, hogy 80%ban a cég azon feléből bocsájtanák el a dolgozókat, akik ténylegesen dolgoznának (csak mondjuk nem tudnak, mert nincs miből esetleg belekényelmesedtek idővel és feladták a lelkesedésüket)

amugy egyre jobban el vagyok keseredve ami a kollektive közlekedést illeti
igazából az a bajom, hogy egyik oldalon ottvan a _cég_ (legyen az most bkv vagy máv mindegy, volánbusz-ról és föleg a többi volánról nincs igazán tapasztalatom) aki szarik bele. több szinten borzalmas az egész, pénz, politika, pontosság, kényelem, gyorsaság, egy pont sincs, amiben legalább elfogadhatót nyújtana (talán bkv esetében megemlíthető a hálózat kiterjedése, egyes eszközök megfelelő követési ideje)
probléma van a fejekben, probléma van a megvalósításban; már rég túljutottunk azon a ponton, ahonnan nincs visszaút, szó szerint életveszélyes a géppark nem csupán "műszakilag elavult"
és másik oldalon ott a nép, aki ezt látván otthon, munkahelyén és az utcán, annyira belefásult már, hogy a legmeghökkentőbb tényleges problémákat is szó nélkül lenyeli, tűri, tudomásul veszi és pont.
és még ha csak ennyi lenne a probléma.. a tisztelt utasok nagy része azon túl, hogy nem érzi jogosnak a szolgáltatás árát megfizetni, már puszta jelenlétével sem utastársaira sem a cég javaira nincs tisztelettel. kezdve a járművön való alkohol fogyasztástól, dohányzástól a rongálásig
máshol sem fenékig tejfel, ott is vannak problémák, de ott nem tetézik ezen a szinten ezekkel a cselekedetekkel, sokhelyen emberibben viselkednek;mert máshol is van rossz, de nem ennyire

bocs, de ez kellett, már amerre nézek csak a módszeres pusztulást, pofátlanságot látom, és muszáj valahol.. valamilyen formában kiadnom vagy felrobbanok