Oldal: 180 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.12. 19:25
Szerző: ropi21
egymásra-mutogatás előkészítés :(

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.12. 15:27
Szerző: rsite1
http://index.hu/politika/belfold/budapest/bkv7424/

Csak nem a privatizáció előkészítése?

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 23:25
Szerző: ropi21
http://index.hu/velemeny/jegyzet/vasutnelkul/
Magyarországon a vasút részesedése a helyközi helyváltoztatásokban kb. 12-13%. Azt, hogy ezzel az eredményünkkel az EU élvonalában vagyunk, a politikusaink és médiamunkásaink jó ha 1%-a tudja.
Kép
A 18 megyeszékhely közül a fővárossal jó autóbusz-közlekedési kapcsolata van Salgótarjánnak, Egernek, Kecskemétnek, Szekszárdnak, Székesfehérvárnak, Veszprémnek, Zalaegerszegnek, Tatabányának és Győrnek. Ezeken a viszonylatokon nem is volt komoly fennakadás. Elégtelen a buszos kapcsolata Miskolcnak, Nyíregyházának, Békéscsabának, Szolnoknak, Szegednek, Pécsnek, Kaposvárnak, Szombathelynek. Nincs semmilyen menetrend szerinti buszos kapcsolata a fővárossal Debrecennek.
Szentgothárd, Körmend, Vasvár, Jánosháza négy kisváros és a vonzáskörzetükhöz tartozó kb. 30 község azért nem kap több éve közvetlen, átszállásmentes menetrend szerinti kapcsolatot a fővárossal, mert: csak.

Az érvényes törvényeink szerint ilyen esetben meg kell kérdezni a helyi volánt is, esetünkben a Vasi Volánt. A Vasi Volán ilyen járat (Szentgothárd-Körmend-Vasvár-Jánosháza-Veszprém-Budapest) indítását nem tervezi, de nem járul hozzá, hogy más tegye. Dögöljön meg a szomszéd tehene is.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 21:33
Szerző: mg
namégegyszer.

ha holnap kellene utaznom Szegedről Budapestre:

8 busz közül választhatok, ebből kettő (5.20, 6.30) autópályán megy, 2 óra 10 perc menetidővel, hat (6.15, 7.25, 8.10, 13.20, 14.05, 17.00) a régi 5-ös főúton megy, négy menetideje 3 óra 5 perc, kettő menetideje 3 óra 30 perc. A buszok Budapest Népliget állomásra érkeznek (ahonnan még általában utaznom kellene), a járműveken 50 ülőhely.

15 vonat közül választhatok, 2 óra 23 perc menetidővel, hajnal 4-től este 7-ig minden órában háromnegyedkor (kivéve háromnegyed 11). A vonatok Budapest Nyugati pályaudvarra érkeznek (ahonnan rendszerint gyalog eljutok mindenhová, ahol dolgom szokott akadni Pesten), a szerelvényen kocsinként 80 ülőhely, gondolom, legalább 7-8 kocsi biztos van.

Jeek, igazad van, bakker, én vagyok a bunkó, hogy a vonatot választom. :)

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 21:04
Szerző: tomee87
De hát ne csodálkozzunk..
Fantom IC - Üres vonatokkal spórol a MÁV?
Csak „Fantom IC”–ként emlegetik azt a vonatot, amely üresen érkezik vasárnap délelőtt Budapestről Miskolcra, hogy este 17 óra 28 perckor Szinva IC–ként induljon vissza a fővárosba.

http://www.boon.hu/hirek/BORSOD-ABAUJ-Z ... 0435114735

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 20:59
Szerző: Pasa
jeek írta:...
Sajnos ebben viszont teljesen igazad van. Ha európai szintű vasútunk lenne, szinte nem is kéne távolsági busz, elég lenne helyközi és elővárosi.

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 20:54
Szerző: tomee87
Pasa írta:Mindenesetre hülyeség a tömeget buszokra ültetni. A vasút (jelenleg tragikus) színvonalát kell emelni. Minden mellette szól (előbb felsoroltam).
21 éve várok, hogy emelkedjen a vasút színvonala. 21 éve ugyanazokkal a régi, koszos kocsikkal utazom 90%-ban, az ütemes menetrend bevezetésével még a menetidőm is növekedett jelentősen, ha át akarom utazni az országot mostmár legalább 2-3-szor át kell szállnom. Meddig várjak még?? Nem hogy javult volna a színvonal, hanem romlott!

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 20:52
Szerző: Pasa
Mindenesetre hülyeség a tömeget buszokra ültetni. A vasút (jelenleg tragikus) színvonalát kell emelni. Minden mellette szól (előbb felsoroltam).

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 20:50
Szerző: tomee87
mg írta:szárnyvonalakra egyébként tíz embernek valóban lóf.szt kell járatni a vonatot (ezzel jöhet ki a 127-es átlag), azt elviszi a busz, de fővonalakon soha a büdös életben nem fogja kiváltani a busz. törődj bele.
Akkor meg kell szüntetni a szárnyvonalakat..
Egyébként mifelénk kezdenek csökkenni a kocsik száma a vonatokon :) Sátoraljaújhely- Szerencs viszonylat tavaly 3db 2. osztályú kocsi + 1. osztályú kocsi, ősztől 2db 2. osztályú kocsi + 1. osztályú kocsi. Mostantól 2db 2. osztályú kocsi. Sátoraljaújhely - Miskolc viszonylaton tavaly 3db 2. osztályú kocsi + 1 osztályú kocsi, mostantól 2db 2. osztályú kocsi + 1db 1. osztályú kocsi. Ugyanez megfigyelhető Miskolc - Budapest között is az eddigi 8db kocsi helyett már csak 6-7db kocsi közlekedik. Talán végre kezdenek leszokni az emberek a vasútról, de ez valamit biztos jelent :)

Re: K

HozzászólásElküldve:2009.01.04. 20:44
Szerző: mg
szárnyvonalakra egyébként tíz embernek valóban lóf.szt kell járatni a vonatot (ezzel jöhet ki a 127-es átlag), azt elviszi a busz, de fővonalakon soha a büdös életben nem fogja kiváltani a busz. törődj bele.