17 éve tisztességgel, pontosan, időben fizettünk a T-Home-nak és az elődjeinek minden hónapban a kábeltévéért, bár már az utóbbi időben gondolkodtunk a váltáson, mert a csatornakínálat egyre szarabb és kisebb, a havidíj meg egyre magasabb, gyakorlatilag már majdnem a legmagasabb az elérhető szolgáltatások közül. Most először csúsztunk meg néhány nappal a számlával, erre lekorlátozták m1-m2-Duna TV-re, és korlátozásfeloldási díjat követelnek rajtunk.
Nyilván ez törvényes, csak eddig nyeltünk mi is a T-Home-nak pár dolgot, a csatornakínálat csökkentését mennyiségileg és színvonalban is; azt, hogy ha "egyet fingik a ló", több csatorna elmegy, amit akár egy hétig sem indítanak újra; az ügyfélszolgálat gyakorlatilag elérhetetlen, 10 perces telefonos várakoztatás után már valahogy nem hajlandó tovább várni az ember, egy e-mailre 25 nap után válaszolnak; a 16:9-ben sugárzó adásokat nem képesek rendesen beállítani; kínálatmódosításnál arra hivatkoznak, hogy x csatorna digitálisan továbbra is elérhető, holott nem is adnak a hálózaton digitális szolgáltatást; ha véletlenül sikerül egy hibát bejelenteni (inkább már nem is próbálkozok), akár csak azt, hogy egy csatorna lefagyott, akkor teljesen hülyének néznek, elkezdenek magyarázni, hogy hangoltasd be szerelővel a tévét és fenyegetnek, hogy ha kimennek és nálad van a hiba, akkor x ezer forintot kifizettetnek veled.
Ennek ellenére még lettünk volna olyan mazochisták, hogy T-Home Satra váltsunk, de ha egyszer ennyire nem kell nekik a pénzünk... a netet már átvittük az Invitelhez régebben, érdekes, ott egyből felveszik a telefont, meg modemhibakor másnap küldtek szerelőt, úgyhogy lesz onnan IPTV is, normálisabb kínálattal feleannyi pénzért.
Nyilván ez törvényes, csak eddig nyeltünk mi is a T-Home-nak pár dolgot, a csatornakínálat csökkentését mennyiségileg és színvonalban is; azt, hogy ha "egyet fingik a ló", több csatorna elmegy, amit akár egy hétig sem indítanak újra; az ügyfélszolgálat gyakorlatilag elérhetetlen, 10 perces telefonos várakoztatás után már valahogy nem hajlandó tovább várni az ember, egy e-mailre 25 nap után válaszolnak; a 16:9-ben sugárzó adásokat nem képesek rendesen beállítani; kínálatmódosításnál arra hivatkoznak, hogy x csatorna digitálisan továbbra is elérhető, holott nem is adnak a hálózaton digitális szolgáltatást; ha véletlenül sikerül egy hibát bejelenteni (inkább már nem is próbálkozok), akár csak azt, hogy egy csatorna lefagyott, akkor teljesen hülyének néznek, elkezdenek magyarázni, hogy hangoltasd be szerelővel a tévét és fenyegetnek, hogy ha kimennek és nálad van a hiba, akkor x ezer forintot kifizettetnek veled.
Ennek ellenére még lettünk volna olyan mazochisták, hogy T-Home Satra váltsunk, de ha egyszer ennyire nem kell nekik a pénzünk... a netet már átvittük az Invitelhez régebben, érdekes, ott egyből felveszik a telefont, meg modemhibakor másnap küldtek szerelőt, úgyhogy lesz onnan IPTV is, normálisabb kínálattal feleannyi pénzért.