RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #8493  Szerző: mg
 
MikySoft írta:Akkor is folytatják a vasutasok a sztrájkot, ha teljesítik követeléseiket - mondja Gaskó István.

Szerintetek ez normális? Még egy ekkora mocskos lapátfejű majmot nem láttam.
ez úgy hülye, ahogy van :)
az ellen, hogy a mávról minden elmondható, csak a hatékonyság nem, érdekes, nem tiltakoznak... pedig ott van ám a kutya elásva. csak hát akkor fél brigádot elküldenék, másik felének el kéne kezdenie valóban dolgozni... ez meg büdös, persze. csak én mondjuk ebben a helyzetben befognám a pofámat, aztán örülnék, hogy lyuk van a seggemen és nem esek bele.
 #8492  Szerző: rsite1
 
De most eleve miért is sztrájkolnak? Miért kéne nekik 250 000 Ft a MÁV Cargo privatizálása során
befolyt összegből? Az a pénz "elvileg" minőségjavításra megy. Ez ellen van most a szakszervezet, élén Gaskóval!?

Az meg a másik, hogy ilyen alapon minden magyar állampolgárt megillet az a pénz.

Akkor sztrájkoljon a MÁV, ha le lett valamit az asztalra. Addig kuss.
 #8491  Szerző: LuciFerko
 
menjnek a gyíkaba mindenki épp karácsony előtt kell káoszt csinálni faszommár... meg mintha most Magyarországon ez lenne a legnagyobb gond.
 #8489  Szerző: rsite1
 
Akkor is folytatják a vasutasok a sztrájkot, ha teljesítik követeléseiket - mondja Gaskó István.

Szerintetek ez normális? Még egy ekkora mocskos lapátfejű majmot nem láttam.
 #8482  Szerző: ropi21
 
volt az fél óra csúszás is helyenként, alapvetően hegyesben állt 30percet a gép, mert akkor írták össze a számokat valamint osztrák oldalról is hiányzott valami állítólag
továbbá first részen lelógó szigetelőszallag darabok, egyik nem működő ajtón gyönyörű csak magyar nyelven való Y bárca matrica
a második járat egyébként bécsből már nem is indult tovább
 #8477  Szerző: mg
 
http://kotottpalya.blog.hu/2008/12/14/c ... _munchenbe
Kétségtelenül emelik viszont a RailJetek a szolgáltatás színvonalát Győr, Bécs felé. És mivel az innen kikerülő, magyar viszonyok között jó minőségűnek számító nemzetközi vagonok Békéscsaba és Románia felé járnak majd, sőt ellentételezésként a románok is minőségi kocsikat küldenek hozzánk, keleten is javul a minőség.
már ha nem sztrájkolnak... sztrájk miatt negyed órát csúszott a premier is
 #8476  Szerző: tomee87
 
Szép kép :) :)
Kép
 #8437  Szerző: ropi21
 
szerintem hanyagoljuk a flame-t és kérdeznék:

- repülő > sztrájk ferihegyen
- vonat > sztrájk kelet Mo.-n
- busz > sztrájk csütörtökön bkv busz ágazatában

Karikázza be a helyes választ: Melyik kettő ágazat nem lát soha a büdös életben bármi pozitív változást ezen nyomásgyakorlások hatására? Miért? (5pont)

mindenki szarban van és ezzel csak nő a feszültség. ez az ország, a magyar tipikusan olyan, hogy nem gondolkodik, nem tervez, nem keres és nem is lát megoldásokat. sajnos egyhamar sem rövid sem hosszabb távon semmi pozitívra nem számíthatunk :-/
 #8436  Szerző: ropi21
 
jeek írta:...
nem kérem, hogy szeressed. télleg. szíved joga!
viszont az sem megoldás, hogy télleg mindenre első reflexed hogy tilcsákbe meg hogy mocskos szar

én is mondhatnám elvonatkoztatva az általános máv/volán helyzetektől a bkv-t
ott szintén az jellemző, mint ezen a környéken általában, hogy a buszok állapota siralmas ellenben kötött pályán elviselhető viszonyok vannak. elég csak arra gondolni, hogy combino, tátra szerelvények, uv-k, ics-k, az új metro kocsik (majd 20év mulva amikor ideérnek). viszonylagosan nem mocskosak. ellenben a legfiatalabb - volvo - buszok is sorra robbannak le, esnek szét, mállanak, rozsdásodnak
persze van hangulata egy régi ik-on is utazni :) de ugyan olyan érzés egy UV vagy egy NOHAB látványa (még úgy is, hogy forgalomban már nemigazán találkozhatunk velük)

szóval ne szeresd. csupán érdemben szidd, alátámasztva konkretizálva
 #8433  Szerző: tomee87
 
djlacee írta:Van fejlődés, max nem nálad. Pl GYSEV is tiszta kocsikkal közlekedik, az ország sok pontján vannak vadi új szerelvények, csak te arra vonod le az általánosságot, amit magad körül látsz.
itt egy példa (jó, nem egy nagy dolog, de mégis pozitívum)
http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/all ... v/2075132/
Nyilván, ugyanezt teszed te is, csak a Volánnal. Mindenkit a saját portája érdekel és nem a világ másik vége.
Állomás, azzal itt sincs gond, de leszarom, mert nem az állomással utazom, sőt 1-2 percnél többet nem is tartózkodom az épületben.
djlacee írta: Egyébként meg ha már volán, szerdán történt meg velem hogy a helyi 15-ös járattal szerettem volna utazni, az Ipari Park megállóhelynél várakoztam. A busz 2 perc alatt odaér a végállomástól. 15:07-kor kellett volna odaérnie, 15:14 -kor még nem volt ott. A megállóból az utasok lassan elindultak. (kb 10-en voltunk) én meg felhívtam azt a telefonszámot ami a menetrend tetején volt. Mondtam hogy mennyi az idő, és még nincs itt a busz. Ezt mondták: "Az kifüstölt, ne is várjam". Szóval erről ennyit
Had ne szedjem elő a korábbi hsz-emimben leírt sztorikat, amiben a mozdony füstölt ki és úgy leszartak minket ahogy lehet, várjuk meg az 1 óra múlva jövő vonatot vagy menjünk busszal, szal.... Arról nem beszélve, hogy amit leírsz az egy helyi közlekedés. Nos helyi közlekedésnél főleg egy 55000-es városban nincsenek 10-20km-es legyalogolhatattlan távolságok, nincsenek lakatlan területek stb, míg a vonatnál vannak, tehát ott nagyobb gáz, ha ez van amit leírtál.
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 219