szemilan írta:A Vodafone oldala nem túl "tuti" sajnos. De előzmények, gyorsítótár stb... ürítése megoldja a problémát. (akár a weblapra szűrve is lehet törölni őket)
noartist írta:Szerintem egyfajta verseny zajlik a hazai szolgáltatók között, hogy melyik tud nagyobb szar webes felületet összehozni. Eddig a Vodafone a nyertes.
Szégyen gyalázat, hogy tech cégek erre képesek. Egy fillért nem fizetnék szívem szerint egyiknek sem, mert minősíthetetlen. Ha valami bajod van, csinálj, amit akarsz, majd megoldódik magától.
Köszi a tippet, sajnos nem válik be. Safariban (Mac) nem tudtam megadni egy személy születési adatait. Kiválasztom, hogy augusztus, kattintok, erre üresen marad. Vicc.
Firefoxban sikerül, de "sajnos technikai hiba történt", miután véglegesíteni akarom a regisztrációt.
A másik opció, hogy hibát jelez a bevitt adatokban. Vicc, mert magam regisztráltam a kártyát pár hete- ugyanennek a személynek az igazolványával. Tehát evidens, hogy tudom, ez az a személyi. Elvégre ellenőrizték, hogy létezik-e, de nem, most nem fogadja el.
Mi ez, ha nem vicc?