Oldal: 203 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 13:04
Szerző: tomee87
mg írta: node viszont jött már rám hugyozhatnék Szeged-Pécs gyorsbuszon... nem kívánom senkinek :D
Arrafelé nincs WC távolsági gyorsbuszon? :o Errefelé az a minimum.... A melegital automata, az olvasólámpa stb. az már az extra :D De múltkor pl. emeletes, társalgóval ellátott busz közlekedett Miskolc-Kecskemét között, na az nem semmi volt.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 12:48
Szerző: mg
jeek írta:
mg írta: egy picit, hogy a MÁV-nál a személykocsik szarok, de a mozdonyokkal pl semmi baj :)
Na, nem egyszer robbantam én már le azokkal a csodálatos mozdonyokkal.... És a legviccesebb az volt egyszer, hogy leszarták ki, hogy jut haza, bemondták, h a gép működésképtelenné vált, ezért bizonytalan ideig nem közlekedik tovább. És végül, hogy mentem haza? Na hogy? Busszal. Igaz nekem kellett fizetni, mert ugye a MÁV jegy nem jó rá, még ilyen esetekben sem. De legalább egy kényelmes, puha ülésekkel ellátott 1-2 éves VOLVO-val mentem haza. Távolsági és helyközi busszal még nem robbantam le, helyivel már igen, de ott általában ajtóhiba szokott csak lenni és rögtön küldik a rásegítőt.
node viszont jött már rám hugyozhatnék Szeged-Pécs gyorsbuszon... nem kívánom senkinek :D

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 12:43
Szerző: tomee87
mg írta: egy picit, hogy a MÁV-nál a személykocsik szarok, de a mozdonyokkal pl semmi baj :)
Na, nem egyszer robbantam én már le azokkal a csodálatos mozdonyokkal.... És a legviccesebb az volt egyszer, hogy leszarták ki, hogy jut haza, bemondták, h a gép működésképtelenné vált, ezért bizonytalan ideig nem közlekedik tovább. És végül, hogy mentem haza? Na hogy? Busszal. Igaz nekem kellett fizetni, mert ugye a MÁV jegy nem jó rá, még ilyen esetekben sem. De legalább egy kényelmes, puha ülésekkel ellátott 1-2 éves VOLVO-val mentem haza. Távolsági és helyközi busszal még nem robbantam le, helyivel már igen, de ott általában ajtóhiba szokott csak lenni és rögtön küldik a rásegítőt ill. az SMS tájékoztatót a fennakadásokról és további infokról.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 12:39
Szerző: mg
jeek írta:így a legrégebbi jármű kb. 10-15 éves lesz és nem 30-40 mint a vasútnál. Ez a különbség.
annyiban sántít egy picit, hogy a MÁV-nál a személykocsik szarok, de a mozdonyokkal pl semmi baj :)
viszont az IK260 se olyan rossz gép, jó, nem alacsonypadlós meg nem luxusbusz :) elvisz, oszt kész

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 12:35
Szerző: tomee87
LuciFerko írta:Székesfehérvárról Enyingre 20:15-kor, még Enyingről Székesfehérvárra 17:30-kor indul az utolsó busz. No comment....
Detto u.ez a vonat is. Sátoraljaújhelyről Miskolcra az utolsó 19:49-kor, Miskolcról Sátoraljaújhelyre az utolsó 20:39-kor.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 12:31
Szerző: LuciFerko
Székesfehérvárról Enyingre 20:15-kor, még Enyingről Székesfehérvárra 17:30-kor indul az utolsó busz. No comment....

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 11:51
Szerző: tomee87
mlaszlo írta:
Nehogy azt gondold, hogy a buszközlekedés mindenhol olyan jó. A Volánbusz buszai sem éppen a tisztaságról, pontosságról és kényelemről híres, illetve a BKV sem és ezekre sem két forint a jegy vagy a bérlet.
Na de a buszközlekedést külön cégek csinálják az országban és ott úgy kell nézni a dolgokat, de a vasútat egy cég csinálja mindenhol, aki nem mindenhol azonos szintű szolgáltatást nyújt ugyanazért a pénzért és ez a felháborító. Míg a Borsod Volán pl. ha kap új buszokat, megpróbálja minden területre szétosztani a szolgáltatási területén, még ha valahova csak 1db jut, de akkor is jut belőle és senki nem érzi magát kirekesztettnek. A Miskolc Városi Közlekedési Zrt-ről nem is beszélek, ugye hamarosan megérkeznek a maradék Neoplan buszok és ezzel Miskolc lesz Magyarország egyetlen városa, ahol a legrégebbi buszok az Ikarus 400-as családja lesz, mivel az összes IKARUS 260/280-as busz leselejtezésre kerül (már jelenleg is elég kevés van belőlük) így a legrégebbi jármű kb. 10-15 éves lesz és nem 30-40 mint a vasútnál. Ez a különbség.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.02. 08:18
Szerző: mlaszlo
jeek írta: Le kell építeni, mert ez nem vasút, ez egy óriási lófasz. Mindegy lenne, ha egy trágya ólat rákötnénk egy mozdonyra és azt húznánk. Egyesek még akkor is szeretnék a vasútat..
Tudod, te nem vagy erre a szarra kényszerítve, minden héten többször is, ezért nem éled át a dolgokat, és nem is tudsz róla. Havonta kifizetsz 5400Ft-ot és kapsz érte egy NAGY SEMMIT, NAGY SZART. Menetrendet nem tartó, állandóan késő közlekedést, koszos, mocskos, kényelmetlen, büdös, hideg (nyáron meleg) szar kocsikat. Kell ez a fasznak, de nekem nem.
Nehogy azt gondold, hogy a buszközlekedés mindenhol olyan jó. A Volánbusz buszai sem éppen a tisztaságról, pontosságról és kényelemről híres, illetve a BKV sem és ezekre sem két forint a jegy vagy a bérlet.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.01. 23:31
Szerző: ropi21
és végül:
Több pénzből kevesebb vonat: ez a MÁV programja 2009-re
http://veke.hu/index.php?fc=cikk&par=450

mindez _egyetlen egy ember döntése miatt_ ! amíg ez megtörténhet..

(és nekem sem pozitív a változás, hiába 1-2 battáig járó vonat lesz, hisz a reggeli gyorsítottból 12percel korábban személy lesz, a pénteken viszonylag épphogy elérős gyorsított munkaidő vége előtt indul személyként. egyedül 5 és 6 közötti + személy a személyes pozitívum, de ez édeskevés)

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.12.01. 23:25
Szerző: ropi21
jeek írta:aki egy érvet se tud felhozni a vasút mellett
- RoLa (teherautók vasúton történő szállítása > olcsóbb, környezetkímélőbb, utakat kímélőbb, forgalom kímélő. persze lehetne okosabban, nem egész kamionokat, csak terheket szállítani de ez valahol elveszett a logikusság erdelyében)
- egy autó 4-5személyes, gyakran utazik 1fő > dugó ; egy busz elbír (fogalmam sincs, talán...) 100-150 embert x környezeti terheléssel (károsanyag kibocsájtás, dugók, zaj, utak kopása) ; egy átlagos (mondjuk 6kocsis bhv, csatolt flirt) vonat elvihet akár 300+ utast meg merem kockáztatni hasonló környezeti hatással ami a károsanyag kibocsájtást illeti (erőművek) ám utakat nem rongálja, dugót nem gerjeszt
- még mindig a vasút az egyik legbiztonságosabb földi közlekedésforma
- egy jól kiépített, megtervezett, üzemeltetett vasúti rendszerben egyszeri ráfordítással hosszútávon gyors, biztonságos eljutást biztosít. azaz ha megfelelően karbantartják a pályát, kocsikat és minimális a rongálás, a közvetett fenttartás olcsóbb, mint más közlekedésforma
soroljam még? egy darabig tudom...