Re: Rádió 1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 07:11
Ma nem voltak bp-i hírek, helyette a régi szünetszignál szólt. Szerintem egyszerűbb lenne a szekszárdi Alisca streamet adni a külön netes adás helyett.
LuciFerko írta:A dunaföldvári adó (106.5) kb 80 kbps minőséggel szól. a paski adó (107.5) rendben van.Valóban, ma én is belehallgattam és nagyon gyenge minőséggel szól.
mimi írta:Nos, én nem hinném ,hogy rosszúl tették volna, hiszen közel 2 milliárd ft kártérítést nyert a cég vele, csak ugye ezt itthon nem verték nagy dobra....Ivoa írta:Annál csak ügyesebbek lehetnek, mint ahogy a Danubius/Sláger tulajdonosok hatalmas pereskedéssel és Mo. lejáratásával elérték, hogy egyik kormány se lássa őket soha többé itt szívesen.Ja, ki merték nyitni a pofájukat az intézményesült korrupció ellen. Nemtom, ilyenkor soha nem érzem, hogy engem járatnának le, nem én fogom a mindenkori kormány kicsi kezét, hogy mit csináljon, azt meg remélem, hogy egyszer lesz olyan kormány, ami nem akar beleszólni a média szabályozásába.
Ivoa írta:Annál csak ügyesebbek lehetnek, mint ahogy a Danubius/Sláger tulajdonosok hatalmas pereskedéssel és Mo. lejáratásával elérték, hogy egyik kormány se lássa őket soha többé itt szívesen.Ja, ki merték nyitni a pofájukat az intézményesült korrupció ellen. Nemtom, ilyenkor soha nem érzem, hogy engem járatnának le, nem én fogom a mindenkori kormány kicsi kezét, hogy mit csináljon, azt meg remélem, hogy egyszer lesz olyan kormány, ami nem akar beleszólni a média szabályozásába.
Ez a téma lassan kezd egy egyetemi vállalati stratégiai kurzus egyik kidolgozandó házi feladatává válni, ahol érvelni kell. )) (Remélem, évek múlva majd valaki feldolgozza, biztos érdekes lenne ) Már most szakdolgozatnyi témát lehetne erről az egészről írni.Igazad lenne... Mert valóban a piacnak vannak szabályai, törvényszerűségei. Csak ez Magyarország...
Amit írtál - annak logikáját elismerve - lehetne még írni a 18-49, a 18-29, a 18-39 stb. pozicionálásokról, a vásárlóerőkről, a márkahűségről, meg egyebekről, de ettől eltekintek.
ceve írta:Ez a téma lassan kezd egy egyetemi vállalati stratégiai kurzus egyik kidolgozandó házi feladatává válni, ahol érvelni kell.Ivoa írta:Nyilván ha a Juventus gyorsan bepozicionálja magát a R1 helyére (mert azért a 103,9-ről lusták voltak a hallgatók eltekerni, bizonyítja ezt a sok FB-os "pocsék a Juventus, mikor jöttök vissza" komment), akkor a Music FM-et teljesen kicsinálhatta volna, a R1-nek meg nehezebb helyzete lett volna.Szerintem nem lett volna ésszerű lépés.
Csak a Juventus managementje ehhez nem volt bátor.
Adott volt egy konkurens, aki épp CHR formátumba illeszkedő műsorvezetőkkel tárgyalt, és egy másik, célcsoportban korábban vezető brand, akinek a tulajdonosa a visszatérésen munkálkodik. Ez máris 2 potenciális konkurens, míg az idősebbekhez csak egy vérszegény Neo szól.
És nem is biztos, hogy üzletileg a fiatalokban van több potenciál. Az R1 célközönségének többségét legalább részben a (Juventust hallgató) szülei tartják el, lévén vagy tanulnak, vagy nagyon alacsony pályakezdő bérért dolgoznak - ha egyáltalán van mit.
Visszakanyarodva az R1-hez, ha a Music nem bénázza el az elejét, és a hallgatók megszokják az újat, szerintem a felmondott húzónevek nélkül nagyon nehéz lesz a sikeres visszatérés. Én inkább a vidéki hálózatra keresnék vevőt.
Ivoa írta:Nyilván ha a Juventus gyorsan bepozicionálja magát a R1 helyére (mert azért a 103,9-ről lusták voltak a hallgatók eltekerni, bizonyítja ezt a sok FB-os "pocsék a Juventus, mikor jöttök vissza" komment), akkor a Music FM-et teljesen kicsinálhatta volna, a R1-nek meg nehezebb helyzete lett volna.Szerintem nem lett volna ésszerű lépés.
Csak a Juventus managementje ehhez nem volt bátor.
ceve írta:Igen, de ehhez hozzájárul, hogy az új zenéket teljesen száműzték az elmúlt időkben (leszámítva talán az első napokban, amikor a R1 frekijére kerültek). Nyilván ha a Juventus gyorsan bepozicionálja magát a R1 helyére (mert azért a 103,9-ről lusták voltak a hallgatók eltekerni, bizonyítja ezt a sok FB-os "pocsék a Juventus, mikor jöttök vissza" komment), akkor a Music FM-et teljesen kicsinálhatta volna, a R1-nek meg nehezebb helyzete lett volna.Ivoa írta:A Juventus esete meg ezt jól példázza: már alig van egy-egy ember a régiek közül, de a törzsközönség kitartott mellettük.OFF
A jelenség mindenképp létezik, de a hallgatottsági felmérések szerint nem tömeges. A teljes lakosságon belül most nagyon jól teljesít a Juventus, de minél fiatalabb a célcsoport, annál jobban gyengül. Ez azt jelenti, hogy fiatal törzshallgatók jórészt eltűntek, viszont a 40-50-60 korosztályban a kereskedelmi csatornák között vételkörzeten belül toronymagas első, de talán még a Kossuthot is veri.