RADIOSITE Fórum

  • Class FM

 #119150  Szerző: kukac
 
ügynökséges írta:
kukac írta:@ugynokseges: mármint mit is?
Csak azt, hogy szerintem vitatkozni senki nem akar Veled.[/quote

az hogy szerinted mi van teljesen mellékes, de ha ez megnyugtat, én sem szívesen vitatkozom senkivel, inkább vitázom - azzal akivel értelmesen lehet...
 #119148  Szerző: ügynökséges
 
kukac írta:@ugynokseges: mármint mit is?
Csak azt, hogy szerintem vitatkozni senki nem akar Veled.
 #118970  Szerző: kukac
 
@ugynokseges: mármint mit is?
 #118935  Szerző: kukac
 
ügynökséges írta:
kukac írta:annak érzed aminek akarod, ennek sok köze nincs az érzelemhez (ha csak az nem hogy mit gondolok arról, aki szándékosan át akar verni, de ez most nem tartozik ide...)
@kukac -szalmailag- nem akarsz válaszolni a kérdésekre? Tényleg érdekelne a véleményed.
lényegtelen, ne tereljük el a figyelmet arról a fontos tényről hogy a classfm mérési eredményéről miért megy a hazudozás.[/quote]


Ok írd le! :lol:[/quote]

te olvasol is vagy csak írogatsz? olvass vissza!
 #118930  Szerző: ügynökséges
 
kukac írta:annak érzed aminek akarod, ennek sok köze nincs az érzelemhez (ha csak az nem hogy mit gondolok arról, aki szándékosan át akar verni, de ez most nem tartozik ide...)
@kukac -szalmailag- nem akarsz válaszolni a kérdésekre? Tényleg érdekelne a véleményed.[/quote]

lényegtelen, ne tereljük el a figyelmet arról a fontos tényről hogy a classfm mérési eredményéről miért megy a hazudozás.[/quote]


Ok írd le! :lol:
 #118913  Szerző: kukac
 
annak érzed aminek akarod, ennek sok köze nincs az érzelemhez (ha csak az nem hogy mit gondolok arról, aki szándékosan át akar verni, de ez most nem tartozik ide...)[/quote]

@kukac -szalmailag- nem akarsz válaszolni a kérdésekre? Tényleg érdekelne a véleményed.[/quote]

lényegtelen, ne tereljük el a figyelmet arról a fontos tényről hogy a classfm mérési eredményéről miért megy a hazudozás.
 #118907  Szerző: ügynökséges
 
kukac írta:
ügynökséges írta:
kukac írta:Fogalmam sincs pontosan mire gondolsz. Szerintem a rádiós piacon alapvetően az lenne a pozitív, ha minden rádió megvásárolná magáról az adatokat és nyilvánosak lennének. Az érthető, hogy a kutató cég nem óhajt ingyen adatokat szolgáltatni gondolom ebben mindannyian egyetértünk. Minél átláthatóbb egy piac, annál nagyobb az ügyfelek bizalma. Hogy nincs egyéb kategória? Miért ha van akkor mennyivel jobb a piacnak? Mert eladási
arra amire a kérdés is vonatkozott, mivel más magyarázat nem nagyon van, feltételezhető hogy ezzel a manipulatív propagandafogással (bár a mérésnek a mai politikai vezérlésű reklámpiac-újrafelosztásnál egyre kevesebb szerepe van), a kisebb, független hirdetőket is próbálják a központi kassza felé terelni. senki sem mondta hogy a kutatócég ingyen biztosítson adatot, az viszont joggal elvárható hogy a mérést meg nem rendelő rádiókat is szerepeltesse egy egyéb kategóriában, amikor a hallgatottsági arányokat számolja, mert a 100%-ba azok is beletartoznak, és így már valószínűleg teljesen más arányok jönnek ki (így aztán nem is lehet "indifferensnek" tekinteni)... logikusan az utóbbi visszavezethető az előbbire.
Inkább ezt valamiféle frusztrációnak érzem, mert médiavásárlási szempontból tényleg nincs jelentősége, hogy van-e egyéb kategória és ki van benne. Miért? Mert az elérésen és az áron kívül más nem nagyon számít. Érzelmi okok ritkábban fontosak, arra nem szabad építeni.
annak érzed aminek akarod, ennek sok köze nincs az érzelemhez (ha csak az nem hogy mit gondolok arról, aki szándékosan át akar verni, de ez most nem tartozik ide...)
@kukac -szalmailag- nem akarsz válaszolni a kérdésekre? Tényleg érdekelne a véleményed.
 #118890  Szerző: kukac
 
ügynökséges írta:
kukac írta:Fogalmam sincs pontosan mire gondolsz. Szerintem a rádiós piacon alapvetően az lenne a pozitív, ha minden rádió megvásárolná magáról az adatokat és nyilvánosak lennének. Az érthető, hogy a kutató cég nem óhajt ingyen adatokat szolgáltatni gondolom ebben mindannyian egyetértünk. Minél átláthatóbb egy piac, annál nagyobb az ügyfelek bizalma. Hogy nincs egyéb kategória? Miért ha van akkor mennyivel jobb a piacnak? Mert eladási
arra amire a kérdés is vonatkozott, mivel más magyarázat nem nagyon van, feltételezhető hogy ezzel a manipulatív propagandafogással (bár a mérésnek a mai politikai vezérlésű reklámpiac-újrafelosztásnál egyre kevesebb szerepe van), a kisebb, független hirdetőket is próbálják a központi kassza felé terelni. senki sem mondta hogy a kutatócég ingyen biztosítson adatot, az viszont joggal elvárható hogy a mérést meg nem rendelő rádiókat is szerepeltesse egy egyéb kategóriában, amikor a hallgatottsági arányokat számolja, mert a 100%-ba azok is beletartoznak, és így már valószínűleg teljesen más arányok jönnek ki (így aztán nem is lehet "indifferensnek" tekinteni)... logikusan az utóbbi visszavezethető az előbbire.
Inkább ezt valamiféle frusztrációnak érzem, mert médiavásárlási szempontból tényleg nincs jelentősége, hogy van-e egyéb kategória és ki van benne. Miért? Mert az elérésen és az áron kívül más nem nagyon számít. Érzelmi okok ritkábban fontosak, arra nem szabad építeni.
annak érzed aminek akarod, ennek sok köze nincs az érzelemhez (ha csak az nem hogy mit gondolok arról, aki szándékosan át akar verni, de ez most nem tartozik ide...)
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 510