bandras írta:Ügynökséges: és azt hogy magyarázod, hogy amikor az Integrált Média salesesei kifejezetten alávágtak a Class árainak, (bőven kompenzálva az alacsonyabb elérést) akkor is lepattintották őket az állami hirdetők?
Ha valami nem bulváros, akkor az a lenti cikk. Gyönyörűen végigvezették, hogy miért nem igazak azok az állítások, amiket te is írsz.
Egyértelműen arra megy ki a játék, hogy állami pénzek kerüljenek a Nyergesék zsebébe. Még a látszatra sem ügyelnek, legalábbis nehéz belátni, hogy miért hirdet orrba-szájba mondjuk a Magyar Villamos Művek egy kereskedelmi rádióban.
Már bocs, de én nem hazudtam az állításoddal szemben! Egyszerűen tényeket írtam le semi több. Nem vontam kétségbe a cikket, csak azt állítottam, hogy a piaci cégek is döntöttek hasonló módon, és érdemes lenne ezen józan ésszel egy kicsit elgondolkodni nem pedig csak folyamatosan okádni. Több piaci cég döntött úgy, hogy egyik, vagy másik médiát használja kizárólagosan mert nincs pénze többre és csak így tud hatékony kampányokat működtetni.
De biztos, hogy oda szóltak a piaci cégeknek is ahogy te gondolod.
