Oldal: 254 / 330

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.30. 08:42
Szerző: donder
admin írta:...
Na erre nagyon kíváncsi leszek! Majd ha fejlemény lesz, légysziven írj majd! :)
admin írta: Ühümm, ja.

Próbálj lemondani valamilyen szolgáltatást (esetemben a *** SmartGuard-ot, amit rámtukmáltak)... 14 percet telefonáltam el a szolgáltatás lemondására, amiből "csak" 4 perc volt várakozás, 1 perc pedig a menürendszerben a kezelő kérése.

A maradék 9-ben végig kellett hallgatnom az összes új ajánlatot a kezelő csajtól, különben nem mondhattam le. Mindegyiknél megkérdezte, hogy "-Érdekli Önt esetleg? (...) Miért nem?!". Rettenet erőszakos volt.

Miután elmondott mindent, azt hazudta, hogy csak úgy mondhatom le, ha kötök egy másik, ugyanolyan, vagy nagyobb értékű szolgáltatást. Felvilágosítottam, hogy erről semmilyen szerződésben nem volt szó sem és a SmartGuard-ra nem vállaltam hűséget. Hümmögött, majd 2 percig várakoztatott és végül nagy' nehezen deaktiválta. Elnézést elfelejtett kérni.

Lehet, hogy a többi maca rendben van, de én egy ilyet fogtam ki.
Nyugi a többi sem jobb.. :S
Apám mikor köttette a UPC-t, kijött egy nagyon rendes, beszédes, idősebb csávó felszerelni a modemet, emg hasonló finomságokat elkövetni...
Mikor kész volt a kábelezés (általa :) ) felhívta a 1221-et, mert a mi előfizetői szerződésünkben található CaTV kábemodem bejelentkezési adatok nem volt jó a modemnek. Ő várt 10 percet míg kapcsolják a munkatársai az illetékeshez (ja tudniillik otthon hagyta a mobilját, szóval szívességből a mi kaptafánkra ment el 500 forint és 8 perc).. Egy belűről valszeg szőke nő vette fel, és a munkatársára akart sózni ilyen olyan kedvezményeket.
A hapi akkor elszólja magát: Ezért nem vagyok én UPC-s előfizető, hanem DIGIkábeles... :)
Apám kicsit elpirul, látom elönti a méreg...
(Viszont nekünk sincs más választáűsunk, mert az utcában csak T-home van, illetve jupiszi)
A sebességgel nem mindig vagyok megelégedve, de többségében mg arouteren keresztül is jön 3 mega le /fő
A UPC-s telefonunk itt rendben van, nagyon is...
A 750-es kábeltévén vannak kisebb gondok
ilyenek pl hogy:
- az Echo TV képe laggol, a hang ST helyett mono
- A CN-ön a magyar reklámokra való váltásnál bejön 2 mp-re a tesztcsík
- a hírTV-n, meg szinte minden csatornán manuálian vannak váltogatva a képarányok (4:3 16:9) és ezt nem lehet nem észrevenni
- meg egyéb finomságok...
Összegezve nincs sok baj a UPC-vel. Lehetne finomítani a hibákat, lehetne az árakat is... :roll:

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 22:19
Szerző: markfelt
LuciFerko írta:éljen a 21. század... :gülü2:
A századdal semmi probléma, csak kicsiny hazánkkal (ebbe most ne menjünk bele) és annak szolgáltatóival. Német ismerőseim a netszakadás kifejezést nem is ismerik. :)

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 22:17
Szerző: LuciFerko
éljen a 21. század... :gülü2:

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 22:12
Szerző: markfelt
A másik.

T-Home 3-play csomagunk van, Sat TV, ADSL, IP telefon
A TV tökéletes, de az utóbbi kettővel jó ideje gond van az egész utcában...

Két probléma merült fel, az egyik a gateway volt (SpeedTouch), ami a kezdetek óta nem volt jó. Ha be volt kapcsolva a WiFi-je, akkor kb 4-5 óránként fagyott, rosszul osztotta ki az IP címeket, nem működtek egyes csatlakozói, túlmelegedett, kattogott, kerregett, minden baja volt. A WiFI hibát eddig kiküszöböltem azzal, hogy vettem egy külön routert és kikapcsotlam a gw wlan részét, viszont most kellett máshová a router, úgyhogy - tekintettel arra, hogy nem keveset fizetünk azért, hogy kifogástalan szolgáltatást kapjunk -, kicseréltettem egy másik típusúra (Pirelli), azzal ez a része megoldódott a problémának.

A másik probléma a vonallal van, hónapok óta nem tudják kijavítani. Gyakorlatilag 2-3 óránként belassul, de van, amikor teljesen elmegy. Az imént pl. 3 órára, délelőtt 5 órára ment el. Ilyenkor se net, se IP telefon... Tegnapelőtt egy 400 MB-os fájlt harmadjára tudtam letölteni.

Gyakorlatilag minden héten bejelentettük eddig a hibát, hogy legyen már valami előrelépés, mindig megígérik, hogy megnézik, majd küldik az SMS-t, hogy kijavították a hibát. A szerelőnek lassan már kulcsot kell adni, annyiszor volt itt méricskélni, eszközöket cserélni, de semmi. Az elmegy a fülük mellett, hogy az egész utcában szar az egész, szerintük nálunk van a hiba, amit persze minden alkalommal sikeresen elhárítanak. :)

Eddig türelmes voltam, pláne azért, mert nem én használtam főleg a netet és aki használta, az meg keveset, de most betelt a pohár. Kaptak egy ultimátumot, hogy jövő szerdáig vagy megcsinálják, vagy fogyasztóvédelem.

A szerelő egyébként el is ismerte, hogy elöregedett eszközeik vannak, amik nem bírják a szélessávot.

A szolgáltatóváltás nem egyszerű dolog, nálunk kábelnet nincs (ami 2 utcával arrébb van, az meg még sz*rabb), 3G/HSDPA lefedettség nincs, városi WiFi hálózat meg 2 is van, de állítólag a T-s problémám nudli ahhoz képest, amik azokkal vannak, úgyhogy ezért a T a preferált... :(

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 21:55
Szerző: markfelt
djlacee írta:
admin írta:mert a UPC ügyfélszolgálattól eléggé felmegy a vérnyomása az embernek.
Nem tudom mire gondolsz, hacsak nem a várakozásra, mert azon kívül készségesen segítenek, 1-2 napon belül szerelőt is küldenek.
Ühümm, ja.

Próbálj lemondani valamilyen szolgáltatást (esetemben a szar SmartGuard-ot, amit rámtukmáltak)... 14 percet telefonáltam el a szolgáltatás lemondására, amiből "csak" 4 perc volt várakozás, 1 perc pedig a menürendszerben a kezelő kérése.

A maradék 9-ben végig kellett hallgatnom az összes új ajánlatot a kezelő csajtól, különben nem mondhattam le. Mindegyiknél megkérdezte, hogy "-Érdekli Önt esetleg? (...) Miért nem?!". Rettenet erőszakos volt.

Miután elmondott mindent, azt hazudta, hogy csak úgy mondhatom le, ha kötök egy másik, ugyanolyan, vagy nagyobb értékű szolgáltatást. Felvilágosítottam, hogy erről semmilyen szerződésben nem volt szó sem és a SmartGuard-ra nem vállaltam hűséget. Hümmögött, majd 2 percig várakoztatott és végül nagy' nehezen deaktiválta. Elnézést elfelejtett kérni.

Lehet, hogy a többi maca rendben van, de én egy ilyet fogtam ki.

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 21:35
Szerző: IstvánB
LuciFerko írta:Húúúúúú. Előbb elfelejtettem, hogy az 1 TB-s külső vinyó rá van kötve a laptopra, és jól lerántottam az asztalról. Akkor elkezdett "nyögni", gép nem is látta. Kikapcsoltam, majd be és jó lett. a HD Sentinel szerint hibátlan. Biztos ez? :S Az ütő megállt bennem. Rajt figyel 532 GB elég fontos adat....
Ha márkásabb vinyó van benne elvileg nem lehet baja, ezeket ki kell bírja. De a biztonság kedvéért többször is figyelj rá a sentinellel, lehet később bukkan elő egy két hibás szektor.

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 18:32
Szerző: djlacee
NÁlunk nem érdemes bemenni az ügyfélszolgálatra, mert másfél óra várakozás a minimum :)

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 18:25
Szerző: donder
admin írta:http://www.upc.hu/kabel-internet/fiber-power-120/
Gondolom ilyened van.

garantált sávszélesség: 30720/4096 kbit/s

Úgyhogy 1221, hibabejelentés, de előtte vegyél be egy nyugtatót, mert a UPC ügyfélszolgálattól eléggé felmegy a vérnyomása az embernek.
Ismerős a szitu.. :lol: ;)
djlacee írta:
admin írta:mert a UPC ügyfélszolgálattól eléggé felmegy a vérnyomása az embernek.
Nem tudom mire gondolsz, hacsak nem a várakozásra, mert azon kívül készségesen segítenek, 1-2 napon belül szerelőt is küldenek.
:shock:
És mikor kimegy a fejedből és sürgős a szitu. Bemész a UPC ügyfészolgálati irodába (Jelen esetben nálunk Petőfi tér 14 asszem), nincs bent senki sem, azonnal fogadnak, de közlik hogy 2 napon belül mennek ki a szerelők, miközben épp beláttam az udvarba, ahol a 14 férőhelyből 10 autó ott parkolt... Szóval, ennyit a mentalitásról is.. :X.:

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 18:07
Szerző: djlacee
admin írta:mert a UPC ügyfélszolgálattól eléggé felmegy a vérnyomása az embernek.
Nem tudom mire gondolsz, hacsak nem a várakozásra, mert azon kívül készségesen segítenek, 1-2 napon belül szerelőt is küldenek.

Re: Sz

HozzászólásElküldve:2011.01.29. 18:00
Szerző: markfelt
http://www.upc.hu/kabel-internet/fiber-power-120/
Gondolom ilyened van.

garantált sávszélesség: 30720/4096 kbit/s

Úgyhogy 1221, hibabejelentés, de előtte vegyél be egy nyugtatót, mert a UPC ügyfélszolgálattól eléggé felmegy a vérnyomása az embernek.