tomee87 írta:És ebbe ölik a milliárdokat, 55km, majdnem 2 óra alatt, kiegészítő jeggyel...ez melyik vonal?
Kösz vasút! Kösz EU!
az eu azert bassza meg, mert nem ad penzt a fejlesztesre, vagy mert a vasut valamilyen prioritast elvez?
tomee87 írta:És ebbe ölik a milliárdokat, 55km, majdnem 2 óra alatt, kiegészítő jeggyel...ez melyik vonal?
Kösz vasút! Kösz EU!
zsombor írta: Azért ez az elvágják erős túlzás. Ők plusz egy átszállással ugyan, de továbbra is el tudnak jutni bárhová. Felesleges lett volna egy 2-3 percenként közlekedő busz a metró mellé csak és kizárólag a Bártfai utca környékén lakók miatt. A 213as más felé közlekedéséről továbbra is az a véleményem mint eddig, fontos átszállási kapcsolatot nem hagy ki, menetidő nem nő. Tehát szerintem mindegy.Az a plusz átszállás akár 10-15 perces menetidő növekedést is jelenthet. A 103-as rendkívül kiszámíthatatlan, csúcsidőn kívül pedig amúgy is csak 10-15 percenként jár.
Az ütemességét Budatétény/Baross Gábor telep/Budafok és a Kosztolányi között nem veszíti el.
Egy új metró beindításakor, és az azt követő felszíni átszervezéskor sokan járnak rosszul, de ugyanakkor sokan járnak jobban.
mlaszlo írta:Azért ez az elvágják erős túlzás. Ők plusz egy átszállással ugyan, de továbbra is el tudnak jutni bárhová. Felesleges lett volna egy 2-3 percenként közlekedő busz a metró mellé csak és kizárólag a Bártfai utca környékén lakók miatt. A 213as más felé közlekedéséről továbbra is az a véleményem mint eddig, fontos átszállási kapcsolatot nem hagy ki, menetidő nem nő. Tehát szerintem mindegy.zsombor írta:Kelenföldön kizárólag a Bártfai utca marad közvetlen kapcsolat nélkül. A 213as továbbra sem hagy ki fontos átszállási kapcsolatot, viszont ezentúl megáll a Kondorosi uszodánál. A menetideje ettől nem nő, nem értem mért nem jó így. A 233as azért lett alapjárat, mert ott a 101es a metróhoz. Igaz át kell szállni, de valószínű gyorsabb lesz mint a 233as. A 272es menetideje kb. 2-3 perccel fog nőni. Aki célirányosan a Móriczra, vagy a Kosztolányira megy, annak ez túlélhető, aki viszont amúgy is a város belseje felé ment pl a 3as metróhoz, vagy a 4-6os villamoshoz az jobban jár. A 153as buszt a Sasadi út és a Móricz között nem sokan használták mióta első ajtós lett. Cserébe Gazdagrét közvetlen kapcsolatot kapott a Szt. Imre kórházzal, a 86os busszal Óbuda felé, és az egyetemekkel. Az E elhagyása valóban zavaró, ahogy anno a bevezetésekor is az volt. Hiszen előtte a E általában express járatot takart. Lesz mit megszokni, de sikerülni fog, ahogy anno 2008-ban, amikor a buszok jelentős többségét átszámozták. Ha a tájékoztatás a megállókban holnap kint lesz, az szerintem elég. Ha nem, az viszotn már valóban késő.A Bártfai utca éppen elég, egy hatalmas lakótelepet szolgál ki. Innen a metró mindkét megállója jelentős távolságra van. És nem csak a belvárostól, hanem a kerület fontos egészségügyi központjától is elvágják ezt a részt. A Nyéki Imre uszodának nem hiszem, hogy olyan hatalmas forgalma lesz, hogy amiatt megéri beterelni a 213-ast. Eleve ritkán jár, 10-20 percenként, ezért a többség úgyis marad a villamosnál és a 7-es busznál, még ha oda picit gyalogolni is kell, arra viszont jó, hogy a 14-es buszok ütemességét szétverje.
A 153-assal kapcsolatban igazad van, de az nem megoldás, hogy egyik kezemmel adok, a másikkal meg elveszek. Ugye így most Gazdagrét kap kapcsolatot a kórházzal, de Kelenföldtől ezt viszont elveszik a 7E-107E megszüntetésével.
zsombor írta:Kelenföldön kizárólag a Bártfai utca marad közvetlen kapcsolat nélkül. A 213as továbbra sem hagy ki fontos átszállási kapcsolatot, viszont ezentúl megáll a Kondorosi uszodánál. A menetideje ettől nem nő, nem értem miért nem jó így. A 233as azért lett alapjárat, mert ott a 101es a metróhoz. Igaz át kell szállni, de valószínű gyorsabb lesz mint a 233as. A 272es menetideje kb. 2-3 perccel fog nőni. Aki célirányosan a Móriczra, vagy a Kosztolányira megy, annak ez túlélhető, aki viszont amúgy is a város belseje felé ment pl a 3as metróhoz, vagy a 4-6os villamoshoz az jobban jár. A 153as buszt a Sasadi út és a Móricz között nem sokan használták mióta első ajtós lett. Cserébe Gazdagrét közvetlen kapcsolatot kapott a Szt. Imre kórházzal, a 86os busszal Óbuda felé, és az egyetemekkel. Az E elhagyása valóban zavaró, ahogy anno a bevezetésekor is az volt. Hiszen előtte a E általában express járatot takart. Lesz mit megszokni, de sikerülni fog, ahogy anno 2008-ban, amikor a buszok jelentős többségét átszámozták. Ha a tájékoztatás a megállókban holnap kint lesz, az szerintem elég. Ha nem, az viszotn már valóban késő.A Bártfai utca éppen elég, egy hatalmas lakótelepet szolgál ki. Innen a metró mindkét megállója jelentős távolságra van. És nem csak a belvárostól, hanem a kerület fontos egészségügyi központjától is elvágják ezt a részt. A Nyéki Imre uszodának nem hiszem, hogy olyan hatalmas forgalma lesz, hogy amiatt megéri beterelni a 213-ast. Eleve ritkán jár, 10-20 percenként, ezért a többség úgyis marad a villamosnál és a 7-es busznál, még ha oda picit gyalogolni is kell, arra viszont jó, hogy a 14-es buszok ütemességét szétverje.