Kelenföldön kizárólag a Bártfai utca marad közvetlen kapcsolat nélkül. A 213as továbbra sem hagy ki fontos átszállási kapcsolatot, viszont ezentúl megáll a Kondorosi uszodánál. A menetideje ettől nem nő, nem értem miért nem jó így. A 233as azért lett alapjárat, mert ott a 101es a metróhoz. Igaz át kell szállni, de valószínű gyorsabb lesz mint a 233as. A 272es menetideje kb. 2-3 perccel fog nőni. Aki célirányosan a Móriczra, vagy a Kosztolányira megy, annak ez túlélhető, aki viszont amúgy is a város belseje felé ment pl a 3as metróhoz, vagy a 4-6os villamoshoz az jobban jár. A 153as buszt a Sasadi út és a Móricz között nem sokan használták mióta első ajtós lett. Cserébe Gazdagrét közvetlen kapcsolatot kapott a Szt. Imre kórházzal, a 86os busszal Óbuda felé, és az egyetemekkel. Az E elhagyása valóban zavaró, ahogy anno a bevezetésekor is az volt. Hiszen előtte a E általában express járatot takart. Lesz mit megszokni, de sikerülni fog, ahogy anno 2008-ban, amikor a buszok jelentős többségét átszámozták. Ha a tájékoztatás a megállókban holnap kint lesz, az szerintem elég. Ha nem, az viszotn már valóban késő.
zsombor írta: Mi az amit nem fogadtak meg? Letettek a 108E buszról mert sokan kifogásolták, továbbra is jár majd a 239es, a 240E, nem ritkul annyira a 7es család, nem kötik össze a 277es buszt a 178assal, nem ritkul szinte semmit a 139es, plusz 1 busz bemegy Budaörsről a Móriczig, a 272es végül nem csak a metróig jár.Például az egyik legfontosabb és nagyon sok észrevétel volt rá, hogy a 233-as ne alapjárat legyen. Ez Nagytétényben jelentős területet tár fel és a Campona utána Pest felé gyorsjáratként közlekedett. Az útvonal sajátosságai miatt eddig sem volt kimondottan gyors, de most hogy minden érintett megállóban meg fog állni, ez legalább 10-15 perces menetidő többletet fog jelenteni. Hétvégére kérés volt, hogy a 33-as járjon be Pestre, ezzel sem foglalkoztak.
A változásokat meg 4-5 nappal korábban elég kitenni. A városi járatok szombaton változnak, az agglomerációba közlekedő járatok pedig 1.-én.
Szintén észrevétel volt, a 14-es buszcsalád maradjon meg változatlanul, ez sem így lesz, a 213-ast Budafoktól átviszik a Sáfrányi utca-Tétényi út útvonalra, pedig semmi nem indokolja, hogy arra járjon.
Szintén jelentős igény volt, hogy Buda ne maradjon gyorsjárat nélkül a 7E-107E vonalán, ezzel sem törődtek, sőt pl. Kelenföldön a lakótelep belvárosi kapcsolat nélkül marad. Metró csak jelentős gyaloglással érhető el ezentúl.
Szintén észrevétel, hogy az E betűket ne hagyják el, mert zavaró lesz, hogy alapjárati számmal fog gyorsjárat közlekedni, pl. a 7E Újpalota és a Blaha Lujza tér között marad, míg a vele párhuzamosan közlekedő 107-es alapjárati számmal fog közlekedni, de ezen a szakaszon gyorsjáratként. Aki nem ismeri annak ez teljesen megtévesztő lesz.
A 272 ugyan valóban hosszabbodik, de Budapest felé hatalmas kerülővel, először betér a metróhoz, majd vissza a Budaörsi útra és úgy megy majd tovább. A 153-as busz szintén.
A 4-5 nap szerintem kevés, ez nem olyan változás, hogy összevonnak járatokat, hanem teljesen járatszám csere és útvonal módosítások lesznek, ezt illett volna legalább 1-2 héttel már előre kommunikálni, nemcsak a neten keresztül.