RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #129349  Szerző: zsombor
 
Kelenföldön kizárólag a Bártfai utca marad közvetlen kapcsolat nélkül. A 213as továbbra sem hagy ki fontos átszállási kapcsolatot, viszont ezentúl megáll a Kondorosi uszodánál. A menetideje ettől nem nő, nem értem miért nem jó így. A 233as azért lett alapjárat, mert ott a 101es a metróhoz. Igaz át kell szállni, de valószínű gyorsabb lesz mint a 233as. A 272es menetideje kb. 2-3 perccel fog nőni. Aki célirányosan a Móriczra, vagy a Kosztolányira megy, annak ez túlélhető, aki viszont amúgy is a város belseje felé ment pl a 3as metróhoz, vagy a 4-6os villamoshoz az jobban jár. A 153as buszt a Sasadi út és a Móricz között nem sokan használták mióta első ajtós lett. Cserébe Gazdagrét közvetlen kapcsolatot kapott a Szt. Imre kórházzal, a 86os busszal Óbuda felé, és az egyetemekkel. Az E elhagyása valóban zavaró, ahogy anno a bevezetésekor is az volt. Hiszen előtte a E általában express járatot takart. Lesz mit megszokni, de sikerülni fog, ahogy anno 2008-ban, amikor a buszok jelentős többségét átszámozták. Ha a tájékoztatás a megállókban holnap kint lesz, az szerintem elég. Ha nem, az viszotn már valóban késő.
 #129340  Szerző: mlaszlo
 
zsombor írta: Mi az amit nem fogadtak meg? Letettek a 108E buszról mert sokan kifogásolták, továbbra is jár majd a 239es, a 240E, nem ritkul annyira a 7es család, nem kötik össze a 277es buszt a 178assal, nem ritkul szinte semmit a 139es, plusz 1 busz bemegy Budaörsről a Móriczig, a 272es végül nem csak a metróig jár.
A változásokat meg 4-5 nappal korábban elég kitenni. A városi járatok szombaton változnak, az agglomerációba közlekedő járatok pedig 1.-én.
Például az egyik legfontosabb és nagyon sok észrevétel volt rá, hogy a 233-as ne alapjárat legyen. Ez Nagytétényben jelentős területet tár fel és a Campona utána Pest felé gyorsjáratként közlekedett. Az útvonal sajátosságai miatt eddig sem volt kimondottan gyors, de most hogy minden érintett megállóban meg fog állni, ez legalább 10-15 perces menetidő többletet fog jelenteni. Hétvégére kérés volt, hogy a 33-as járjon be Pestre, ezzel sem foglalkoztak.
Szintén észrevétel volt, a 14-es buszcsalád maradjon meg változatlanul, ez sem így lesz, a 213-ast Budafoktól átviszik a Sáfrányi utca-Tétényi út útvonalra, pedig semmi nem indokolja, hogy arra járjon.
Szintén jelentős igény volt, hogy Buda ne maradjon gyorsjárat nélkül a 7E-107E vonalán, ezzel sem törődtek, sőt pl. Kelenföldön a lakótelep belvárosi kapcsolat nélkül marad. Metró csak jelentős gyaloglással érhető el ezentúl.
Szintén észrevétel, hogy az E betűket ne hagyják el, mert zavaró lesz, hogy alapjárati számmal fog gyorsjárat közlekedni, pl. a 7E Újpalota és a Blaha Lujza tér között marad, míg a vele párhuzamosan közlekedő 107-es alapjárati számmal fog közlekedni, de ezen a szakaszon gyorsjáratként. Aki nem ismeri annak ez teljesen megtévesztő lesz.
A 272 ugyan valóban hosszabbodik, de Budapest felé hatalmas kerülővel, először betér a metróhoz, majd vissza a Budaörsi útra és úgy megy majd tovább. A 153-as busz szintén.
A 4-5 nap szerintem kevés, ez nem olyan változás, hogy összevonnak járatokat, hanem teljesen járatszám csere és útvonal módosítások lesznek, ezt illett volna legalább 1-2 héttel már előre kommunikálni, nemcsak a neten keresztül.
 #129336  Szerző: zsombor
 
mlaszlo írta:Ahhoz képest, hogy elvileg pénteken el akarják indítani az új metrót, olyan nagyon még nincsenek kommunikálva a változások. A futár ugyan mondja a járműveken, hogy látogassanak el a BKK honlapjára, de hát arra is kellene gondolni, akik nem tudják az internetet használni, illetve az az oldal is elég zavaros a honlapjukon, amit az M4-es metróra létrehoztak. A megállókban semmi utalás erre, a futár kijelzők írnak egy-egy pár szavas tájékoztatót, de az is a netes oldalra irányít. Szerintem már tájékoztatókat illene kihelyezni és nem az új villamosok érkezését hirdetni óriásplakátokon.
A másik pedig, hogy nem tudom mire kellett a januári cirkusz a társadalmi egyeztetéssel, ha a végén úgyse fogadnak meg belőle semmit.
Mi az amit nem fogadtak meg? Letettek a 108E buszról mert sokan kifogásolták, továbbra is jár majd a 239es, a 240E, nem ritkul annyira a 7es család, nem kötik össze a 277es buszt a 178assal, nem ritkul szinte semmit a 139es, plusz 1 busz bemegy Budaörsről a Móriczig, a 272es végül nem csak a metróig jár.
A változásokat meg 4-5 nappal korábban elég kitenni. A városi járatok szombaton változnak, az agglomerációba közlekedő járatok pedig 1.-én.
 #129332  Szerző: mlaszlo
 
Ahhoz képest, hogy elvileg pénteken el akarják indítani az új metrót, olyan nagyon még nincsenek kommunikálva a változások. A futár ugyan mondja a járműveken, hogy látogassanak el a BKK honlapjára, de hát arra is kellene gondolni, akik nem tudják az internetet használni, illetve az az oldal is elég zavaros a honlapjukon, amit az M4-es metróra létrehoztak. A megállókban semmi utalás erre, a futár kijelzők írnak egy-egy pár szavas tájékoztatót, de az is a netes oldalra irányít. Szerintem már tájékoztatókat illene kihelyezni és nem az új villamosok érkezését hirdetni óriásplakátokon.
A másik pedig, hogy nem tudom mire kellett a januári cirkusz a társadalmi egyeztetéssel, ha a végén úgyse fogadnak meg belőle semmit.
 #128212  Szerző: djlacee
 
Éééés igen, jönnek felénk is :party:
 #128210  Szerző: szemilan
 
Hány darab lesz ebből szerződéses Audi járat??
10 darab új Credo Inovell állt forgalomba a Kisalföld Volánnál!

Az első tízes mellé napokon belül érkezik a következő tucat új jármű a Kisalföld Volánhoz, melyek mind az "MNY" rendszámmezőt viselik. A buszok folyamatosan állnak forgalomba.

A gyoribuszok.hu folyamatos tájékoztatást ad a legújabb buszokról, a "mega-beszerzés" minden lépéséről, eseményéről.

További friss fotókért és információért kövesd a gyoribuszok.hu facebook oldalát és a gyoribuszok.hu-t!

www.gyoribuszok.hu
 #126611  Szerző: mlaszlo
 
krisz83 írta:http://www.bkk.hu/m4/

Azt leszámítva, hogy Budaörsről megszűnik a gyorsjarat, nekem nagy bajom nincs ezzel az új hálózattal. Mondjuk a járat számokat több helyen nem értem...
A járat számok szerintem is logikátlanok sok helyen, pl. 115-ös busz pár hónapja szűnt meg a pesti oldalon, erre most a budai oldalon ugyanezzel a járatszámmal teljesen más vonalon indulna egy járat.
Az viszont látszik, hogy ez a 4-es metró egy teljesen értelmetlen pénzkidobás volt. A pesti oldal közlekedésén semmit nem segít, mindenhol megmarad ugyanaz a mennyiségű tömegközlekedési jármű a felszínen, ami most van. A budai oldalnak sem jelent semmit, a 7-es buszcsalád mindössze néhány megállóját váltja ki. Az agglomerációból érkezőknek lehet esetleg picit gyorsabb eljutás a belvárosba, de túl sokat nekik sem jelent. A BKK-s agglomerációs járatok tekintetében pedig egy kissé átláthatatlan átszervezést eredményez.
 #126172  Szerző: krisz83
 
http://www.bkk.hu/m4/

Azt leszámítva, hogy Budaörsről megszűnik a gyorsjarat, nekem nagy bajom nincs ezzel az új hálózattal. Mondjuk a járat számokat több helyen nem értem...
 #125463  Szerző: tomee87
 
adminisztrator írta:
mi az anyám kínját csináltok, ti mávosok?!
Csak élvezik a jólétet amivel az állam és az EU ellátja őket. :)
 #125460  Szerző: markfelt
 
teljes a káosz az agram ic-vel kapcsolatban.

- üdvözlöm, egy jegyet kérek budapestig, intercity kocsiba
- jó napot, jaj! oda nincs.
- miért nincs?
- le van zárva, nem tudom. már múltkor is ezt kérték tőlem, nem megy. adok RENDES JEGYET.
- és az jó az ic kocsiba?
- nem.
- remek. adjon akkor első osztályra. köszönöm.
- jó, elnézést azért, de most látom, hogy nincs első osztály se.
- akkor bármilyen jegyet kérek budapestig.

és akkor most állhatok pestig. az ic kocsi tök üres, 1. osztály pedig van.

mi az anyám kínját csináltok, ti mávosok?!
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 219