http://nol.hu/belfold/20100424-pornofilm
Biztos hogy a gyerekek kedvenc tantárgya lesz.
mlaszlo írta: A másik pedig, hogy ha továbbutazol valahova, akkor előfordulhat, hogy néhány percen múlik a csatlakozás elérése, egy 20-30 percenként közlekedő távolsági busznál vagy vonatnál pedig nem mindegy, hogy eléred-e.Tudom. Vidékrűl gyüvök én is. 20-30 perc? De szép is lenne.. A nap nagy részében jó, ha óránként jön valami.
Cicoo írta:Minden megállóban a felszállás után még várni kell, mire el tud indulni a villamos, mert még fel-felpattannak emberek, félig lelógnak a villamosról, de nem várnának még 1 percet, mire az előző megállóból eljut addig a következő villamos..Ha megbízható lenne a BKV, akkor egyetértenék, de az a baj, hogy hiába szerepel menetrendben 2-3-4 perces követés, az gyakran nem valósul meg. Nem egyszer volt példa rá, hogy elengedtem egy 4-6-os villamost vagy egy 7-est buszt, mert nem futottam utána vagy mert sokan voltak rajta, aztán várhattam 8-10 percet is, mire jött valami, amire természetesen nem fértem fel, így lett 15 perc várakozás.
Pasa írta: Te beültetnél magad mellé vadidegen embereket az autódba? Mert a többség nem szívesen tesz ilyet, érthető okokból.Idegeneket nem szívesen, persze, de arra céloztam, hogy ismerősök pl. megbeszélhetnék, hogy egy darabon viszik a másikat mondjuk, ha egy irányba mennek, és nagyjából ugyanakkor. (Szerk.: Mauro megelőzött.
Pasa írta:A megoldás semmiképp sem ez, hanem olcsó, gyors és minőségi tömegközlekedés. Sok metróvonal, korszerű és kényelmes buszok, néhány perces követési idő és reális jegyár (pl. 150 Ft/óra).A sok metróvonal nem igazán kivitelezhető, lévén sokáig tart megcsinálni, elég drága is, és a belső kerületekben lévő "nyugdíjas korú", öreg házak sem biztos, hogy kibírnák, hogy percenként robogjanak el alattuk a szerelvények. Inkább újabb villamosvonalak kellenének, és sűrűbben közlekedő járatok, meg valami kiegészítő járat a 4-6 mellé, mert az a vonal a jelenlegi formájában vállalhatatlan. Minden megállóban a felszállás után még várni kell, mire el tud indulni a villamos, mert még fel-felpattannak emberek, félig lelógnak a villamosról, de nem várnának még 1 percet, mire az előző megállóból eljut addig a következő villamos.. Reggelente 3 megálló gyalog majdnemhogy gyorsabb, mint villamossal. A másik, hogy én a 4 metró helyett is villamospályát építettem volna. De mit várunk olyankor, mikor még a 67V-t se tudják visszacserélni villamosra..? Amit még talán meg lehetne csinálni, hogy a Budapesten belüli vasútállomások között legyenek járatok, ha beférnek a menetrendbe, és vidéken is minden vasútállomásnál legyen legalább 2 pálya. Egy-egy elővárosi vonalon így legalább 5-10 percet lehetne gyorsítani a közlekedést.
Cicoo írta:Az meg azért elgondolkodtató, hogy mikor a BKV sztrájk volt, akkor tudtak "BKV-pótlót" szervezni az emberek, és elvinni egymást, de egyébként meg szinte minden autóban csak 1-1 ember ül..Te beültetnél magad mellé vadidegen embereket az autódba? Mert a többség nem szívesen tesz ilyet, érthető okokból. A megoldás semmiképp sem ez, hanem olcsó, gyors és minőségi tömegközlekedés. Sok metróvonal, korszerű és kényelmes buszok, néhány perces követési idő és reális jegyár (pl. 150 Ft/óra). Nemigen emlékezhetsz rá, de bizony volt ilyen már Budapesten, kb. 25-30 éve, kivéve persze a sok metróvonalat, de új buszokkal, 1-3 perces követési idővel és 1,50-es jeggyel. Volt, hogy csak azért nem szálltam fel a buszra, mert nem volt rajta ülőhely, és úgyis rögtön jön a következő (csúcsidőben!).