RADIOSITE Fórum

  • Társalgó

 #43395  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta:Mondjuk azt azért megnézném miért nem jó a Mercik klímája. Talán karbantartás hiánya? Mint BKV-s Volvoknál?
A Citarokban nem tudom, hogy van-e klíma, de a Connecto-kban nincs, azoknál hátul van néhány ventilátor féleség, de az nem sokat ér.
A BKV-s Volvo-kkal rossz nézni amit csinálnak, a sárga kapaszkodósok közül némelyik már rosszabb állapotban van, mint egy 20 éves Ikarus.
 #43394  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta: Hát sajnos ez van. Érdekes hogy Százhalombatta Dunafüred részén már kb 8 éve minden út aszfaltos volt.
Mi múlhat ez.
Érden azzal indokolják, hogy amíg nincs csatorna, addig nem aszfaltoznak. Csak ez a csatornázás is már vicc, két éve szedik rá a pénzt (ingatlanonként ha jól emlékszem 200000.-Ft körüli összeget kell fizetni, van részletfizetési lehetőség, az 2-3000.-Ft-ot jelent), de még semmi előrelépés nem történt.
Szomszéd települések folyamatosan újítják fel az utakat, teszik rendbe a nem aszfaltozott utcákat, Érden meg szinte semmi se történik. Felépítették nem kevés pénzért a városi uszodát is, aztán valamin nem tudtak megegyezni az építtetővel és évek óta ott áll üresen, pedig már csak néhány apró simításra lenne szükség.
 #43392  Szerző: Mauro
 
Mondjuk azt azért megnézném miért nem jó a Mercik klímája. Talán karbantartás hiánya? Mint BKV-s Volvoknál?
 #43388  Szerző: Mauro
 
mlaszlo írta:
Mauro írta: Tiszta BKV. Mondjuk Londonba sikerült megoldani az első ajtónál való felszállás. De itt sose lesz elektronikus bérlet. Régen láttam egy-két Volános Merci buszt szaporodtak azóta? Állapotuk?
És az utak asfaltatozása hogyál?
Errefelé túl sok Mercedes busz nincs, a mellékvonalakon akad néhány Citaro, de főként IK260-asok vannak, csúcsban van egy-egy IK280-as vagy Classic. A fővonalakon is visszatértek az IK280-asok, néhány Mercedes Connecto és IK280 Classic van, elvétve egy-egy IK435-ös. Új buszok ide nem kerültek, a Volvo-k csak Szentendre felé járnak, itt egy darab sincs belőlük.
Ezek a fajta Neoplan-ok pedig teljesen eltűntek:
http://www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=289
Nem tudom mi lett velük, igaz hogy nyáron borzasztóan meleg volt az utastérben, még a klíma ellenére is, de ősztől tavaszig nagyon jó volt, kényelmesek voltak az ülések is és részben alacsonypadlós volt. Utóbbi érdekes is, hogy Érden, de ha jól tudom a környező településeken sincs alacsonypadlós szolgáltatás.

Az utak aszfaltozása csigatempóban halad. A két autóbuszos fővonalon nagyon jó az út, de azt leszámítva nem túl jó a helyzet. Felénk nincsenek is aszfaltos utak, egy-egy utca van megcsinálva, de ott is a lakók dobták össze az összeg nagy részét. Leszórták néhány éve valamilyen fehér kavicsos sóder szerűséggel az utcákat, na hát az valami csodálatos, amint megszárad úgy porzik, hogy fehér lesz minden a kertben.
Hát sajnos ez van. Érdekes hogy Százhalombatta Dunafüred részén már kb 8 éve minden út aszfaltos volt.
Mi múlhat ez.
 #43387  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta: Tiszta BKV. Mondjuk Londonba sikerült megoldani az első ajtónál való felszállás. De itt sose lesz elektronikus bérlet. Régen láttam egy-két Volános Merci buszt szaporodtak azóta? Állapotuk?
És az utak asfaltatozása hogyál?
Errefelé túl sok Mercedes busz nincs, a mellékvonalakon akad néhány Citaro, de főként IK260-asok vannak, csúcsban van egy-egy IK280-as vagy Classic. A fővonalakon is visszatértek az IK280-asok, néhány Mercedes Connecto és IK280 Classic van, elvétve egy-egy IK435-ös. Új buszok ide nem kerültek, a Volvo-k csak Szentendre felé járnak, itt egy darab sincs belőlük.
Ezek a fajta Neoplan-ok pedig teljesen eltűntek:
http://www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=289
Nem tudom mi lett velük, igaz hogy nyáron borzasztóan meleg volt az utastérben, még a klíma ellenére is, de ősztől tavaszig nagyon jó volt, kényelmesek voltak az ülések is és részben alacsonypadlós volt. Utóbbi érdekes is, hogy Érden, de ha jól tudom a környező településeken sincs alacsonypadlós szolgáltatás.

Az utak aszfaltozása csigatempóban halad. A két autóbuszos fővonalon nagyon jó az út, de azt leszámítva nem túl jó a helyzet. Felénk nincsenek is aszfaltos utak, egy-egy utca van megcsinálva, de ott is a lakók dobták össze az összeg nagy részét. Leszórták néhány éve valamilyen fehér kavicsos sóder szerűséggel az utcákat, na hát az valami csodálatos, amint megszárad úgy porzik, hogy fehér lesz minden a kertben.
 #43384  Szerző: Mauro
 
mlaszlo írta:
Mauro írta: Amúgy úgy tudtam hogy érdi buszpályaudvaról bemegy Kelenföldre busz egyik M7 felé másik városon keresztül.
Ez így van, ez a két fővonal van Érden, de a város mérete folyamatosan növekedett, a tömegközlekedést pedig nem igazították hozzá. Nagyon sok feltáratlan terület van a városban, a mellékvonalakon pedig szinte nulla a tömegközlekedés, 60-90 perces követéssel nagyon kevesen választják a buszt az autóval szemben, ráadásul a mellékvonalak esetében át kell szállni, ha valaki Budapestre akar utazni. Csúcsidőben van egy-egy busz, ami végigmegy, de az nagyon kevés.
A buszközlekedést pedig a Volánbusz látja el, itt ugye elsőajtózás van, ami nagyon lelassítja a közlekedést, pl. Parkvárosban az M7-esnél lévő megállóban nem ritka, hogy 10 percet is áll a busz, mire a vezető kiadja a jegyeket, főleg hogy most már a nyugdíjasoknak is jegyet kell nyomtatni.
Tiszta BKV. Mondjuk Londonba sikerült megoldani az első ajtónál való felszállás. De itt sose lesz elektronikus bérlet. Régen láttam egy-két Volános Merci buszt szaporodtak azóta? Állapotuk?
És az utak asfaltatozása hogyál?
 #43383  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta: Amúgy úgy tudtam hogy érdi buszpályaudvaról bemegy Kelenföldre busz egyik M7 felé másik városon keresztül.
Ez így van, ez a két fővonal van Érden, de a város mérete folyamatosan növekedett, a tömegközlekedést pedig nem igazították hozzá. Nagyon sok feltáratlan terület van a városban, a mellékvonalakon pedig szinte nulla a tömegközlekedés, 60-90 perces követéssel nagyon kevesen választják a buszt az autóval szemben, ráadásul a mellékvonalak esetében át kell szállni, ha valaki Budapestre akar utazni. Csúcsidőben van egy-egy busz, ami végigmegy, de az nagyon kevés.
A buszközlekedést pedig a Volánbusz látja el, itt ugye elsőajtózás van, ami nagyon lelassítja a közlekedést, pl. Parkvárosban az M7-esnél lévő megállóban nem ritka, hogy 10 percet is áll a busz, mire a vezető kiadja a jegyeket, főleg hogy most már a nyugdíjasoknak is jegyet kell nyomtatni.
 #43382  Szerző: Mauro
 
mlaszlo írta:
Mauro írta:Érd-ről és Törökbálintról vonat is be jön Pestre. Azzal mennyi idő?
Érdről kb. 15-20 perc Budapest-Kelenföld, ahogy néztem a menetrendet Törökbálintnál is hasonló a helyzet. A vonattal csak az a baj, hogy Érd esetében kizárólag a városközpontban élőknek és talán az Ófalusi lakosoknak jelent alternatívát. A város többi részéről hosszú időbe telik, mire odaérsz a vasútállomásra, tehát összességében ugyanannyi idő, mint bebuszozni Budapestre, arról nem is beszélve, hogy a bérleteseknek drágább is lehet ez a megoldás.
Amúgy úgy tudtam hogy érdi buszpályaudvaról bemegy Kelenföldre busz egyik M7 felé másik városon keresztül.
 #43381  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta:Érd-ről és Törökbálintról vonat is be jön Pestre. Azzal mennyi idő?
Érdről kb. 15-20 perc Budapest-Kelenföld, ahogy néztem a menetrendet Törökbálintnál is hasonló a helyzet. A vonattal csak az a baj, hogy Érd esetében kizárólag a városközpontban élőknek és talán az Ófalusi lakosoknak jelent alternatívát. A város többi részéről hosszú időbe telik, mire odaérsz a vasútállomásra, tehát összességében ugyanannyi idő, mint bebuszozni Budapestre, arról nem is beszélve, hogy a bérleteseknek drágább is lehet ez a megoldás.
  • 1
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 396
  • 541