Oldal: 41 / 219
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.18. 19:01
Szerző: djlacee
jaj
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.18. 15:25
Szerző: frekivadasz
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.17. 22:43
Szerző: noartist
adminisztrator írta:egyszer utaztam egy buszon, a sofőr tévét nézett, ilyen kis hordozható lcd képernyős szart. meg néha az utat.
az is teljesen szabályos,amikor a szélvédőre rögzített telefonon angry birds-özik?

Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.17. 22:39
Szerző: markfelt
egyszer utaztam egy buszon, a sofőr tévét nézett, ilyen kis hordozható lcd képernyős szart. meg néha az utat.
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.17. 22:30
Szerző: noartist
szemilan írta:Szuper! Mai nap dohányoztam a buszon. Na nem aktívan, hanem passzívan, ami ugye károsabb is. (nem dohányzok egyébként)
Leghátsó sorban egy férfi - megjegyzem kissé ittas állapotban - úgy gondolta elszív egy szálat.
Szóltam neki, de hát a válasz szerint be kellett volna kapnom a......
kedves emberek utaznak mostanság a buszokon.....
A buszsofőr meg le se tojta....ráadásul a haverja lehetett, mivel később jókat röhögtek beszélgetés közben.
Más is tapasztalt hasonlót utazás közben?
Az a legjobb,amikor maga a sofőr cigizik.
Ki tudnám rugdosni az ablakon..
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.17. 22:29
Szerző: szemilan
Szuper! Mai nap dohányoztam a buszon. Na nem aktívan, hanem passzívan, ami ugye károsabb is. (nem dohányzok egyébként)
Leghátsó sorban egy férfi - megjegyzem kissé ittas állapotban - úgy gondolta elszív egy szálat.
Szóltam neki, de hát a válasz szerint be kellett volna kapnom a......
kedves emberek utaznak mostanság a buszokon.....
A buszsofőr meg le se tojta....ráadásul a haverja lehetett, mivel később jókat röhögtek beszélgetés közben.
Más is tapasztalt hasonlót utazás közben?
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.16. 02:51
Szerző: markfelt
három szerintem jó hír:
1) normalizálódó vonatközlekedés budapest-zalaegerszeg között
http://www.hirado.hu/Hirek/2013/12/15/1 ... zegre.aspx
2) kaposvárra új, közvetlen ic
http://www.hirado.hu/Hirek/2013/12/15/1 ... ozott.aspx
3) indulhat az új intercity kocsik gyártása
http://www.hirado.hu/Hirek/2013/12/15/1 ... rtasa.aspx
+) elkezdődött a halberstadti kocsik (pl. balatoniaknak ismerős) felújítása "tengelic" márkanéven. a terv: tök új belső az elővárosi "fecskékhez" hasonlóan, önműködő ajtó, kerekesszék-emelő, klíma, wifi, zártláncú retyó és a maradék néhány tuskófékes kocsi tárcsafékessé alakítása. nyárra lehet, hogy a retkes vonatok helyett normális szerelvények közlekednek majd a tóhoz?
(tomee87, alig várom, hogy beleköss mindenbe!)
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.11. 23:47
Szerző: markfelt
igazából lehet a bkv-t, meg a bkk-t is szidni, de szerintem az ide vezető rossz döntések feljebb születtek. közelegnek a választások, nem lehet csak úgy tesztelgetni és pótlóbuszozgatni, inkább tegyük kockára az utasok életét, úgyse lesz baj... vagy?
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.11. 23:27
Szerző: Snake
adminisztrator írta:ha még csak ennyi baj lenne, az oké lenne, de ahogy olvasom különböző fórumokon, meg a metróért fb. oldalán, volt itt minden az új biztosítóberendezés beüzemelése óta.
szeretnek lefulladni a szerelvények bárhol, szeret lefagyni a bennük lévő informatikai rendszer (restart nem segít, se előre, se hátra, se ajtó nem nyílik, se semmi nincs), szeret leesni egy-két karosszériaelem az alagútba, kinyílni a vezetőfülke ajtaja menet közben, néha baknak ütközik a szerelvény, néha megszűnik a rádiókapcsolat a központtal, vagy épp feltorlódnak egymás után a vonatok és akkor 3 perc helyett 12 perc a követési távolság, a peronokon meg heringparty. olykor az is előfordul, vészfékezés után az alagútba kiengednek párszáz embert két megálló közt, és hasonlók.
mindezt az elmúlt 3 napban.
BKV - Önnek jár!
Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.12.11. 18:14
Szerző: markfelt
ha még csak ennyi baj lenne, az oké lenne, de ahogy olvasom különböző fórumokon, meg a metróért fb. oldalán, volt itt minden az új biztosítóberendezés beüzemelése óta.
szeretnek lefulladni a szerelvények bárhol, szeret lefagyni a bennük lévő informatikai rendszer (restart nem segít, se előre, se hátra, se ajtó nem nyílik, se semmi nincs), szeret leesni egy-két karosszériaelem az alagútba, kinyílni a vezetőfülke ajtaja menet közben, néha baknak ütközik a szerelvény, néha megszűnik a rádiókapcsolat a központtal, vagy épp feltorlódnak egymás után a vonatok és akkor 3 perc helyett 12 perc a követési távolság, a peronokon meg heringparty. olykor az is előfordul, vészfékezés után az alagútba kiengednek párszáz embert két megálló közt, és hasonlók.
mindezt az elmúlt 3 napban.