meglehetősen rafinált "termékelhelyezés", legalábbis mindenképp b2b eredetű manőver a barátok köztben:
laci kis vegyesboltja a csőd szélére került, lófasz se ment be vásárolni, majd jött az ötlet nórától, hogy lépjenek be egy (fiktív) szupermarketlánc franchise rendszerébe és akkor minden hepi lesz. laci és gizi eleinte nehezen akartak belemenni, ellen is álltak egy darabig, ám aztán most kezdik belátni, hogy így fasza, beléptek és már el is kezdett dőlni a lé.
egészen véletlenül az r-time egyik legnagyobb hirdetője a spar, ami egészen véletlenül nagyszabású franchise programot hirdetett, nagyjából onnantól kezdve, hogy ez a szál megjelent a barátok köztben.
(imádom a barátok köztöt)
laci kis vegyesboltja a csőd szélére került, lófasz se ment be vásárolni, majd jött az ötlet nórától, hogy lépjenek be egy (fiktív) szupermarketlánc franchise rendszerébe és akkor minden hepi lesz. laci és gizi eleinte nehezen akartak belemenni, ellen is álltak egy darabig, ám aztán most kezdik belátni, hogy így fasza, beléptek és már el is kezdett dőlni a lé.
egészen véletlenül az r-time egyik legnagyobb hirdetője a spar, ami egészen véletlenül nagyszabású franchise programot hirdetett, nagyjából onnantól kezdve, hogy ez a szál megjelent a barátok köztben.
(imádom a barátok köztöt)