Oldal: 416 / 584

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 22:14
Szerző: ravasz
Ok, Te nyertél. :P

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 22:06
Szerző: IstvánB
ravasz írta:"A Neo FM-en csak változatos zenéket hallhatsz, a nap minden percében!"

Ezt csak én nem értem? Milyen egy változatos zene?
Mondjuk ilyen :P

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.22. 00:34
Szerző: ravasz
"A Neo FM-en csak változatos zenéket hallhatsz, a nap minden percében!"

Ezt csak én nem értem? Milyen egy változatos zene?

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.18. 15:10
Szerző: drkotasz
A hallgatottsági számokon való lovaglás sima presztízsharc, a hallgatónak meg végképp semmi köze hozzá. Számonkérnivalótok azért nincs rajta, mert aki hallgatóként az alapján választja ki, hogy mit hallgat, hogy hanyadik a listán, az szerintem hülye, mint a segg, így a hallgatottsági felmérés voltaképpen csakis a reklámidőt megvásároló ügynökségek számára folytatott marketingkampány.

Az meg, hogy milyen eredmények jönnek ki, gyakorlatilag csak azon múlik, hogy milyen módszerekkel és milyen mintán folyik a felmérés, a Bartók is ki tudja hozni, hogy ő az első, ha a Zeneművészeti Főiskola hallgatóit és oktatóit kérdezik meg.

Arról nem is beszélve, hogy attól még, hogy Y rádiót hallgatják 500 ezren, X rádiót meg csak 450 ezren, X rádiónak lehet az is a taktikája, hogy tökéletesen megelégszik a második helyezéssel, mert nem annyival kisebb a bevétele, mint amennyivel kevesebbet költ a rádió fenntartására, műsorkészítésre, marketingre, satöbbi. Szíve joga eldönteni, ugyanis magántulajdon.

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.18. 14:57
Szerző: Bence
??
Mondok egy példát.
A Coca Colát is mindenki ismeri, de mégis reklámozzák magukat. Vagy pl. a CBA.
Ha egy rádió negyedévenként nem csinál egy nagyobb erejű kommunikációs támadást, akkor az elbukik egy idő után, vagy legalábbis valamelyest visszaszorul.
Nézd meg a Classt. Hosszú hónapokon keresztül hirdették magukat minden frontot.(úgy néz ki bejött)

"Miért kellene orrba-szájba magukat hirdetni? Úgyis mindenki tudja, hogy létezik ez a két rádió...az indulás előtt meg kellő ingyenreklámot kaptak. Ráadásul, ezeket a frekvenciákat mindenki ismeri... egy új frekin induló új rádiónak természetesen kell magát hirdetni, de szerintem ennek a két rádiónak az esetében felesleges nagyon promózni magukat. Max. egy-két reklám, hogy mindenki jól érezze magát, de nem több."

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.18. 14:01
Szerző: Ghee
Dave1988 írta:Meg a Neopédia nevű blokk is egy kicsit kilóg a sorból (pl: nem sokat érdekel, hogy hány éves lenne Nobel, meg hogy hány négyzetkilóméter Budapest). Bár azt tudom, hogy ez az "okoskodás" a Radio Café-n is van. (a Kossuth-on jobban eltudnám képzelni).
Fáj, hogy okosabb lehetsz, ha meghallgatod? ;)
Szerintem nincs velük baj, még akkor sem, ha többször hallod - akkor legalább tudni is fogod. :D

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.18. 12:48
Szerző: Zsolt
Én azt nem értem, hogy nektek miért okoz örömet ill. bosszúságot, hogy melyik rádió a leghallgatottabb? Ez miért jó? Ha jól tudom egyikőtök sem dolgozik ott, vagyis nem fog megnőni a fizetésetek, ha nő a hallgatottság és a reklámbevétel. Szerintem pl. nem az a baj a Neoval és a Classal, hogy mennyien hallgatják, hanem, hogy hallgathatatlan.

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.18. 12:32
Szerző: ravasz
Jesszus, fogom a fejem.
Na legközelebb csak a reggeli kávé helyett jövök fel ide...

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.18. 12:26
Szerző: SzD
Miért kellene orrba-szájba magukat hirdetni? Úgyis mindenki tudja, hogy létezik ez a két rádió...az indulás előtt meg kellő ingyenreklámot kaptak. Ráadásul, ezeket a frekvenciákat mindenki ismeri... egy új frekin induló új rádiónak természetesen kell magát hirdetni, de szerintem ennek a két rádiónak az esetében felesleges nagyon promózni magukat. Max. egy-két reklám, hogy mindenki jól érezze magát, de nem több.

Re: Neo FM

HozzászólásElküldve:2010.06.18. 12:22
Szerző: Bence
Itt mindenki a Neo Fm-be dolgozik, hogy ennyire véditek őket?? :lol: Mellesleg 1-2 Tv reklám az nagyon gyenge.

Hónapokon keresztül nyomni kéne a promót.(city-light,óriásplakátok,tömegközlekedési járművek,internetes reklámok,hirdetés print médiákban stb...)

(A Class is heteken át hirdette magát a Tv-kben(RTL,TV2 stb..)