rsite írta:Félreértettétek jól. Mondjuk nem meglepő, hiszen a cikk a Class FM által megbízott PR cég (Red Lemon) alkalmazottjai tollából íródott.
A felmérés - aminek nem tüntették ugyan fel a kivitelezőjét, de ha jól tudom Ipsos-GfK - valójában az országos eredményt közli, ami nagyon csalóka, hiszen míg a Class, MR2 és a Neo minden megyeszékhelyen többé-kevésbé jön, addig a Juventus és a Rádió1 lefedettsége jóval kisebb.
Még egyszer tehát: ezek NEM a budapesti eredmények, hanem országosak.
A Juventus és a Rádió1 saját vételkörzetükben valószínűleg sokkal jobb eredményt érnek el.
Az érdekes rész az, hogy a Morning Show lenyomta a Bumerángot, de ez is csalóka, mert a felmérés még a Bumeráng indulása előtt kezdődött és a műsor visszatérése után pár nappal ért véget.
Na ezt még megválaszolom, ha már a félrevezetést felhoztad.
Így van ahogy mondod ezek országos adatok.
Természetesen a Juventus nem az (ezért sem szerepelhet jól), bár igyekezett sok sok hazugsággal meggyőzni a piacot az elmúlt időszakban. Gondolok itt néhány hangzatos kamura a preziből pl. "Az ország gazdaságilag legerősebb részének hatékony elérése..." gondolom itt az Ózd, Kazinbarcika, Miskolc-ra gondoltak vagy "Lefedettség Budapesten kívül 6 megyeszékhelyen és a Balaton teljes körzetében..." Tanuljuk újra a Juventus-al a földrajzot, mert Budapesten kívül állítólag Miskolc-on és Békéscsabán szól mint megyeszékhely a többi a legjobb tudomásom szerint nem az!

röhejes.
Most már csak azt nem tudom, hogy szándékosan hazudták végig az elmúlt időszakot vagy tényleg ilyen dilettánsak
Mellesleg a felmérés időszakát rosszul tudod a valóság az, hogy szépen bemérték a Bumerángot is nem volt véletlen az indulás időzítése ráadásul az indulást megelőző 2-3 hétben másról se szólt a rádió csak hogy jönnek emlékezz vissza az 1 millió forintos játékra.
Ez most az első adat ebből nem kell messzemenő következtetéseket levonni ezek a tények és kész várjuk meg mi lesz később. Bár szerintem ez még nem a vége a dolognak.
-és valóban a hallgatók járnak a legjobban...
