
krisz83 írta:http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/Ezzel nem leszel egyedül. A 4-es metró jelenlegi formájában maximum azoknak lesz jó, akik amúgy is Kelenföldre érkeztek vonattal vagy volán járatokkal. Akik BKK járatokat használnak, azok számára plusz átszállást, kényelmetlenséget fog okozni, hiszen nagyon rövid vonal, amit ezen megnyerne időben az utas, azt bőven elveszíti az átszállással, lejutással a metróhoz.
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.
adminisztrator írta:Én egyelőre nem tudom elképzelni hogy fog ez a vezető nélküli üzem kinézni. Egy automata rendszer hogy fogja érzékelni, ha valami baj van (pl. beesik valaki a sínekre)? Ha valaki meg állandóan a peront fogja figyelni, akkor meg mit spórolnak vele. Én eddig úgy láttam az ilyen automata metróvonalak úgy vannak megépítve, hogy a peron és a sínek között van egy fal, amin a metró ajtajaival párhuzamosan hasonló ajtók vannak, amik ha beérkezik a szerelvény kinyílnak, az utascsere után meg becsukódnak. Vagy ennek nem így kellene kinéznie?krisz83 írta:http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/a 4-es metrót vezető nélküli üzemre tervezték, de az első 1-2 évebn még úgy fog menni, mint a 3-as, félautomata módban, vezetővel. azért az, hogy félrevált a rendszer, és _nem tudja lekövetni kellően gyorsan_ a szoftver a váltást, irdatlanul kínos még tesztüzemben is.
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.
LuciFerko írta:miért?pár kommenttel alább leírtam, nyélbe akarják ütni az üzletet az oroszokkal mielőbb...
mimi írta:szerintem nem mernek ügyet csinálni belőle a választásokig. még garanciális amúgy.adminisztrator írta:m2 keréklaposodás: http://www.youtube.com/watch?v=OKiLjQkj5Coés akkor most így fog maradni ez a fos, hogy állandóan esztergálgatják, amíg el nem fogy a kerék, vagy elkezdik végre rendes anyagból gyártani, vagy mi lesz? és hogy lehet ilyen szart tervezni?
adminisztrator írta:m2 keréklaposodás: http://www.youtube.com/watch?v=OKiLjQkj5Coés akkor most így fog maradni ez a fos, hogy állandóan esztergálgatják, amíg el nem fogy a kerék, vagy elkezdik végre rendes anyagból gyártani, vagy mi lesz? és hogy lehet ilyen szart tervezni?