Oldal: 43 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 22:22
Szerző: markfelt
jó, hát azért nem kell ennyire fosni.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 20:49
Szerző: LuciFerko
Még jó, hogy ma csak a Határ útig mentem Népligetből meg vissza. :gülü2:

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 20:28
Szerző: markfelt
a mai árpád hídi füstölés után alig 2 órával pedig mozgásképtelen lett egy másik szerelvény a nyugatinál, ki kellett tolni...

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 19:18
Szerző: mlaszlo
krisz83 írta:http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.
Ezzel nem leszel egyedül. A 4-es metró jelenlegi formájában maximum azoknak lesz jó, akik amúgy is Kelenföldre érkeztek vonattal vagy volán járatokkal. Akik BKK járatokat használnak, azok számára plusz átszállást, kényelmetlenséget fog okozni, hiszen nagyon rövid vonal, amit ezen megnyerne időben az utas, azt bőven elveszíti az átszállással, lejutással a metróhoz.
Nekem az is furcsa, hogy a XI. kerületben számos fontos pontot kihagy, de pl. a II. János Pál Pápa téren megáll, ahol aztán végképp nincs semmi, még a közelben sem.
Ez a vonal úgy lenne használható, ha érintené a Szent Imre kórházat, Kosztolányi Dezső teret, a Kálvin tér után nem a Rákóczi tér felé, hanem a Blaha Lujza tér irányába menne, illetve ha hosszabb lenne a vonal, Budaörstől egészen ki Újpalotáig.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 19:04
Szerző: mlaszlo
adminisztrator írta:
krisz83 írta:http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.
a 4-es metrót vezető nélküli üzemre tervezték, de az első 1-2 évebn még úgy fog menni, mint a 3-as, félautomata módban, vezetővel. azért az, hogy félrevált a rendszer, és _nem tudja lekövetni kellően gyorsan_ a szoftver a váltást, irdatlanul kínos még tesztüzemben is.
Én egyelőre nem tudom elképzelni hogy fog ez a vezető nélküli üzem kinézni. Egy automata rendszer hogy fogja érzékelni, ha valami baj van (pl. beesik valaki a sínekre)? Ha valaki meg állandóan a peront fogja figyelni, akkor meg mit spórolnak vele. Én eddig úgy láttam az ilyen automata metróvonalak úgy vannak megépítve, hogy a peron és a sínek között van egy fal, amin a metró ajtajaival párhuzamosan hasonló ajtók vannak, amik ha beérkezik a szerelvény kinyílnak, az utascsere után meg becsukódnak. Vagy ennek nem így kellene kinéznie?

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 17:29
Szerző: markfelt
LuciFerko írta:miért?
pár kommenttel alább leírtam, nyélbe akarják ütni az üzletet az oroszokkal mielőbb...

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 17:27
Szerző: LuciFerko
miért?

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 15:39
Szerző: markfelt
Kép

senki ne mondja nekem, hogy ez véletlen.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 15:15
Szerző: markfelt
mimi írta:
adminisztrator írta:m2 keréklaposodás: http://www.youtube.com/watch?v=OKiLjQkj5Co
és akkor most így fog maradni ez a fos, hogy állandóan esztergálgatják, amíg el nem fogy a kerék, vagy elkezdik végre rendes anyagból gyártani, vagy mi lesz? és hogy lehet ilyen szart tervezni?
szerintem nem mernek ügyet csinálni belőle a választásokig. még garanciális amúgy.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 14:41
Szerző: mimi
adminisztrator írta:m2 keréklaposodás: http://www.youtube.com/watch?v=OKiLjQkj5Co
és akkor most így fog maradni ez a fos, hogy állandóan esztergálgatják, amíg el nem fogy a kerék, vagy elkezdik végre rendes anyagból gyártani, vagy mi lesz? és hogy lehet ilyen szart tervezni?