m2 keréklaposodás: http://www.youtube.com/watch?v=OKiLjQkj5Co
krisz83 írta:http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/a 4-es metrót vezető nélküli üzemre tervezték, de az első 1-2 évebn még úgy fog menni, mint a 3-as, félautomata módban, vezetővel. azért az, hogy félrevált a rendszer, és _nem tudja lekövetni kellően gyorsan_ a szoftver a váltást, irdatlanul kínos még tesztüzemben is.
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.
hozzátenném amúgy, hogy a 2-es metró vonalán hasonló biztber rendszert szereltek be, úgy volt, hogy egy hétig tesztelik, szerda kivételével hétköznap este, valamint egész hétvégén. nos, az egy hétből azt hiszem már a negyediknél tartanak. ott is tele vannak műszaki bakival.
nyilván azért egy metróüzem nem piskóta, ott a legkisebb hiba is könnyen életeket veszélyeztethet. különösen kínos, hogy kampányidőszak van, így nem lehet mindent elmondani.
---
nem hiszek az összeesküvés elméletekben, de nekem az nagyon gyanús, hogy pont a minap találta be az orosz metrovagonmash a bkv egyik emberét kedvező metrókocsi gyártási/felújítási ajánlattal a széteső 3-asra, pont korábban nem sikerült kiemelni bálna-jelleggel nemzetbiztonsági okokra hivatkozva a metrókocsik beszerzését tender nélkül és pont az esetek óta szinte mindennap van tűz, füstölés, egyéb technikai hiba az m3-ason.. úgy, hogy az oroszok ajánlata előtt havi 1-2x volt. ezen a héten konkrétan még nem volt olyan nap, hogy hiba, leállás nélkül menjen a hármas.