Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.11.22. 14:31
m2 keréklaposodás: http://www.youtube.com/watch?v=OKiLjQkj5Co
krisz83 írta:http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/a 4-es metrót vezető nélküli üzemre tervezték, de az első 1-2 évebn még úgy fog menni, mint a 3-as, félautomata módban, vezetővel. azért az, hogy félrevált a rendszer, és _nem tudja lekövetni kellően gyorsan_ a szoftver a váltást, irdatlanul kínos még tesztüzemben is.
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.
adminisztrator írta:az mondjuk aranyos, hogy ez tegnapig még rezsicsökkentés néven futottValóban, de azt is lehetne kifogásolni, hogy a 10% nem minden esetben 10%, hiszen a 10500.-Ft-os bérlet 10%-a 1050.-Ft lenne, így 9450.-Ft-ra kellene csökkennie a bérlet árának. Tudom, 50.-Ft már nem oszt, nem szoroz, de más szolgáltatók 1-2.-Ft esetén is már büntetést kapnak.
http://www.bkk.hu/2013/11/rezsicsokkentes/
tomee87 írta:szemilan írta:
Elmenne a Humor topikba is.
szemilan írta:
Elmenne a Humor topikba is.
asimov írta:Ilyenek lesznek az új metrólogókfasza, de akkor mindenhol cseréljék át, a legutolsó eldugott menetrend-lapon is.
http://www.origo.hu/itthon/20131119-ily ... logok.html