Oldal: 44 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 14:31
Szerző: markfelt

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 12:34
Szerző: markfelt
krisz83 írta:http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.
a 4-es metrót vezető nélküli üzemre tervezték, de az első 1-2 évebn még úgy fog menni, mint a 3-as, félautomata módban, vezetővel. azért az, hogy félrevált a rendszer, és _nem tudja lekövetni kellően gyorsan_ a szoftver a váltást, irdatlanul kínos még tesztüzemben is.

hozzátenném amúgy, hogy a 2-es metró vonalán hasonló biztber rendszert szereltek be, úgy volt, hogy egy hétig tesztelik, szerda kivételével hétköznap este, valamint egész hétvégén. nos, az egy hétből azt hiszem már a negyediknél tartanak. ott is tele vannak műszaki bakival.

nyilván azért egy metróüzem nem piskóta, ott a legkisebb hiba is könnyen életeket veszélyeztethet. különösen kínos, hogy kampányidőszak van, így nem lehet mindent elmondani.

---

nem hiszek az összeesküvés elméletekben, de nekem az nagyon gyanús, hogy pont a minap találta be az orosz metrovagonmash a bkv egyik emberét kedvező metrókocsi gyártási/felújítási ajánlattal a széteső 3-asra, pont korábban nem sikerült kiemelni bálna-jelleggel nemzetbiztonsági okokra hivatkozva a metrókocsik beszerzését tender nélkül és pont az esetek óta szinte mindennap van tűz, füstölés, egyéb technikai hiba az m3-ason.. úgy, hogy az oroszok ajánlata előtt havi 1-2x volt. ezen a héten konkrétan még nem volt olyan nap, hogy hiba, leállás nélkül menjen a hármas.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.22. 11:06
Szerző: krisz83
http://index.hu/belfold/budapest/2013/1 ... _metronal/
És ezért leszek én plusz egy átszállásra kényszerítve Budaörsről jövet?
Azt hiszem hétköznap is vissza ülök a kocsimba, vállalva a dugó miatti hosszabb bejutási időt.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.20. 17:32
Szerző: mlaszlo
adminisztrator írta:az mondjuk aranyos, hogy ez tegnapig még rezsicsökkentés néven futott
http://www.bkk.hu/2013/11/rezsicsokkentes/
Valóban, de azt is lehetne kifogásolni, hogy a 10% nem minden esetben 10%, hiszen a 10500.-Ft-os bérlet 10%-a 1050.-Ft lenne, így 9450.-Ft-ra kellene csökkennie a bérlet árának. Tudom, 50.-Ft már nem oszt, nem szoroz, de más szolgáltatók 1-2.-Ft esetén is már büntetést kapnak.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.20. 12:52
Szerző: markfelt
az mondjuk aranyos, hogy ez tegnapig még rezsicsökkentés néven futott
http://www.bkk.hu/2013/11/rezsicsokkentes/

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.19. 22:01
Szerző: asimov
Én nem vagyok válogatós vagy finnyás ember, de erre csak ennyit tudtam szólni: azt a k..va!!!! :o :o :o :o
(nehogy aztán kiderüljön. hogy valaki poénkodott...)
tomee87 írta:
szemilan írta:
Elmenne a Humor topikba is.

:troll:

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.19. 21:31
Szerző: tomee87
szemilan írta:
Elmenne a Humor topikba is.

:troll:

Érdekes egy vidék az hallod-e'
Pár hete a szombathelyi, soproni gyorsvonatról raktak fel képet, amin az ülés alatt gomba nőtt ki :D

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.19. 20:36
Szerző: markfelt
asimov írta:Ilyenek lesznek az új metrólogók
http://www.origo.hu/itthon/20131119-ily ... logok.html
fasza, de akkor mindenhol cseréljék át, a legutolsó eldugott menetrend-lapon is.

jelenleg kissé kaotikus az egész.

btw a négyes metróé és a h9-es hévé is felkerülhetett volna.

illetve a budapesten belüli vasútvonalak is kaphattak volna külön "márkát", ha már...

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.19. 20:34
Szerző: szemilan

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.19. 20:29
Szerző: asimov
Ilyenek lesznek az új metrólogók
http://www.origo.hu/itthon/20131119-ily ... logok.html