mlaszlo írta:tavaly még rádiók esetében válságról sem beszéltünk ebben az időszakbangobbi írta:Biztos igazad van, de tavaly hasonló időszakban az R1-nél nem volt azért jellemző a 4-5 perc reklám (és ebben nincsenek ajánlók, csak reklám az egész), a 103,9-en pedig most nem ritka, hogy óra 40-45 körül is van egy 3-4 perces reklámblokk.mlaszlo írta:Úgy tűnik a kisebb rádióknak egyelőre bejött, hogy nincs már a Danubius és a Sláger, igencsak megszaporodtak a reklámok a Rádió1-en, Juventus-on és úgy hallom a Roxy-n is.
relatív...
egyébként is főszezon van

...persze mindemellett igazad is van... mert néhány százalékos eredményt ez is hozott, de nem annyira drasztikusat...
és hol van ilyenkor az óranyitó 55perc zene megszakítás nélkül...

hazudunk éjjel - hazudunk nappal
