RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #123786  Szerző: zsombor
 
tomee87 írta:A miskolciak is olcsóbb bérletárakat szeretnének!

http://www.boon.hu/olcsobb-berletrol-almodnak/2413698

Hát igen, jogos...
Ha Bp.-en irreálisan olcsó a közösségi közlekedés, akkor máshol is legyen olcsóbb, ha nem is irreálisan olcsó.
Budapesten a többi ország nagyvárosaihoz, fővárosaihoz képest drága a közlekedés.
Bécsben pl. egy havi bérlet cirka 13.500 FT-ba kerül. (Ezzel bizonyos járatokon mehetsz városon kívül)
Ugyan itt egy jegy 600 FT, viszont korlátlan átszállási lehetőséget biztosít (egy irányban).
Tehát pl 3 átszállásnál náluk 600 FT az utazás, nálunk 1.050. És akkor dobd össze a buszok ottani, és itteni állapotát.
De menjünk messzebb. Berlinbe mondjuk.
Ott egy jegy 960 FT. Ami ugyan úgy mint Bécsben, korlátlan átszállási lehetőséget biztosít (szintén egy irányban), sőt, ez a típusú jegy (mert van olcsóbb is, csak az kiesebb zónára érvényes) a város határon kívül is jó.
Tehát ha én pl. Káposztásmegyerről szeretnék mondjuk Diósdra menni, az nekem itt nálunk 1.750FT-ba kerül, az Ő tarifa rendszerükkel ez 960FT lenne.
Szóval a Budapesti jegy és bérlet árak abszolút nem tekinthetők olcsónak.
Ráadásul jövőre Debrecenhez képest 3.000, Szegedhez képest 2.670, Miskolchoz képest 2.500 Ft-tal lesz drágább a közlekedés még így is.
Tudom.... itt több busz jár, meg van metrónk is, stb... Csak hozzá lakunk is errefelé kb. 2.5 Millióan az agglomerációval együtt, míg pl. Miskolcon és környékén cirka 190-200.000 ember éldegél.
 #123737  Szerző: djlacee
 
Hát azé nehogymá' pöstön olcsóbb legyen egy vonaljegy mint mondjuk -nálunk-, márpedig januártól olcsóbb lesz...
 #123734  Szerző: markfelt
 
ez a troll megoldás, mert az igazi az lenne, hogy budapesten legyen reális a tömegközlekedés ára.
 #123607  Szerző: markfelt
 
én laktam a 3-as metró fölött és ugyanígy rezgett a lakás hajnaltól késő estig.
 #123603  Szerző: mlaszlo
 
A 4-es metró fölött is rázkódnak a házak

Nem értem, miért nem lép fel az Alstom-mal szemben a BKV/BKK? A kerekeknek az effajta kopása nem egy metrót érint, hanem az összes kocsit, ez már bőven típushibának mondható, amit szerintem a gyártónak haladéktalanul orvosolnia kellene, mivel lakossági panaszokat és épületekben kárt is okoz, nem a futásteljesítménykor esedékes javításoknál kell barkácsolni.
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 219