RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #123600  Szerző: mlaszlo
 
adminisztrator írta:http://mno.hu/belfold/rejtelyes-problem ... an-1195139
ha a kettes metrón ekkora bakik vannak, akkor tényleg erőltetni akarják a négyesen majd a vezető nélküli robotpilóta üzemmódot?
Az is érdekes lesz, hogy az új Alstom-ok miatt rengeteg a panasz a metróvonal felett élőktől, amit a BKV-BKK is elismer, hogy a kerékhiba miatt van. Gondolom ugyanez a 4-es metrónál is meglesz.
 #123576  Szerző: djlacee
 
Talentek nincsenek karbantartva ezert tizbol kb 3 jar, ahogy a samu se megbizhato (allitolag).
 #123575  Szerző: markfelt
 
valakinek van ésszerű magyarázata arra, hogy hogy lehet az, hogy korszerű talent és bvmot motorvonatok közlekednek szinte órás követéssel az oroszlány és tatabánya közti mindössze 15 km-es szakaszon oda-vissza és nem tovább?

miért nem jó a bzmot (ok, villamosítva van, és)? vagy bhv inga? miért nem forgalmasabb vonalakon mennek ezek a szerelvények?

http://youtu.be/SEAjS4od6j8
http://youtu.be/_fCRqOiWk2s

csak egy ötlet, de például járhatna a talent székesfehérvár-keszthely közt személyvonatként (nyáron budapest-keszthely akár), a bd pedig budapest-keszthely közt intercityként (keleti-kelenföld-szfvár-siófok-fonyód-keszthely megállásokkal egész évben). sőt, ez már scifi, de ha sikerülne a keszthely-ukk vonalon villamosítani, a talent akár bp keleti - bp kelenföld - fehérvár - siófok - fonyód - keszthely - tapolca - szombathely - sopron - bécs expresszként is járhatna.
 #123450  Szerző: mlaszlo
 
adminisztrator írta: de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
Ha olyan szinten lenne a tömegközlekedés, hogy valódi alternatívát jelenthet az autósok számára, akkor azt mondom igazad van, de amíg ez nincs így, addig az egyensúlyra kellene törekedni és nem mindig csak és kizárólag a tömegközlekedésnek kedvezni. A körúti lámpaprogram például nem tudom kinek jó. A villamos nem lett tőle gyorsabb, nincs normális utascsere, mert csúcsidőben még leszállni is alig lehet, a zöld jelzés miatt ugyanis már zárja a vezető az ajtót. Autósok számára sem jó.
Továbbá azt is figyelni kellene, hogy egy araszoló, minden lámpánál várakozni kényszerülő kocsisor az ott élők számára valószínűleg sokkal megterhelőbb, mint egy folyamatosan haladó forgalom.
 #123448  Szerző: markfelt
 
Snake írta:
adminisztrator írta:
Snake írta:Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing:
de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
Előnyben???? A BKV 1000x előnyben van. Gondolod már végig...
akkor ezt most olvasd el megint!!!!!!!!
 #123447  Szerző: Snake
 
adminisztrator írta:
Snake írta:Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing:
de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
Előnyben???? A BKV 1000x előnyben van. Gondolod már végig...
 #123435  Szerző: markfelt
 
Snake írta:Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing:
de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
 #123434  Szerző: Snake
 
Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing:
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 219