adminisztrator írta:
de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
Ha olyan szinten lenne a tömegközlekedés, hogy valódi alternatívát jelenthet az autósok számára, akkor azt mondom igazad van, de amíg ez nincs így, addig az egyensúlyra kellene törekedni és nem mindig csak és kizárólag a tömegközlekedésnek kedvezni. A körúti lámpaprogram például nem tudom kinek jó. A villamos nem lett tőle gyorsabb, nincs normális utascsere, mert csúcsidőben még leszállni is alig lehet, a zöld jelzés miatt ugyanis már zárja a vezető az ajtót. Autósok számára sem jó.
Továbbá azt is figyelni kellene, hogy egy araszoló, minden lámpánál várakozni kényszerülő kocsisor az ott élők számára valószínűleg sokkal megterhelőbb, mint egy folyamatosan haladó forgalom.