Oldal: 46 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.14. 17:17
Szerző: mlaszlo
Rezsicsökkentés itt is:
http://www.bkk.hu/2013/11/10-szazalek-k ... sokkentes/

Elnézést az OFF-olásért, de a politika már ide is befészkelődött.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.14. 17:16
Szerző: mlaszlo
adminisztrator írta:http://mno.hu/belfold/rejtelyes-problem ... an-1195139
ha a kettes metrón ekkora bakik vannak, akkor tényleg erőltetni akarják a négyesen majd a vezető nélküli robotpilóta üzemmódot?
Az is érdekes lesz, hogy az új Alstom-ok miatt rengeteg a panasz a metróvonal felett élőktől, amit a BKV-BKK is elismer, hogy a kerékhiba miatt van. Gondolom ugyanez a 4-es metrónál is meglesz.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.13. 23:05
Szerző: markfelt
http://mno.hu/belfold/rejtelyes-problem ... an-1195139
ha a kettes metrón ekkora bakik vannak, akkor tényleg erőltetni akarják a négyesen majd a vezető nélküli robotpilóta üzemmódot?

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.13. 09:20
Szerző: djlacee
Talentek nincsenek karbantartva ezert tizbol kb 3 jar, ahogy a samu se megbizhato (allitolag).

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.13. 08:39
Szerző: markfelt
valakinek van ésszerű magyarázata arra, hogy hogy lehet az, hogy korszerű talent és bvmot motorvonatok közlekednek szinte órás követéssel az oroszlány és tatabánya közti mindössze 15 km-es szakaszon oda-vissza és nem tovább?

miért nem jó a bzmot (ok, villamosítva van, és)? vagy bhv inga? miért nem forgalmasabb vonalakon mennek ezek a szerelvények?

http://youtu.be/SEAjS4od6j8
http://youtu.be/_fCRqOiWk2s

csak egy ötlet, de például járhatna a talent székesfehérvár-keszthely közt személyvonatként (nyáron budapest-keszthely akár), a bd pedig budapest-keszthely közt intercityként (keleti-kelenföld-szfvár-siófok-fonyód-keszthely megállásokkal egész évben). sőt, ez már scifi, de ha sikerülne a keszthely-ukk vonalon villamosítani, a talent akár bp keleti - bp kelenföld - fehérvár - siófok - fonyód - keszthely - tapolca - szombathely - sopron - bécs expresszként is járhatna.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.09. 18:47
Szerző: mlaszlo
adminisztrator írta: de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
Ha olyan szinten lenne a tömegközlekedés, hogy valódi alternatívát jelenthet az autósok számára, akkor azt mondom igazad van, de amíg ez nincs így, addig az egyensúlyra kellene törekedni és nem mindig csak és kizárólag a tömegközlekedésnek kedvezni. A körúti lámpaprogram például nem tudom kinek jó. A villamos nem lett tőle gyorsabb, nincs normális utascsere, mert csúcsidőben még leszállni is alig lehet, a zöld jelzés miatt ugyanis már zárja a vezető az ajtót. Autósok számára sem jó.
Továbbá azt is figyelni kellene, hogy egy araszoló, minden lámpánál várakozni kényszerülő kocsisor az ott élők számára valószínűleg sokkal megterhelőbb, mint egy folyamatosan haladó forgalom.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.09. 17:54
Szerző: markfelt
Snake írta:
adminisztrator írta:
Snake írta:Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing:
de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
Előnyben???? A BKV 1000x előnyben van. Gondolod már végig...
akkor ezt most olvasd el megint!!!!!!!!

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.09. 17:38
Szerző: Snake
adminisztrator írta:
Snake írta:Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing:
de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.
Előnyben???? A BKV 1000x előnyben van. Gondolod már végig...

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.08. 19:55
Szerző: markfelt
Snake írta:Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing:
de miért kéne az autóközlekedést a tömegközlekedéssel szemben előnyben részesíteni? szerintem most optimális szinten van.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.11.08. 19:52
Szerző: Snake
Szégyen a város, halál a közlekedés, holvannak már a zöldhullámok.... Budapest jobban teljesít :wailing: