Re: Chellomedia csatorn
HozzászólásElküldve:2008.09.26. 13:15
deko -sat meg filmmúzeumosat a mai metropolban láttam, féloldalas hirdetésként
Chester írta:Elkezdtem szedni a videókat, csak a rapid nagyon sz.r lett mostanába. ha legközelebb tesztek fel vmit pls ide tegyétek:Köszönöm a címet, emlékeztem, hogy van valami magyar nyelvű feltöltő oldal, de nem ugrott be a címe, ez az első videó, amit készítettem és csak a rapidshare jutott eszembe. Legközelebb már a data.hu-ra fogom feltölteni.
http://data.hu/
Magyar, általába max sebességgel lehet tölteni mindent, és nincs várakozás 2 letöltés közt.
mlaszlo írta:Nyilván van benne üzleti dolog is. De nem extra csatornákról van szó, mint pl. a kis Discovery-k amiket szinte mindenhol extra díjért digitális csomagokban adnak. Tehát nálunk már csak ezért is elvárható a reklámmentesség. Ha jól tudom a NatGeo Wildon sincs reklám.
Biztos van ebben is valami, de az elsődleges szempont szerintem a reklámidő értékesítés, mert míg a kis Discovery-ken egy ilyen megszakítás kb. 1 perc (ami bőven elég), addig a Discovery-n akár 4-5 perc, aminek nagy része reklám.
jeek írta: Ezt még a régi fórumban is leírtam, hogy ennek nem feltétlen üzleti, hanem pszhiológiai célja van. Ugyanis a jól elkészített dokumentumfilmek általában 10-15perces részekre, blokkokra vannak bontva, mégpedig azért mert az ember bizonyítottan 10-15percnél tovább nem tud hatékonyan figyelni. A teljesen reklámmentes csatornákon (pl. The History Channel, Discovery World, Discovery Science-nél) is van ilyen megszakítás csak ott nem reklámokkal, hanem 1-1 ajánlóval szakítják meg 10-15 percenként az adott dokumentumfilmet. Az ismeretterjesztő DVD-ken és Videokazettákon is vannak ilyen semleges megszakítások, pl. 10-15mp feketeséget iktatnak be vagy épp semleges képeket mutatnak fél percig zenével alatta. Dokumentumfilmek esetén igen is szükséges a blokkokra osztottság, közte rövid töltelékkel. Filmeknél megint más a helyzet, mivel ott ugye nem szükséges annyira figyelni, mint egy dokumentumfilmnél ami ugye elsődlegesen oktató, felvilágosító szerepet tölt be, nem pedig szórakoztatót.Biztos van ebben is valami, de az elsődleges szempont szerintem a reklámidő értékesítés, mert míg a kis Discovery-ken egy ilyen megszakítás kb. 1 perc (ami bőven elég), addig a Discovery-n akár 4-5 perc, aminek nagy része reklám.
mlaszlo írta:Ezt még a régi fórumban is leírtam, hogy ennek nem feltétlen üzleti, hanem pszhiológiai célja van. Ugyanis a jól elkészített dokumentumfilmek általában 10-15perces részekre, blokkokra vannak bontva, mégpedig azért mert az ember bizonyítottan 10-15percnél tovább nem tud hatékonyan figyelni. A teljesen reklámmentes csatornákon (pl. The History Channel, Discovery World, Discovery Science-nél) is van ilyen megszakítás csak ott nem reklámokkal, hanem 1-1 ajánlóval szakítják meg 10-15 percenként az adott dokumentumfilmet. Az ismeretterjesztő DVD-ken és Videokazettákon is vannak ilyen semleges megszakítások, pl. 10-15mp feketeséget iktatnak be vagy épp semleges képeket mutatnak fél percig zenével alatta. Dokumentumfilmek esetén igen is szükséges a blokkokra osztottság, közte rövid töltelékkel. Filmeknél megint más a helyzet, mivel ott ugye nem szükséges annyira figyelni, mint egy dokumentumfilmnél ami ugye elsődlegesen oktató, felvilágosító szerepet tölt be, nem pedig szórakoztatót.
Két műsor között szerintem még mindig kibírhatóbb a cseh reklám, mint a Discovery és a Nat Geo esetében a 10 percenkénti reklám és ajánló.