Oldal: 521 / 541

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.11. 12:04
Szerző: zvartoshu
LOOOOOOK at this picture :twisted:

Kép


BEST DX amplifier with low noise ...

to wiew correct click and save as in your computer

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.05. 20:39
Szerző: zvartoshu
EURO dx-ers areea .. start

first dx-er : mahiasavolta from germany announce for me via PM - salute all dx-ers 50mhz - 87.5-108.0mhz :twisted:

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.05. 10:02
Szerző: zvartoshu
not buy -- filter is disabled from IF filters on auto radios .. my many is to opern radio autos defects :D
wiev zone tools and laboratory http://forum.softpedia.com/index.php?sh ... &start=198 :twisted:

invitation allowed ??

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=404174

romanian DX-ERS invite internationa DX-ERS in area DX INFO :Happy
This area - infromation - logs - tutorial .. Speech in this area ENGLISH / BULGARIAN / FRENCH / ITALIAN

this message is not a spam is form may area . i am a moderator and invite 1 dx-ers maxim to write logs in this area ..

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.05. 01:01
Szerző: LuciFerko
zvartoshu : Where can you buy IF filters???

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.05. 01:00
Szerző: LuciFerko
http://ing-sat.what.hu/files/book.zip
pár hasznos antennarajz.

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.04. 21:47
Szerző: zvartoshu
Kép


ordinea filtrelor de DX
10.7 A - 230+5khz
10.7 S - 180+7khz punct dreapta sus , 10.7S ' - 230khz - 8khz maxim punct stanga sus
10.7 J - dublu punct - 150khz - 6khz diferenta de caldura poate adauga +2khz
10.7JA - 150khz +4khz , diferenta de caldura tine spre 149khz
SKN4N - SK10.7N4M - 150khz - 18khz diferenta de caldura [ canicula ] 128-134khz [ daca aparatul de radio nu receptioneaza sau fuge ± 50khz [ overload ]
SKN5N - SKN5H - SKN5K - SK10.7N5N - 110khz - 8khz diferenta de caldura poate atinge la unele si cote alarmante -12khz sau cu defecte +7khz [ acesta daca este pus si frecventa are tendinta +50khz peste F base = OVERLOAD

73's

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.02. 20:38
Szerző: csabyke
centerweb írta:Én eddig azt hittem, hogy ez valamilyen német/osztrák "figyelemfelkeltő" szabvány, mert elég sok rádió, közszolgálatiak (pl. ORF, SWR) meg kereskedelmiek (pl. Antenne Bayern) is használják még ezt a jelzést. De akkor rosszul hittem :) .
Bizony-bizony - használják ám...
Én még kb. 1-1,5 éve voltam úgy ORF vételkorzetben, hogy a gépjárműben ARI-s rádió volt (csak VF volt a gombra írva) és működött... Végülis, szerintem ha meg van csinálva, nem hinném, hogy akkora költségeket jelent üzemeltetni - s lehetnek még szép számmal ARI-s rádióvevők forgalomba... Kár bántani...

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.02. 10:22
Szerző: centerweb
Én eddig azt hittem, hogy ez valamilyen német/osztrák "figyelemfelkeltő" szabvány, mert elég sok rádió, közszolgálatiak (pl. ORF, SWR) meg kereskedelmiek (pl. Antenne Bayern) is használják még ezt a jelzést. De akkor rosszul hittem :) .

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.02. 00:07
Szerző: Pasa
Igen, de az ARI már nem hiszem, hogy kellene. Csodálkozom is, hogy az ORF még használja... :shock:

Re: FM-DX

HozzászólásElküldve:2009.02.02. 00:04
Szerző: Zsolt
Pasa írta:A TA-t nem hanggal aktiválják, hanem az RDS adatfolyamban van a jel, ami nem hallható. A németek, ha még tényleg adják az ARI-t, az csak hagyományőrzés lehet, mert értelme nem sok van.
Azt tudom, úgy értem, hogy a stúdió jelét "figyeli" az RDS kóder és erre a jelzésre kapcsolja be TA-t és sugározza ki az éterbe. A Magyar Rádió-n is volt egy "pittyenés" a közlekedési hírek előtt, még a "megújulásuk előtt". Gondolom ma már az adásvezérlő képes erre.