Oldal: 55 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.09.13. 06:36
Szerző: mimi
LuciFerko írta:
asr27 írta:http://mifolyikitt.hu/post/Lezavartak-a ... ves-bacsit
Tele van vele a Facebook is. Lehozta ezt a hírt valami megbízható forrás is?
egy hete: http://hvg.hu/itthon/20130905_Elso_ajto ... ott_egy_id

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.09.12. 23:12
Szerző: LuciFerko
asr27 írta:http://mifolyikitt.hu/post/Lezavartak-a ... ves-bacsit
Tele van vele a Facebook is. Lehozta ezt a hírt valami megbízható forrás is?

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.09.12. 15:30
Szerző: asr27

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.09.05. 18:28
Szerző: LuciFerko
mlaszlo írta:Megállapodás az agglomerációs járatok jövőjéről

A megállapodás eredményeként a jelentős fővárosi utasforgalmat bonyolító, Budapest buszhálózatába szervesen illeszkedő járatok működtetését a jövőben is a Fővárosi Önkormányzat rendeli meg közlekedésszervezőjén keresztül, a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal és a Volánbusszal együttműködésben.

A járatok a budapesti tarifarendszer és a BKK menetrendi rendszere integráns részét képezik a továbbiakban is, azokon így elérhetőek lesznek a FUTÁR és az új elektronikus jegyrendszer szolgáltatásai. Az agglomerációs vonalakon a jövő év első felében új autóbuszok jelennek meg.


Ezt most úgy kell érteni, hogy marad minden, csak BKV/VT Transman helyett a Volánbusz buszai fognak közlekedni, de ugyanúgy BKK jeggyel és bérlettel lehet igénybe venni?
Fehérváron nyár eleje óta így van.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.09.05. 13:48
Szerző: mlaszlo
Megállapodás az agglomerációs járatok jövőjéről

A megállapodás eredményeként a jelentős fővárosi utasforgalmat bonyolító, Budapest buszhálózatába szervesen illeszkedő járatok működtetését a jövőben is a Fővárosi Önkormányzat rendeli meg közlekedésszervezőjén keresztül, a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal és a Volánbusszal együttműködésben.

A járatok a budapesti tarifarendszer és a BKK menetrendi rendszere integráns részét képezik a továbbiakban is, azokon így elérhetőek lesznek a FUTÁR és az új elektronikus jegyrendszer szolgáltatásai. Az agglomerációs vonalakon a jövő év első felében új autóbuszok jelennek meg.


Ezt most úgy kell érteni, hogy marad minden, csak BKV/VT Transman helyett a Volánbusz buszai fognak közlekedni, de ugyanúgy BKK jeggyel és bérlettel lehet igénybe venni?

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.08.27. 12:34
Szerző: zsombor
http://www.origo.hu/auto/20130827-dupla ... s-ara.html
Szerintem ezek után nem sokan fognak taxizni.
Nemrég végigkérdeztem az ismerőseimet, haverokat, barátokat (kb. 40-50 főt), hogy ezek után ki mennyit fog taxizni.
Hát elkeserítő eredmény született, legalábbis taxis szemmel nézve. :)

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.08.11. 08:44
Szerző: markfelt
taxiznom kellett volna, vidék.

- halló
- üdvözlöm, xy szabolcs vagyok, kérnék egy kocsit az xy utca 40-hez
- HÁLLÓÚ!!!
- (ugyanezt elmondom, érthetőbben)
- kivá bászéllek?
- xy taxi? jó számot hívtam?
- én a laci vagyok és MONTAMMÁR, hogy nem taxizok
többet, viszonhallásra

hát jó.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.08.09. 18:34
Szerző: asimov
A sárga szín praktikus választás, mert:
- a világ legtöbb országában ilyen színűek a taxik, tehát a messzeföldről érkező turista is tudni fogja azt, hogy mi az ábra
- nagyon jó a láthatósága és ritka autószín, tehát messziről fel is lehet majd ismerni egy taxit.
adminisztrator írta:http://www.bkk.hu/2013/08/uj-arculatot- ... zze-a-bkk/
szerintem ez szép

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.08.09. 17:52
Szerző: markfelt

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.08.05. 16:45
Szerző: mlaszlo
Nekem úgy tűnik igencsak összecsapta a Mercedes ezeket az új buszokat. Tudom, hogy a fővárosi utak igen rossz állapotúak, de talán azért 3 hónapos kocsikon még nem kellene lepotyogni belül a tetőről a díszléceknek. A második ajtónál is rendesen zörög valami. Az is furcsa, hogy milyen koszos lett sok buszon a belső burkolat, főleg felül. Mintha a klíma port hozna be, pedig azt ha jól tudom nem lenne szabad, ráadásul egy új buszon. Helyenként fekete kosz, mintha már évek óta közlekedne, pedig ilyen még a régi Volvo-kon sincs.
Egy pozitívum bennük a klíma hatásfoka, de ezt leszámítva elrendezésben szerintem a Volvo-k városi közlekedésre megfelelőbbek, a több állóhely miatt.