Oldal: 57 / 260

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 21:16
Szerző: Jozsfm964
Pasa írta:Voltam Dunakeszin. Hát bizony a belvárosban már nagyon üti a Fun a 104,0-ról. Sőt, összehasonlítva helyenként a szlovák az erősebb, így nem is igen élvezhető kocsiban a Juventus. Mindez Budapesttől 5 km-re!
Kevés neki az a 820W. Nem tudom mért nem adhat úgy mint az R1, Az R1 idejében nem volt ez így

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 21:11
Szerző: Glenn
Voltam Dunakeszin. Hát bizony a belvárosban már nagyon üti a Fun a 104,0-ról. Sőt, összehasonlítva helyenként a szlovák az erősebb, így nem is igen élvezhető kocsiban a Juventus. Mindez Budapesttől 5 km-re!

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 12:43
Szerző: tom1208
LuciFerko írta:Amúgy meg a Citadelláról is kéne nyomni, szinkronban :)
:yes:

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 12:33
Szerző: Redfox81
A Facebook oldalon mindenkinek azt ajánlják, hogy ha nem tudják fogni a 103.9-en őket, hallgassák az online adást pc-n, vagy akár a mobil alkalmazások segítségével. Lehet arról tudni valamit, hogy mennyivel változott az online hallgatottság a költözés óta? A Nokia app-ot próbálta valaki? Nekem sajnos nem működik :( .

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 11:45
Szerző: markfelt
ceve írta:
LuciFerko írta:Na az M7esen kb a 35. km-ig jön, utána szétcsapja a Kék Duna. És még különös, hogy Érdnél átmenetileg eléggé legyengül.
Hasonlót tapasztaltam tegnap vonatból.
Vonatban még mobil térerő sincs és a legerősebb rádiók is alig szólnak, ez nem mérvadó.

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 11:29
Szerző: LuciFerko
Amúgy meg a Citadelláról is kéne nyomni, szinkronban :)

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 11:25
Szerző: LuciFerko
Budapesten belül hallgatva nekem nem tűnt gyengének, legalábbis a Népliget felé.

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 11:20
Szerző: ceve
del

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 11:05
Szerző: mlaszlo
ceve írta: Viszont ha csak a budapesti méréseken indulnak, és egy helyi frekvenciával miért tennének másképp, a vidéki lakhelyű hallgatók nem fognak megjelenni a statisztikában, így a hirdetők felé a valósnál kisebb hallgatottságot fognak tudni prezentálni.

Eközben a közigazgatási határon belül a beszámolók szerint lényegében csak a XXII. kerületben javult a vétel, míg a II., III. és XI. kerületek egyes részein érezhetően gyengült, esetleg teljesen el is tűnt a freki.
De a budapesti hallgatókhoz hozzátartoznak azok is, akik hétköznap, munka céljából érkeznek az agglomerációból a fővárosba. Na most ha úgy alakítanák ki a lefedettséget, hogy a város határon kívül alig szólna, akkor ezektől a hallgatóktól elesnének, mert akkor átállnak olyan rádióra, amit végig az úton, otthon és munkahelyen is jó minőségben tudnak hallgatni. Már pedig hirdetői szempontból az agglomeráció is fontos, hiszen a pénzük egy részét ők is a fővárosban költik el.

Re: Juventus Rádió

HozzászólásElküldve:2012.02.04. 10:33
Szerző: ceve
mlaszlo írta:A Citadella a városon belül jobb vételt biztosítana, de elvesztenék az agglomerációs hallgatókat az M1-es, Biatorbágy, Budakeszi térségéből, mivel ott szinte egyáltalán nem szólna, illetve az onnan fővárosba érkező hallgatókat is, mert reggel befelé nem fogják azt nézni, mikor válthatnak át a Juventus-ra, hanem átállnak olyanra, ami egész úton jól jön, pl. Neo FM, ami zeneileg szinte teljesen megegyezik a Juventus-al.
Annyiból logikus a Széchenyi-hegy, hogy a jóval kisebb vidéki választék miatt azonos lakosságszámot lefedve nagyobb tényleges hallgatottságot lehet elérni.

Viszont ha csak a budapesti méréseken indulnak, és egy helyi frekvenciával miért tennének másképp, a vidéki lakhelyű hallgatók nem fognak megjelenni a statisztikában, így a hirdetők felé a valósnál kisebb hallgatottságot fognak tudni prezentálni.

Eközben a közigazgatási határon belül a beszámolók szerint lényegében csak a XXII. kerületben javult a vétel, míg a II., III. és XI. kerületek egyes részein érezhetően gyengült, esetleg teljesen el is tűnt a freki.