Oldal: 60 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.16. 12:28
Szerző: mlaszlo
jeek írta: A nagy híres, tökéletes, zsírkirály vasút is. Sőt még cserben is hagyja az utasokat.
Okoskodás helyett meg javaslom a Volán Személyszállítási Üzletszabályzat "utaslemaradás" áttanulmányozását. Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek... A vasútét is át lehet nyugodtan. Jah, hogy abban ilyen fogalom nincs...
Távolságiban lehet nincs utaslemaradás, de helyköziben nálunk sokszor megesett, hogy csuklós helyett szóló buszt küldtek. A lemaradt utasok meg várhattak a következő buszra 15-20 percet, ha arra egyáltalán fel lehetett férni. Hétvégén 40 perces követésnél rendszeresen kimaradt járat. Amikor meg panaszt írtunk a válasz, hogy megkérdezték a vezetőt, aki azt mondta mindenki felfért, nem volt esemény, illetve rendben leközlekedett a járat.
Bedobták ide a háromtengelyes német használt Neoplan buszokat, klíma és nyitható ablak nélkül nyári 30-35 fokban. Miután rosszullétek voltak, szereltek bele klímát, ami persze az esetek többségében rossz volt.
Persze ma már nincs ilyen gond, ezalatt az egy év alatt, amíg ezt csinálták, illetve duplájára emelték a jegyárakat, legalább az utasok fele elpártolt a volánbusztól. A dolgozók nem tudtak számítani a volánra, mert teljesen kiszámíthatatlan volt. Ma már szinte csak a diákok használják.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.16. 11:10
Szerző: mimi
jeek írta:Okoskodás helyett meg javaslom a Volán Személyszállítási Üzletszabályzat "utaslemaradás" áttanulmányozását. Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek... A vasútét is át lehet nyugodtan. Jah, hogy abban ilyen fogalom nincs...
még egyszer mondom, okoska, mesélj, hogyan vinné el a fasza volán mondjuk a szeged-budapest napi forgalmat.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.16. 10:44
Szerző: djlacee
jeek írta:Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek...
tényleg ismeretlenek

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.16. 08:18
Szerző: tomee87
mimi írta:
jeek írta:A nagy híres, tökéletes, zsirkirály vasút nem tud kiszolgálni teljesen, mert leb*sz a város egy pontján és cső? Hát igen... :D
tudod, van a vasútnak egy olyan tulajdonsága, hogy nehezebben kanyarodik a busznál, viszont a nagy híres, tökéletes, zsírkirály volán meg nézne nagyokat, ha odamenne nyolcszáz ember, hogy akkor most szeretne egyszerre elutazni
A nagy híres, tökéletes, zsírkirály vasút is. Sőt még cserben is hagyja az utasokat.
Okoskodás helyett meg javaslom a Volán Személyszállítási Üzletszabályzat "utaslemaradás" áttanulmányozását. Másodrész, harmadrész, negyedrész fogalmak ezekszerint ismeretlenek... A vasútét is át lehet nyugodtan. Jah, hogy abban ilyen fogalom nincs...

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.16. 07:49
Szerző: mimi
jeek írta:A nagy híres, tökéletes, zsirkirály vasút nem tud kiszolgálni teljesen, mert leb*sz a város egy pontján és cső? Hát igen... :D
tudod, van a vasútnak egy olyan tulajdonsága, hogy nehezebben kanyarodik a busznál, viszont a nagy híres, tökéletes, zsírkirály volán meg nézne nagyokat, ha odamenne nyolcszáz ember, hogy akkor most szeretne egyszerre elutazni

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.16. 06:35
Szerző: tomee87
djlacee írta:
adminisztrator írta:
djlacee írta:Ha már így rátértünk a kerékpár témára, elmondanám, ma kerékpározásra volt lehetőségem Győrben, és egy biztos, ha odáig süllyesztik a mi városunk nemlétező kerékpáros infrastruktúráját is, elköltözöm innen. Egyszerűen borzasztó, elsőbbséget adok egy parkolónak, 2-2 percig állok piros lámpánál kereszteződésben, az út kétoldalán egyirányú kerékpárutak, "leállósávval" (tehát osztott bringagyalogok), járdáról le-fel ugrálás, egyszerűen ennél nincs lejjebb.
járj vonattal
városon belül?
A nagy híres, tökéletes, zsirkirály vasút nem tud kiszolgálni teljesen, mert leb*sz a város egy pontján és cső? Hát igen... :D
Ha meg bezárnak valami legutolsó mellékvasútvonalat amin utaznak napi 20-an, átlag 30km/h-val, akkor meg sírjunk, ríjunk, koszorozzunk, gyújtsunk mécsest, rendeljünk különvonatot, írjuk meg mimden újságba... Utána meg költözzünk el innen. Istenem

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.15. 20:41
Szerző: Csongii
Sokszor hallottam már amúgy, hogy Mo-n állítólag mi vagyunk az egyik legnagyobb kerékpáros város (Mohács). Itt rengetegen bringáznak. Én is nap mint nap azzal jövök megyek a munkába is pl. Tény hogy itt más lehetőség nagyon nincs, gyalog vagy autó. Helyijárat az kb a 0 felé közelít.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.15. 19:50
Szerző: frekivadasz

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.15. 19:49
Szerző: markfelt
djlacee írta:
adminisztrator írta:
djlacee írta:Ha már így rátértünk a kerékpár témára, elmondanám, ma kerékpározásra volt lehetőségem Győrben, és egy biztos, ha odáig süllyesztik a mi városunk nemlétező kerékpáros infrastruktúráját is, elköltözöm innen. Egyszerűen borzasztó, elsőbbséget adok egy parkolónak, 2-2 percig állok piros lámpánál kereszteződésben, az út kétoldalán egyirányú kerékpárutak, "leállósávval" (tehát osztott bringagyalogok), járdáról le-fel ugrálás, egyszerűen ennél nincs lejjebb.
járj vonattal
városon belül?
igen

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.15. 19:48
Szerző: djlacee
adminisztrator írta:
djlacee írta:Ha már így rátértünk a kerékpár témára, elmondanám, ma kerékpározásra volt lehetőségem Győrben, és egy biztos, ha odáig süllyesztik a mi városunk nemlétező kerékpáros infrastruktúráját is, elköltözöm innen. Egyszerűen borzasztó, elsőbbséget adok egy parkolónak, 2-2 percig állok piros lámpánál kereszteződésben, az út kétoldalán egyirányú kerékpárutak, "leállósávval" (tehát osztott bringagyalogok), járdáról le-fel ugrálás, egyszerűen ennél nincs lejjebb.
járj vonattal
városon belül?