Oldal: 63 / 219

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.07.07. 15:06
Szerző: donder
A 22/222/22A-s buszok milyen rendszerességgel járnak? (az előbb fél óráig álltam a megállóban...)

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.30. 08:52
Szerző: tomee87
Tegnap délután megint alkotott a GYSEV utastájékoztatásból.
Győr-Sopron között baleset, vonatforgalom szabályozás miatti ÓRÁS késések.
Infó = 0 A honlapjukon még csak egy szónyi utalás sem volt arra, hogy "bmeg ez történt, bocsi ne számíts ránk pár óráig Győr-Sopron" között... Több utas állítása szerint a telefont hiába hívták fel sem vették, csak kicsörrgött...

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.28. 15:48
Szerző: asimov
Ha jól sejtem, ebből sokszor keletkezik majd az anyai felmenők emlegetése... :)

"Egész hétvégén áll a 2-es metró"
"Szombaton és vasárnap is buszok szállítják az utasokat egy biztosítóberendezés cseréje miatt."
http://www.origo.hu/itthon/20130628-ege ... metro.html

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.26. 13:10
Szerző: krisz83
http://www.bkk.hu/2013/06/juliustol-for ... 0-uj-busz/

Végre! El sem hiszem, hogy Budaörs kap új buszokat. Ennek örülök. Végre valami pozitív változás.

Hurrá!!! Ez a 300. hozzászólásom! :-)

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.25. 12:00
Szerző: djlacee

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.25. 09:41
Szerző: krisz83
adminisztrator írta:http://iho.hu/hir/ekozben-oroszorszagban-130621

uazz.
Fő a biztonság. :D

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.25. 02:09
Szerző: markfelt

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.22. 19:50
Szerző: tomee87
mlaszlo írta:
Azért ez nem csak a GYSEV sara, a tarifaközösséghez két fél kell és úgy tűnik a MÁV-nak sem nagyon érdeke ennek a létrehozása.
Elmondanám Neked, hogy a MÁV ezt már többször kezdeményezte, régóta. Sajnos erre a GYSEV nem vevő.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.22. 19:49
Szerző: tomee87
PooLee írta:Csak egy MÁV-os/volt MÁV-os/MÁV-os családtag mondhat ilyet, hogy a GYSEV miatt drágább. A GYSEV szemszögéből meg a MÁV miatt. A probléma valós, de teljesen más, mint amit leírsz. A GYSEV-nek is van egyébként sok hibája (mondhatni természetesen), de azért azt kijelenthetjük: nem véletlen lett belőle úgynevezett bezzegvasút. Tény, hogy többek között gondolkodásban, tenni akarásban 50 évvel előbb járnak, mint az általad pártfogolt kakikupac. Persze lehet dobálózni mindenféle marketing-jellegű szöveggel... pl. az ÖBB vonatainak 90%-án (vagy több) nincs wifi. Nem lehet minden vonatot nyomon követni, hogy mennyit késik. Akkor most a MÁV a király velük szemben is? Én úgy gondolom, hogy lemondok a netes nyomonkövetésről, cserébe biztos lehetek benne, hogy ha nincs világvége-szerű időjárás, akkor időben célba érek. Persze kinek mi a fontos. A kalandvágyók biztos a MÁV-ot választják, a kulturált utazásra vágyók biztos nem.
Szerintem egy 500-600km-rel rendelkező vasútvonallal kb. 1600 dolgozóval rendelkező társaságot teljesen abszurd ilyen téren összehasonlítani egy kb 4000km vasútvonallal és több mint 10000 dolgozóval rendelkező társasággal. Egy biztos a GYSEV személyszállítása MÁV nélkül meghalna/nem létezne.

Re: Közösségi közlekedés

HozzászólásElküldve:2013.06.22. 19:45
Szerző: mlaszlo
jeek írta: Tarifaközösség? Miért nem oldható meg?
Azért ez nem csak a GYSEV sara, a tarifaközösséghez két fél kell és úgy tűnik a MÁV-nak sem nagyon érdeke ennek a létrehozása.