Re: Közösségi közlekedés
HozzászólásElküldve:2013.07.07. 15:06
A 22/222/22A-s buszok milyen rendszerességgel járnak? (az előbb fél óráig álltam a megállóban...)
adminisztrator írta:http://iho.hu/hir/ekozben-oroszorszagban-130621Fő a biztonság.
uazz.
mlaszlo írta:Elmondanám Neked, hogy a MÁV ezt már többször kezdeményezte, régóta. Sajnos erre a GYSEV nem vevő.
Azért ez nem csak a GYSEV sara, a tarifaközösséghez két fél kell és úgy tűnik a MÁV-nak sem nagyon érdeke ennek a létrehozása.
PooLee írta:Csak egy MÁV-os/volt MÁV-os/MÁV-os családtag mondhat ilyet, hogy a GYSEV miatt drágább. A GYSEV szemszögéből meg a MÁV miatt. A probléma valós, de teljesen más, mint amit leírsz. A GYSEV-nek is van egyébként sok hibája (mondhatni természetesen), de azért azt kijelenthetjük: nem véletlen lett belőle úgynevezett bezzegvasút. Tény, hogy többek között gondolkodásban, tenni akarásban 50 évvel előbb járnak, mint az általad pártfogolt kakikupac. Persze lehet dobálózni mindenféle marketing-jellegű szöveggel... pl. az ÖBB vonatainak 90%-án (vagy több) nincs wifi. Nem lehet minden vonatot nyomon követni, hogy mennyit késik. Akkor most a MÁV a király velük szemben is? Én úgy gondolom, hogy lemondok a netes nyomonkövetésről, cserébe biztos lehetek benne, hogy ha nincs világvége-szerű időjárás, akkor időben célba érek. Persze kinek mi a fontos. A kalandvágyók biztos a MÁV-ot választják, a kulturált utazásra vágyók biztos nem.Szerintem egy 500-600km-rel rendelkező vasútvonallal kb. 1600 dolgozóval rendelkező társaságot teljesen abszurd ilyen téren összehasonlítani egy kb 4000km vasútvonallal és több mint 10000 dolgozóval rendelkező társasággal. Egy biztos a GYSEV személyszállítása MÁV nélkül meghalna/nem létezne.
jeek írta: Tarifaközösség? Miért nem oldható meg?Azért ez nem csak a GYSEV sara, a tarifaközösséghez két fél kell és úgy tűnik a MÁV-nak sem nagyon érdeke ennek a létrehozása.