Oldal: 69 / 167

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.18. 20:19
Szerző: markfelt
mimi írta:
adminisztrator írta:"Kedves Hallgatóink!

Hibáztunk, aludtunk. Bocs.
De másnap jóvátettük, szóval nyeljetek dugót.

Üdvözlettel:
MTVA"
Jóvá, péntek délután hazafelé felemelő volt hallgatni a beszélgetést a gáboráronrézágyújáról vagy miazanyámról, szerintem mindenkit az érdekelt.
"Kedves Hallgatóink!

Meglepődve olvastuk és visszautasítjuk az egyik internetes fórumon megjelent vádakat, melyek szerint péntek délután hazafelé Gábor Áron rézágyújáról tájékoztattunk.
Műsorainkban aznap nettó 359 perc 23 másodperc szólt a havazásról a közmédia rádiócsatornáin.

Mimiről, a szóban forgó fórum egyik felhasználójáról egyébként azt mondták a stúdióépület egyik folyosóján folytatott párbeszédben, hogy egy köcsög.

Üdvözlettel:
MTVA"

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.18. 19:35
Szerző: mimi
adminisztrator írta:"Kedves Hallgatóink!

Hibáztunk, aludtunk. Bocs.
De másnap jóvátettük, szóval nyeljetek dugót.

Üdvözlettel:
MTVA"
Jóvá, péntek délután hazafelé felemelő volt hallgatni a beszélgetést a gáboráronrézágyújáról vagy miazanyámról, szerintem mindenkit az érdekelt.

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.18. 18:52
Szerző: markfelt
"Kedves Hallgatóink!

Hibáztunk, aludtunk. Bocs.
De másnap jóvátettük, szóval nyeljetek dugót.

Üdvözlettel:
MTVA"

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.18. 16:56
Szerző: Pihe
Ez min szép és jó csak későn kaptak észben ugyan is már csütörtök este éjszaka bajok voltak és akkor még egy szót nem szóltak a csak másnap délelőtt.

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.18. 16:53
Szerző: oldman
A gyengébbek kedvéért, és most gondolok itt a közszolgálati TV és Rádió vezetőire, valamint a mentést irányítókra. Nem azzal volt a gond, hogy amikor már tettek valamit, akkor mit tettek, csupán hogy erre 18-20 órával később került sor. Már csütörtök délután beállt minden, és ők majd egy napig nem mertek csinálni semmit. Legyenek büszkék a letöltésekre, de ne nézzenek már hülyének egy komplett országot.
Vicc ez a magyarázkodás. Inkább maradtak volna csendben.

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.18. 16:43
Szerző: Vendelbo
A Kossuth Rádió (egészen pontosan az MTVA közönségszolgálat) levele a hallgatóknak:

Kedves Hallgatónk!

A közmédia azonnal reagált az országban kialakult katasztrófahelyzetre. Az M1 a korábban tervezett napi híradásait megsokszorozva óránkénti híradásokkal jelentkezett, amelyeket átvett a Duna Televízió és a Duna World is. A híradások időpontjára a futó műsorok alatt feliratokban hívták fel a nézők figyelmét és egyben ismertették az aktuális híreket és jelentéseket. A televíziós csatornákon nemcsak óránkénti részletes híradásokat helyeztek el, de ezek idejére megszakították az adást is. Élőben kapcsolták a belügyminiszter sajtótájékoztatóját. Szombat reggel is folyamatosan tájékozatták a közvéleményt.

A Kossuth Rádióban csütörtökön már 14 órakor felhívták a figyelmet az egyre romló útviszonyokra, bemondták, hogy több helyen kamionstop lépett érvénybe, 15 órakor pedig már a belügyminiszter felhívását is közzétették, hogy csak az induljon útnak, akiknek feltétlen szükséges, teli tankkal, legyen náluk pokróc, étel, ital... elmondták, hogy a volánbuszok hol nem tudnak már közlekedni, a munkahelyek oldják meg a munkatársak esetleges elhelyezését, ha nem tudnának hazajutni, u. így az iskolásokét is…stb.
Másnap reggel is egyfolytában beszámoltak a kialakult helyzetről, az Ünnep reggelén c. műsorban, majd ezt követően műsorváltozással 8.00 és 9.00 óra között is egy kizárólag ezzel a helyzettel foglalkozó élő műsort sugároztak. Ezt követte a Napközben és a Krónika, ahol ugyancsak az aktuális helyzet volt a szinte egyetlen téma. Délután 15.00-kor a Krónika rendkívüli kiadással jelentkezett, ahogyan 20.00 óra ötven perckor is. A Kossuth és a Petőfi Rádióban egész éjszaka 30 percenként aktuális híreket sugároztak és erre a televíziós műsorokban is felhívták a figyelmet.

Az MTI 1 667 922 letöltést regisztrált.

A hangtar.radio.hu oldalon mindez visszahallgatható.
Illetve a videotar.mtv.hu oldalon visszanézhető

Üdvözlettel:
Közönségszolgálat

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.16. 09:03
Szerző: Glenn
1987-ben hasonló volt a hóhelyzet, mint tegnap. Akkor a Kossuth és Petőfi rádióban felváltva élőben jelentkezett az Útközben című közlekedési műsor. Most ezt miért nem lehetett megoldani?
(mai napig megvan egy kazettám az akkori felvételekkel)

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.16. 07:27
Szerző: comet
adminisztrator írta:
Ivoa írta:Kérem, hogy ezt az adót a továbbiakban ne finanszírozzák az ország adóforintjaiból. Kb. semmilyen érdemi közszolgálati feladatot nem látott el azon túl, hogy megtudtunk érdekességeket az ágyúöntésről, meg Táncsics Mihály lováról. A Class FM-en több érdemi info megy, mint itt.
Közben meg ezrek vesztegelnek az utakon.
A Class FM is csak akkor kapcsolt, amikor már lecsengőben volt a téma.

Elismerésem a Győr+ Rádió, az Ozone FM, a Music FM, a Fehérvár Rádió és a Vörösmarty Rádió, illetve a debreceni Best FM dolgozóinak, akik az éjjelt mikrofonnál töltötték, élő, interaktív műsort készítve a bajban lévőknek.
Csatlakozom az előttem szólóhoz!

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.15. 19:08
Szerző: markfelt
Ivoa írta:Kérem, hogy ezt az adót a továbbiakban ne finanszírozzák az ország adóforintjaiból. Kb. semmilyen érdemi közszolgálati feladatot nem látott el azon túl, hogy megtudtunk érdekességeket az ágyúöntésről, meg Táncsics Mihály lováról. A Class FM-en több érdemi info megy, mint itt.
Közben meg ezrek vesztegelnek az utakon.
A Class FM is csak akkor kapcsolt, amikor már lecsengőben volt a téma.

Elismerésem a Győr+ Rádió, az Ozone FM, a Music FM, a Fehérvár Rádió és a Vörösmarty Rádió, illetve a debreceni Best FM dolgozóinak, akik az éjjelt mikrofonnál töltötték, élő, interaktív műsort készítve a bajban lévőknek.

Re: Kossuth Rádió

HozzászólásElküldve:2013.03.15. 18:49
Szerző: Ivoa
Kérem, hogy ezt az adót a továbbiakban ne finanszírozzák az ország adóforintjaiból. Kb. semmilyen érdemi közszolgálati feladatot nem látott el azon túl, hogy megtudtunk érdekességeket az ágyúöntésről, meg Táncsics Mihály lováról. A Class FM-en több érdemi info megy, mint itt.
Közben meg ezrek vesztegelnek az utakon.