Re: Időjárás
HozzászólásElküldve:2013.01.22. 21:21
LuciFerko írta:csadam írta:én épp az ilyenek elkerülése végett megyék ki 15 perccel indulás előtt, mert sose lehet tudni...De mikor reggel alig ébredsz fel... "még 5 perc... még 5 perc.... BASSZUS 10 percem van a buszig, és még fekszem???" helyzetnél necces.
csadam írta:én épp az ilyenek elkerülése végett megyék ki 15 perccel indulás előtt, mert sose lehet tudni...De mikor reggel alig ébredsz fel... "még 5 perc... még 5 perc.... BASSZUS 10 percem van a buszig, és még fekszem???" helyzetnél necces.
mlaszlo írta:Alba Volánnál hajlamosak ilyenkor 4-5 perccel előbb elmenni. És mikor így késem le a buszt Fehérvárra, az nem olyan vicces.jeek írta: ????Nálunk a Volánnál bizony így van, este amikor kevés az utas, akkor megadott megállókban vár a busz, hogy tartsa a menetidőt, pl. az M7-esre felhajtás előtt van a legforgalmasabb megálló, ott napközben 3-4-5 perc is eltelik, mire a sofőr kiadja a jegyeket, ez bele is van kalkulálva a menetidőbe, este hiába csak 1-2 felszálló van, akkor is vár ennyit a buszt, ugyanis a csatlakozást biztosítani kell más járatokhoz.
Mert? Mit csináljon? Ha épp nincs utas, vagy tiszta napos idő van és tud menni, akkor álljon minden megállóban 1-2 percet, hogy hozza a "papíros menetidőt"? Ami egyébként mindenhol a VÁROSI közlekedésben, TÁJÉKOZTATÓ jellegű (vannak olyan városok ahol egy és ugyanazon vonalra napi 3 menetidőt szabnak meg, csúcs, völgy, éjszaka).
Jah és minden utas tudja, hogy ha mondjuk a végállomástól számított 8. megállóba ki van írva, hogy x óra y perckor érkezik akkor nyilván szép napos időben, csúcsidőn kívül akár 4-5 perccel is odaérhet és ott áll a megállóba várva a buszt, nem pont akkor fog odaállni mikor ki van írva. De azt is tudja, hogy ha szakad a hó, vagy épp tömeg, csúcs van akkor meg akár 5-6 perccel később is odaérhet. Ez a városi közlekedésben mindenhol természetes. Szerintem ezen csak te problémázolEz nem vasút, ez városi közlekedés, itt bizony vannak minuszok is a menetidőben, nem csak pluszok, ezt mindenki elfogadja és tudja, alkalmazkodik!
Ez amit te leírtál, ez nem probléma, ez utashiszti.
Egyébként a BKV-nál is vannak egyes járatoknál ún. időkiegyenlítő pontok, ahol csúcsidőn kívül és az esti órákban várakozhatnak a járatok néhány percet, az egyenletes követés és a menetrend betartásának érdekében.
Ez nem hiszti, hanem teljes mértékben elvárható, hogy ha ki van írva egy időpont, akkor ne előbb húzzon el a járat 5-10 perccel.
jeek írta: ????Nálunk a Volánnál bizony így van, este amikor kevés az utas, akkor megadott megállókban vár a busz, hogy tartsa a menetidőt, pl. az M7-esre felhajtás előtt van a legforgalmasabb megálló, ott napközben 3-4-5 perc is eltelik, mire a sofőr kiadja a jegyeket, ez bele is van kalkulálva a menetidőbe, este hiába csak 1-2 felszálló van, akkor is vár ennyit a buszt, ugyanis a csatlakozást biztosítani kell más járatokhoz.
Mert? Mit csináljon? Ha épp nincs utas, vagy tiszta napos idő van és tud menni, akkor álljon minden megállóban 1-2 percet, hogy hozza a "papíros menetidőt"? Ami egyébként mindenhol a VÁROSI közlekedésben, TÁJÉKOZTATÓ jellegű (vannak olyan városok ahol egy és ugyanazon vonalra napi 3 menetidőt szabnak meg, csúcs, völgy, éjszaka).
Jah és minden utas tudja, hogy ha mondjuk a végállomástól számított 8. megállóba ki van írva, hogy x óra y perckor érkezik akkor nyilván szép napos időben, csúcsidőn kívül akár 4-5 perccel is odaérhet és ott áll a megállóba várva a buszt, nem pont akkor fog odaállni mikor ki van írva. De azt is tudja, hogy ha szakad a hó, vagy épp tömeg, csúcs van akkor meg akár 5-6 perccel később is odaérhet. Ez a városi közlekedésben mindenhol természetes. Szerintem ezen csak te problémázolEz nem vasút, ez városi közlekedés, itt bizony vannak minuszok is a menetidőben, nem csak pluszok, ezt mindenki elfogadja és tudja, alkalmazkodik!
Ez amit te leírtál, ez nem probléma, ez utashiszti.
djlacee írta:Ezen kívül általában a sofőrök nagyon leszarják a menetidőt, ezért akár 5 perccel korábban is elmegy egy busz a menetrendben jelölt érkezési idejéhez képest.????