szblcs írta:
Én értem, csak hogy ez nem sok, hanem ez kevés. Főleg úgy, hogy ekkora kampányt kapott. Ha csak ennyien "maradtak ott" a 96.4-en, akkor bizony tényleg szar a program. Szerintem.
A 4 év szünet alatt sokat változtak a hallgatói szokások, megszokták a valódi változatosságot, hogy az újdonságok hamar bekerültek a játszási listákba, illetve az interaktivitást is a hallgatókkal. Az R1 nyáron visszatért egy olyan zenei kínálattal, ami olyan számokat tartalmazott sűrű rotációban, amelyek más rádiókban már kifutóban voltak. Most is magyar számok közül rotációba került Caramel több éves száma, Wellhello rakpart, csupa csupa friss szám, igazi mai slágerként. Az arculat is kicsit megfáradt már, illetve rengeteg az önpromo és a hosszú szignál.
A Petőfin érezni, hogy kapcsolatot tart a hallgatókkal, az R1-nél nincs ilyen.
Plusz még az érdektelen infókat tartalmazó hírblokkok is, állandóan ugyanazzal a hírolvasóval.
Olyan monoton az egész rádió.